Vierailija

Vastaan, jos vastaan.

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vauvatonihanjees kirjoitti:
Älä unonha NIPT-testiä, ettei tule vammaista mukulaa

Menen normaaleihin sikiöseulontoihin. Nipt on vain jatkotutkimus seulontaan, jos löytyy jotain hälyttävää sekä riskiryhmille tarkoitettu.

Yhtä

Vierailija kirjoitti:

Menen normaaleihin sikiöseulontoihin. Nipt on vain jatkotutkimus seulontaan, jos löytyy jotain hälyttävää sekä riskiryhmille tarkoitettu.

Ihan kuinka itse haluat.
NIPT-testi näyttää kromosomipoikkeavuudet riittävän ajoissa, muut testit tai ultrat ei.
Maksaahan se tonnin, on aika iso raha, eihän kysymys ole lapsen elämää kummemmasta asiasta

Vierailija

Yhtä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan kuinka itse haluat.
NIPT-testi näyttää kromosomipoikkeavuudet riittävän ajoissa, muut testit tai ultrat ei.
Maksaahan se tonnin, on aika iso raha, eihän kysymys ole lapsen elämää kummemmasta asiasta

Onneksi en kuulu riskiryhmiin trisomioiden suhteen. Käytkö itse geenitesteissä kartoittamassa mahdolliset perinnölliset sairautesi vain siksi, että se rahalla mahdollista?

Yhtä

Vierailija kirjoitti:
Yhtä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan kuinka itse haluat.

Onneksi en kuulu riskiryhmiin trisomioiden suhteen. Käytkö itse geenitesteissä kartoittamassa mahdolliset perinnölliset sairautesi vain siksi, että se rahalla mahdollista?

Siksi, että haluan lapselle parhaat mahdollisuudet selviytyä elämässä.
Raha on sivuseikka. Jos sitä ajattelisin, en tekisi lapsia ollenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattiko? Olet vielä saletisti yhteiskunnan elätti

Toivottavasti. Koskaanhan elämää ei voi ennustaa ja miten se tulee uuden raskauden myötä kulkemaan. En ole yhteiskunnan elätti.

Vierailija

Epäileväinen kirjoitti:
Onko isästä tietoa?

On. Tiedän hänestä vähintään yhtä paljon tai jopa enemmän kuin hänen äitinsä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat