Rikoin erossa vaimon rakastamat huonekalut
Näin tein. Tosin omistin niistä puolet, mutta nyt vähän kaduttaa. Annoinko liikaa takaisin?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että vaimosi on eronnut moisesta kultakimpaleesta. Kuulostat erittäin lapselliselle, maailma hukkuu paskaan ja sinä aiheutat sitä huviksesi lisää.
Uhmaikäisen mentaliteetillä: "Jos minä en saa, eivät saa muutkaan!"
Oikeasti, mieti hetki: oletko mies vai vauva?
Mietin. Ilmaisit asiasi kuitenkin aika ikävästi, näistä käytiin ex kanssa myös kiivaita kamppailuja.
Oon nähnyt tuollaisia "miehiä" ja päähän taputtelu ei auta, valitettavasti. Kaikista asioista ei voi puhua nätisti, jotta pointti tulee selväksi!
En ymmärtänyt kritiikkiäsi. Olen mielestäni hyvä mies jonka mielestä ero on viimeinen vaihtoehto, ehkä sinä olet toisenlainen?
Vierailija kirjoitti:
Olisit rikkonut jotain sellaista mistä ei jää kiinni. Esimerkiksi laittanut rautajauhoa vaimon auton moottorin öljyjen sekaan tai laskenut vaihdelaatikosta öljyjä vähemmäksi.
Jaha, ja täällä toien tunne-elämältään yhtä epäkypsä neuvoo aloituksen kahelia. Hyvä juttu, vinkeistä vaarin vaan, ja pian on poliisit AP:n oven takana.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noihin huonekaluihin liittyi aika paljon kaikkea. Yhdessä hankitut, mutta vaimon maun mukaiset. Tuskin sinä olisit niiden keskellä viihtynyt, eikä välttämättä ex-vaimokaan enää.
No nyt ex voitti tämän erän, meni rahaa ja tuli jätettä, ensi kerralla maltillisemmin.
Kiitos kauniista sanoista. Tuli näin miehenäkin kyynel silmään, koska mitään tästä en halunnut koskaan tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noihin huonekaluihin liittyi aika paljon kaikkea. Yhdessä hankitut, mutta vaimon maun mukaiset. Tuskin sinä olisit niiden keskellä viihtynyt, eikä välttämättä ex-vaimokaan enää.
No nyt ex voitti tämän erän, meni rahaa ja tuli jätettä, ensi kerralla maltillisemmin.
Minkä ihmeen erän ja kuka tuossa mitään voitti? AP osoitti lapsellisuutensa, ja käyttökelpoista (ehkä eteenpäin myytävissä olevaa) omaisuutta tuhoutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että vaimosi on eronnut moisesta kultakimpaleesta. Kuulostat erittäin lapselliselle, maailma hukkuu paskaan ja sinä aiheutat sitä huviksesi lisää.
Mietin. Ilmaisit asiasi kuitenkin aika ikävästi, näistä käytiin ex kanssa myös kiivaita kamppailuja.
Oon nähnyt tuollaisia "miehiä" ja päähän taputtelu ei auta, valitettavasti. Kaikista asioista ei voi puhua nätisti, jotta pointti tulee selväksi!
En ymmärtänyt kritiikkiäsi. Olen mielestäni hyvä mies jonka mielestä ero on viimeinen vaihtoehto, ehkä sinä olet toisenlainen?
En ole edellinen kommentoija, mutta se, että sinä et olisi halunnut erota, ei todista sinun olevan automaattisesti hyvä mies. Tuollaisen raivopuuskan ja tuhotyön jälkeen ainakin itse päättelisin, että vaimollasi oli varmasti hyvä syy lähteä liitostanne, koska käytöksesi on todella epäkypsää ja aggressiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen erän ja kuka tuossa mitään voitti? AP osoitti lapsellisuutensa, ja käyttökelpoista (ehkä eteenpäin myytävissä olevaa) omaisuutta tuhoutui.
Katumus tuli sen jälkeen kun tein riittävästi tuhoa noihin huonekaluihin sen mukaan mitä ex niissä arvosti. Tein lapsellisesti, sekä väärin ja kadun, mutta se ei kai asioita muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole edellinen kommentoija, mutta se, että sinä et olisi halunnut erota, ei todista sinun olevan automaattisesti hyvä mies. Tuollaisen raivopuuskan ja tuhotyön jälkeen ainakin itse päättelisin, että vaimollasi oli varmasti hyvä syy lähteä liitostanne, koska käytöksesi on todella epäkypsää ja aggressiivista.
Ok. En vastaa tähän koska et tiedä kaikkea..
Vierailija kirjoitti:
Olisit rikkonut jotain sellaista mistä ei jää kiinni. Esimerkiksi laittanut rautajauhoa vaimon auton moottorin öljyjen sekaan tai laskenut vaihdelaatikosta öljyjä vähemmäksi.
Siitä ei saa samaa nautintoa, kuin tuhota se mistä toinen pitää. Mielestäni tämä ihminen tuhosi sen mistä minä pidän, eli edelleenkin pidän sitä oikeudenmukaisena. Mietin vain, että olinko kohtuuton.
Huonekaluillakin on eroa.
On eri juttu rikkoa suutuspäissään ikean hyllyä kuin särkeä isopapan tekemä lipasto. Siinä mennään jo niin henkilökohtaisen tahallisen satuttamisen alueelle, että ex-vaimon hyvätkin muistot sinusta ja yhteisistä ajoista ovat poispyyhkäistyt.
Toivottavasti tuhosit vain korvattavissa olevia mööpeleitä.
Kannattasiko sinunkin opetella vaikka ihan ammattiterapeutin kanssa käsittelemään noita vihan ja pettymyksen tutnteitasi, niin ei jälkikäteen tarvitse potea morkkista ja pohtia vauva-palstalla, että menikö överiksi? Ei tuollainen raivoaminen ja epäkypsä omaisuuden tuhoaminen ole normaalia käytöstä. Minulle tulee mieleen, että seuraavan kerran kun ex-vaimo tai uusi seurustelukumppani saa sinut suuttumaan, turvaudut nyrkkeihisi entistä vakavammilla seurauksilla. Toivottavasti olen väärässä :(