Raskaana raskausviikolla 10. Kysy mitä vaan.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Missä asennossa sikiö sai alkunsa?
Minä istuin pöydän reunalla ja mies seisoi lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Onko paha olo?
On. Todella paha pahoinvointi. Oksennan 1-5 kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin laskettu aika?
T. Rv9+5
10.4
Älä unonha NIPT-testiä, ettei tule vammaista mukulaa
Vauvatonihanjees kirjoitti:
Menen normaaleihin sikiöseulontoihin. Nipt on vain jatkotutkimus seulontaan, jos löytyy jotain hälyttävää sekä riskiryhmille tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Menen normaaleihin sikiöseulontoihin. Nipt on vain jatkotutkimus seulontaan, jos löytyy jotain hälyttävää sekä riskiryhmille tarkoitettu.
Ihan kuinka itse haluat.
NIPT-testi näyttää kromosomipoikkeavuudet riittävän ajoissa, muut testit tai ultrat ei.
Maksaahan se tonnin, on aika iso raha, eihän kysymys ole lapsen elämää kummemmasta asiasta
Yhtä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuinka itse haluat.
NIPT-testi näyttää kromosomipoikkeavuudet riittävän ajoissa, muut testit tai ultrat ei.
Maksaahan se tonnin, on aika iso raha, eihän kysymys ole lapsen elämää kummemmasta asiasta
Onneksi en kuulu riskiryhmiin trisomioiden suhteen. Käytkö itse geenitesteissä kartoittamassa mahdolliset perinnölliset sairautesi vain siksi, että se rahalla mahdollista?
Missä huoneessa sikiö sai alkunsa?
Vierailija kirjoitti:
Missä huoneessa sikiö sai alkunsa?
Ei ollut huoneessa, vaan kesämökin terassilla.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuinka itse haluat.
Maksaahan se tonnin, on aika iso raha, eihän kysymys ole lapsen elämää kummemmasta asiastaOnneksi en kuulu riskiryhmiin trisomioiden suhteen. Käytkö itse geenitesteissä kartoittamassa mahdolliset perinnölliset sairautesi vain siksi, että se rahalla mahdollista?
Siksi, että haluan lapselle parhaat mahdollisuudet selviytyä elämässä.
Raha on sivuseikka. Jos sitä ajattelisin, en tekisi lapsia ollenkaan.
Kannattiko? Olet vielä saletisti yhteiskunnan elätti
Vierailija kirjoitti:
Tuleva isä toivoo poikaa?
Toivoo tyttöä
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko? Olet vielä saletisti yhteiskunnan elätti
Toivottavasti. Koskaanhan elämää ei voi ennustaa ja miten se tulee uuden raskauden myötä kulkemaan. En ole yhteiskunnan elätti.
Epäileväinen kirjoitti:
Onko isästä tietoa?
On. Tiedän hänestä vähintään yhtä paljon tai jopa enemmän kuin hänen äitinsä.
Missä asennossa sikiö sai alkunsa?