Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pottukisa 2k16

Vierailija
14.09.2016 |

Olen huolissani nykynuorten puhelimen käytöstä. He roikkuvat somessa aivan liikaa nykyään tai pelaavat jotain clash of clansia. Kaksi 10 ja 12v poikaa minulla siis. Arkisin nukkumaanmenoaika on jo klo 21 mutta silti vielä klo 23 he pelailevat puhelimillaan kun olen mennyt tarkistamaan nukkuvatko he. Olen toivoton. On kokeiltu puhelimen poisottoa yöksi mutta hakevat se takaisin kun me vahemmat nukumme. Olkaa kilttejä ja auttakaa tässä ongelmassa. Pelkään pahoin että tämä näkyy pian jo poikien koulutuloksissa.

-Huolestunut äiti

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet iltaisin pitkää pokemon go- lenkkiä, jonka jälkeen lapset ovat tosi väsyjä eivätkä jaksa enää somettaa tai kinastella. Meidän Nipsulla tämä on toiminut. ;)

Tsemppiä sinulle toivottelee,

Nipsu & Hemulit

Vierailija
2/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä taas huomaa nykyvanhempien kyvyttömyyden ja avuttomuuden huolehtia omasta jälkikasvustaan. Itse olemme hankkineet lapsillemme Nokian 3210-mallin puhelimet, joissa tekstiviesti ja matopeli ovat ainoat ajanvietteet. Saldoraja on 5e/kk joka riittää hyvin siihen, että hätätilanteessa saa soittaa vanhemmille. Oliko tässä joku ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on riistäytynyt pahasti käsistä. Ainoa vaihtoehto on lähettää pojat oikeaan sotaan, suosittelemme Syyriaa. Täten he ymmärtävät minkälaista on oikea sota eivätkä enää pelaa Crash of clansia tai mitään pelejä jos sattuvat tulemaan kotiin.

Toimi nopeasti, vielä voit pelastaa poikasi.

Terv. Kissavideo

Vierailija
4/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennut kellariin lukitsemisen parhaimmaksi vaihtoehdoksi. Ei ala pennut hyppiin silmille.

Sauli, mitä kasapanos?

Vierailija
5/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen vuoden(ja lapsen) kokemuksella voin melkein luotettavasti ehdottaa muutamaa hyvää vinkkiä

1. Raipparangaistus(toimii aina)

2. Vasara(jos ruoska ei toimi)

3. Canada

4. Kettingit ja munamukko(takaa yöunet)

Pedakokisesti on todistettu, että vanhoolliset ja sivistyneet kasvatuskeinot ovat nousemassa uuteen suosioon 2000-luvun inflaation seurauksena. Tämä johtaa yllä olevien unettamiskeinojen yleistymiseen ja jossain määrin tehon nousemiseen. Tietenkin kunnon ruokarytmi auttaa monenlaisissa ongelmissa mukaan lukien puhelimen käyttö illalla ja jauhelihan epätasainen ruskistuminen. Tämä johtaa tietenkin liikalihavuuten jauhelihan syönnin lisääntyessä, mikä johtaa lisäkuluihin yhteiskunnalle ja jauhelihan hinnan nousuun, mikä johtaisi monen lempiruuan menettämiseen. Siinä se vitsi juurin onkin lumiukko⛄

Vierailija
6/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huolestunut äiti! Itse lähetin lapsemme kreikkalaiseen ulkoilmapäiväkotiin. Siellä oli kavereita jo valmiiksi, paahtavassa helteessä on pakko vain lillua altaassa eikä ehdi näpytellä puhelinta. Toimii!

Jos lapsia haluaa käydä katsomassa, samalla pääsee itsekin lomalle(:

Vierailija
7/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittelimme muutaman henkilön kanssa vinkkejä.

-irrota kännyköistä akut ja nuku ne tyynysi alla

-laadi säännöt kännykänkäytöstä ja laita jokainen lapsi allekirjoittamaan ne

-jos sääntöjä rikotaan rangaistuksena on valinnanvaraisesti ponileikki tai auringonkukkaleikki julkisella paikalla mahdollisimman lujalla voluumilla. Lisäksi päällä voisi olla Äidin kullannuput -paita.

-vaihda wifin salasana ja älä osta internettiä poikien puhelimiin

Jos mikään näistä ei toimi pistä pojat vaihtoon ja hanki tottelevaisemmat vaikkapa naapurista.

Vierailija
8/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuun nuoruudessani vain tuollaista ongelmaa ollut. Annat pojille vanhat kunnon lankapuhelimet käteen ja katsot kauanko jaksavat niitä näpertää.

Tai viet kunnolla mustikkamättähälle. Kyllä parin tunnin kykkiminen saa nykylapset väsähtämään. Ja saat marjat piirakkaankin samalla.

Vierailija
9/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raumalainen pottukisa: kuka juo nopeimmin potun raakaa viinaa. Sopii hyvin raumalaisteineille ajanvietteeksi.

Vierailija
10/10 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instabiili kirjoitti:

Tästä taas huomaa nykyvanhempien kyvyttömyyden ja avuttomuuden huolehtia omasta jälkikasvustaan. Itse olemme hankkineet lapsillemme Nokian 3210-mallin puhelimet, joissa tekstiviesti ja matopeli ovat ainoat ajanvietteet. Saldoraja on 5e/kk joka riittää hyvin siihen, että hätätilanteessa saa soittaa vanhemmille. Oliko tässä joku ongelma?

Ei saldorajalla ole merkitystä, jos liittymä on sellainen että tiettyihin numeroihin ( 5 kpl?) soittaminen on ilmaista.

Minä kyllä haluaisin nähdä sen tenavan, joka käy hakemassa puhelimensa minun patjani alta silloin kun minä nukun. Ei teidänkään kannattaisi niin vahvoja unilääkkeitä syödä, että ette herää jos lapsi tulee kaivamaan sängystänne puhelinta tai sen laatikon avainta, jossa ne ovat säilytyksessä.

Pottukisan vuoksi tämä ketjun avasin. Omilla lapsillani oli potunnostoaikaan kisa siitä, kuka löytää suurimman. Oli erikseen kaksi sarjaa, eli pisin ja painavin pottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi