Vierailija

Näin tein. Tosin omistin niistä puolet, mutta nyt vähän kaduttaa. Annoinko liikaa takaisin?

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Trololooo 0/5

Ei taida olla trolli tää, kun vaikuttaa katuvalta. Kysymykseen en osaa vastata, itsekin olisin vihainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Korvaa huonekalut vaimolle ja mene terapiaan. Äläkä hanki uutta suhdetta ennen kuin olet kasvanut uhmaiän ohitse :))

Ok, tiedän, tein tyhmästi, mutta se ei muuta mennyttä.

Vierailija

En ihmettele että vaimosi on eronnut moisesta kultakimpaleesta. Kuulostat erittäin lapselliselle, maailma hukkuu paskaan ja sinä aiheutat sitä huviksesi lisää.

Uhmaikäisen mentaliteetillä: "Jos minä en saa, eivät saa muutkaan!"

Oikeasti, mieti hetki: oletko mies vai vauva?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluan muistuttaa, että omistin puolet, eli olisin voinut vaatia puolet itselleni.

Seli seli. Rikoit kuitenkin sen vaimosi puoliskonkin huonekaluista, eli nyt saat korvata sen hänelle. Ja mene terapiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Korvaa huonekalut vaimolle ja mene terapiaan. Äläkä hanki uutta suhdetta ennen kuin olet kasvanut uhmaiän ohitse :))

Korvaukset on maksettu, mutta pohdin vain sitä, no ehkä et ymmärrä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan muistuttaa, että omistin puolet, eli olisin voinut vaatia puolet itselleni.

Seli seli. Rikoit kuitenkin sen vaimosi puoliskonkin huonekaluista, eli nyt saat korvata sen hänelle. Ja mene terapiaan.

Vihani laantui tuon tehtyäni ja aloin pohtimaan olinko kohtuuton. En mä tätä osaa sen paremmin selittää, mutta aika paska fiilis. Siis kaikesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että vaimosi on eronnut moisesta kultakimpaleesta. Kuulostat erittäin lapselliselle, maailma hukkuu paskaan ja sinä aiheutat sitä huviksesi lisää.

Mietin. Ilmaisit asiasi kuitenkin aika ikävästi, näistä käytiin ex kanssa myös kiivaita kamppailuja.

Vierailija

Olisit rikkonut jotain sellaista mistä ei jää kiinni. Esimerkiksi laittanut rautajauhoa vaimon auton moottorin öljyjen sekaan tai laskenut vaihdelaatikosta öljyjä vähemmäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mietin. Ilmaisit asiasi kuitenkin aika ikävästi, näistä käytiin ex kanssa myös kiivaita kamppailuja.

Oon nähnyt tuollaisia "miehiä" ja päähän taputtelu ei auta, valitettavasti. Kaikista asioista ei voi puhua nätisti, jotta pointti tulee selväksi!

Vierailija

Varmaan noihin huonekaluihin liittyi aika paljon kaikkea. Yhdessä hankitut, mutta vaimon maun mukaiset. Tuskin sinä olisit niiden keskellä viihtynyt, eikä välttämättä ex-vaimokaan enää.

No nyt ex voitti tämän erän, meni rahaa ja tuli jätettä, ensi kerralla maltillisemmin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat