Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Allekirjoitatteko *tupakointi kielto adressin*

Vierailija
14.09.2016 |

Mielestäni tupakointi tulisi kieltää nopeammin, mitä hallitus on suunnitellut.

Kaikki samaa mieltä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kannata täyskieltoa. Kieltolaki ei koskaan toimi. Jos et usko niin katso mitä tapahtui kun viina kiellettiin. Siitä kiellosta hyötyivät vain rikolliset.

Tupakkaa ei voi polttaa huomaamatta, eli sikäli vähän eroa.

Vierailija
22/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitushan lupasi, että tupakointikielto astuu voimaan 2025.

Mitäs muuta ne on lupaillut? Ihan en nyt hallituksen varaan täällä pullistelisi.

Kielto voi totetua silloin, mutta uuden hallituksen vallitessa aikaisemminkin, tai myöhemmin. Toivottavasti aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entistä vittumaisempaa ihmisillä on, kun kaikki kielletään, sellainen ahdasmielisyys purkautuu sitten vihana muihin kansalaisiin. Jokainen voi päässään miettiä, miksi Suomi on niin väkivaltainen maana? Miksi harvat suomalaiset kokee Suomea hyväksi maaksi asua? Miksi ihmisiä vituttaa lähes 24/7? Miksei missään näe iloisia ihmsiä tervehtimässä toisiaan, vaan kaikilla on naama sianvitulla? Syy tähän on selvä, se että Suomesta on tehty niin miljoonien lakien myötä täysin vastenmielinen ja ahdistava maa asua, sen takia monet varsinkin nuoret muuttaa Suomesta pois, esim. Berliiniin tai muualle. Mikä on syy siihen, että kuolleisuus on Suomessa suurempi, kun syntyvyys? Se, että tuhannet nuoret muuttaa vittuun täältä, Suomi ei ole sellainen maa, jossa ihmiset haluaa asua. Suomi ei ole sellainen maa, jota ihmiset kokevat arvoisekseen puolustaa. Suomi ei ole maa, joka täyttää ihmisten odotukset. Suomi on pilattu aivan totaalisesti. 

- Ex-suomalainen

Täm onkin ainoa hyvä laki 10 vuoteen. Voit muutenkin puolestamme painua vittuun. Mitä täällä itket, jos et täällä edes asu. Saamme päättää mitä tahansa. Kellään ei ole oikeutta pilata toisten terveyttä oman nautintonsa takia.

Onko "teitä" montakin siellä sinun päässäsi?

Onko pikkuisella hätä? Mikä hätänä?

Vierailija
24/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entistä vittumaisempaa ihmisillä on, kun kaikki kielletään, sellainen ahdasmielisyys purkautuu sitten vihana muihin kansalaisiin. Jokainen voi päässään miettiä, miksi Suomi on niin väkivaltainen maana? Miksi harvat suomalaiset kokee Suomea hyväksi maaksi asua? Miksi ihmisiä vituttaa lähes 24/7? Miksei missään näe iloisia ihmsiä tervehtimässä toisiaan, vaan kaikilla on naama sianvitulla? Syy tähän on selvä, se että Suomesta on tehty niin miljoonien lakien myötä täysin vastenmielinen ja ahdistava maa asua, sen takia monet varsinkin nuoret muuttaa Suomesta pois, esim. Berliiniin tai muualle. Mikä on syy siihen, että kuolleisuus on Suomessa suurempi, kun syntyvyys? Se, että tuhannet nuoret muuttaa vittuun täältä, Suomi ei ole sellainen maa, jossa ihmiset haluaa asua. Suomi ei ole sellainen maa, jota ihmiset kokevat arvoisekseen puolustaa. Suomi ei ole maa, joka täyttää ihmisten odotukset. Suomi on pilattu aivan totaalisesti. 

- Ex-suomalainen

Täm onkin ainoa hyvä laki 10 vuoteen. Voit muutenkin puolestamme painua vittuun. Mitä täällä itket, jos et täällä edes asu. Saamme päättää mitä tahansa. Kellään ei ole oikeutta pilata toisten terveyttä oman nautintonsa takia.

Onko "teitä" montakin siellä sinun päässäsi?

Onko pikkuisella hätä? Mikä hätänä?

Sori, en ole peili. Kuka siellä nyt kirjoittaa? Joku "teistä"?

Vierailija
25/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä puheenaiheeksi pitäis nostaa onko oikeasti relevanttia puuttua toisten ihmisten tupakointiin nykyisillä käytännöillä.

Onko relevanttia savustaa muita ihmisiä. Saako muita hakata tai tehdä heille muuta väkivaltaa. Onko se relevanttia?

Tupakointi ei altista ihmistä väkivaltaiselle käytökselle. Nykyään missään julkisissa sisätiloissa ei saa tupakoida, joten ihmisiä ei "savusteta" missään.

Kannattaisi ennemmin puhua alkoholikiellon puolesta, jos nyt jotain pitää ihan periaatteessa vastustaa. Alkoholi on taustalla suurimmassa osaa väkivaltarikoksia ja henkirikoksia.

Henkilökohtaisesti en haluaisi, että mitään laillisia päihteitä tällä hetkellä kiellettäisiin. Tupakoin ja kulutan alkoholia kohtuudella, enkä vaikuta muiden ihmisten terveyteen omalla toiminnallani.

Vierailija
26/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä huvittavaa kun ihmisillä ei ole yhtäkään järkevää argumenttia moralisoinnilleen. Hajunko takia pitäisi tupakka kieltää?

Vierailija
27/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekisi kieltokielto-adressin...?

Vierailija
28/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta, enkä aio tosiaankaan allekirjoittaa. Miksi toisilla on kauhea tarve tehdä muiden elämästä hankalaa. Ai niin, ja ne, jotka ovat polttaakseen polttavat, vaikka olisi kiellettyä.

Vierailija
29/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en periaatteesta laita nimeäni mihinkään laumajuttuihin. Olen individualisti, en halua olla massaa tai sopuli.

Vierailija
30/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tottakai, kieltolakihan toimi viimeksikin tosi hyvin. Ja huumeiden kieltäminenhän on ollut myös ihan älyttömän hyvä keino lopettaa niiden käyttö.

Urpot.

Vierailija
31/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä puheenaiheeksi pitäis nostaa onko oikeasti relevanttia puuttua toisten ihmisten tupakointiin nykyisillä käytännöillä.

Onko relevanttia savustaa muita ihmisiä. Saako muita hakata tai tehdä heille muuta väkivaltaa. Onko se relevanttia?

Tupakointi ei altista ihmistä väkivaltaiselle käytökselle. Nykyään missään julkisissa sisätiloissa ei saa tupakoida, joten ihmisiä ei "savusteta" missään.

Kannattaisi ennemmin puhua alkoholikiellon puolesta, jos nyt jotain pitää ihan periaatteessa vastustaa. Alkoholi on taustalla suurimmassa osaa väkivaltarikoksia ja henkirikoksia.

Henkilökohtaisesti en haluaisi, että mitään laillisia päihteitä tällä hetkellä kiellettäisiin. Tupakoin ja kulutan alkoholia kohtuudella, enkä vaikuta muiden ihmisten terveyteen omalla toiminnallani.

Kukaan ei kuitenkaan kurkustasi työnnä alkoholioa, muuta kuin sinä itse. Se, että parkkipaikalla, parvekkeella, terassilla altistuu haitallisille ja myrkyllisille savuille ei ole koskaan sama asia.

Vierailija
32/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en periaatteesta laita nimeäni mihinkään laumajuttuihin. Olen individualisti, en halua olla massaa tai sopuli.

Se on oikein. Minäkin olen tehnyt tästä asiasta itsenäisen vahvan päätöksen ja siinä pysyn. Aloitin tämän asian jo, kun itse tupakoin ja kannatin sen lopettamista.

Sellaista vahvuutta löydät täältä.

Vierailija
33/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on oikein. Minäkin olen tehnyt tästä asiasta itsenäisen vahvan päätöksen ja siinä pysyn. Aloitin tämän asian jo, kun itse tupakoin ja kannatin sen lopettamista.

Sellaista vahvuutta löydät täältä.

Tuossa arvostan ap:ta.

Vierailija
34/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama pikkuinen oli kirjoitellut, onko teillä oikeata asiaa?

Vierailija
35/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
36/36 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kuitenkaan kurkustasi työnnä alkoholioa, muuta kuin sinä itse. Se, että parkkipaikalla, parvekkeella, terassilla altistuu haitallisille ja myrkyllisille savuille ei ole koskaan sama asia.

Jos asut kaupungissa, niin tupakansavu on olematon haitta verrattuna pakokaasuihin ja pienhiukkasiin mitä hengität jatkuvasti, kun ulkona satut liikkumaan.

Sitten kun todistetaan ihmisen kuolema, joka johtuu passiivisesta parveke- ja parkkipaikkatupakoinnista niin emme puhu enää pelkästä hajuhaitasta.