Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni painostaa minua kysymään naapurin todella kaunista teinityttöä lapsenvahdiksemme???

Vierailija
14.09.2016 |

Taustaa: Minä 38v, mies 41v ja 5 vuotias lapsi.

Uuden työni puolesta joudun olemaan joitakin viikonloppuja toisella paikkakunnalla ja miehellä on viikonloppuisin omat harrastukset. No nyt olemme pohtineet, jos ottaisimmelapsenvahdin viikonlopuiksi. Ei tarvitsisi olla kuin muutamia hassuja tunteja.

Itse ehdotin sukulaistyttöä, joka opiskelee AMK:ssa tässä meidän kaupungissa. Muita sukulaisia täälle ei ole.

No mies on ehdottamasti sitä mieltä, että minun pitäisi kysyä naapuruston teinityttöä (lukiossa, varmaan 16-17v?) lapsenvahdiksi. Selitys oli, että tekee naapuruston "yhteishengelle" hyvää, jos otetaan lapsenvahti naapurustosta ja maksetaa pikku taskurahaa.

Tämä tyttö saattuu olemaan todella kaunis... Alkoi mietityttää.. Vai olenko vainoharhainen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa, että aivan varmasti on teinipimpero mielessä. Tossahan se on parasta tustustua ja pikkasen yrittää nuorta herkkua.

Ei todellakaan vainoharhaista, kannattaa vaan kuunnella sitä omaa ääntä. 

Jaa toki kanssamme omat yrityksesi saada teinipimperoa ja kerro myös kuinka sitten kävi. Perhelehdessä arvostetaan suuresti vanhojapoikia, jotka julkisesti iseille ja äideille kehuvat yrittävänsä heidän suojaikärajan täyttäneitä tyttäriään.

Vierailija
22/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve Ikis, miten menee? Onko iltalääkkeet jo otettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyintä tässä on se ettei mies voi jättää muutamana viikonloppuna harrastuksiaan hoitaakseen omaa lastaan.....

Se nyt voi olla vaikka harrastuksen sm-kilpailu tai osakilpailu.

Pitäisikö jättää menemättä ja voittamatta kultamitali sen takia että ei saatu lapselle hoitajaa???

Suurimmalle osalle ihmisistä se harrastus paikkaa arjen mielekkyyttä mitä ei saa työnteosta. Harrastus antaa paljon monille ja antaa innostuksen jatkaa tylsää arkea työn parissa. Sillä työllä rahoitetaan harrastus.