Apua, olen Tinder-treffeillä ja mustasukkainen aviomies
pistää mulle viestiä, että pistä whatsupin kautta kuva nyt työhuoneestasi, kun kerran olet ylitöissä. "Anteeksi jos olen vähän mustasukkainen, mutta olen viime aikoina jotenkin ollut sellainen, rakas aviomiehesi X"
Nyt olen baarissa ja työpaikalle on 5 km matkaa. Pitäiskö mun äkkiä ottaa taksi alle ja mennä ottaa se kuva työhuoneesta, vai laittaa syyllistämisviesti, vai leikkiä, että en ole nähnyt viestiä. Joo paitsi, että nythän mies on nähnyt whatsup päivityksenä, että olen nähnyt viestin. Nyt lähden taksilla vähäksi aikaa työpaikalle. Heippa.
Kommentit (30)
No merkkaat viestin lukemattomaksi.
Tai laitat kuvan baarista otat avioeron.
Vierailija kirjoitti:
Nyt soitat sille miehesi pomolle ja kysyt onko se mies ylitöissä vai Tindertreffeillä.
pettäjä epäilee aina toistakin pettäjäksi?
Vierailija kirjoitti:
Amatööri.
Maksu pitäisi pyytää? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Huono :D
Lähetä miehelle kuva siitä treffiseurasta ja jätä se. Kestät hetken olla ilmankin.
Hyvähän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
eikö sulla ole valmiina erilaisia kuvia työhuoneesta tällasia tilanteita varten!
Nyt on ja uudet treffit tiedossa! ;))
Tee niinkuin naiset yleensä tekee. Rystylyönnillä vastahyökkäykseen eli alat syyttämään miestä mustasukkaiseksi ja kontrolloivaksi. Vaikka täysin oikeassa ukko onkin.
Laita kuva tindermiehen mustasta aukosta
On sillä syytä ollakin mustis. Huonosti olet jälkesi peittänyt kun epäilee. Ei taida olla ensimmäinen kerta?