Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä ruoka-annoksen koosta? (Sis. kuvan)

Vierailija
14.09.2016 |

Minkä kokoinen tämä https://www.instagram.com/p/BKNmHb6gOfU/?taken-by=kaksinkaunihimpi aikuisen ruoka-annos on mielestäsi?

Minusta pieni aikuisen ihmisen annokseksi. Salaattia näyttäisi olevan ihan kivasti mutta lämmintä ruokaa vähän.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sopivan kokoinen mielestäni. Turhaa hiilarihöttöähän tuo pasta tuossa on.

Vierailija
2/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhden annoksen perusteella ei muutenkaan voi tehdä hirveästi johtopäätöksiä, kun pitäisi tietää mitä muuta päivän aikana syödään. Eli tuo annos voi olla liian pieni tai liian iso, riippuen siitä mitä muuta syödään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoinen tämä https://www.instagram.com/p/BKNmHb6gOfU/?taken-by=kaksinkaunihimpi aikuisen ruoka-annos on mielestäsi?

Minusta pieni aikuisen ihmisen annokseksi. Salaattia näyttäisi olevan ihan kivasti mutta lämmintä ruokaa vähän.

Tuolla ei lähde nälkä edes 5 vuotiaalta. Erittäin pieni annos.

Vierailija
4/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annos näyttää pieneltä koska lautanen on niin iso.

Vierailija
5/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen henkilö on syöpäpotilas, joten ei ole ihme ettei ruoka maistu. Hyvä että saa alas edes pieniä annoksia.

Vierailija
6/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeman 23 cm lautanen, ei siis ole iso.

Vierailija
7/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiselle kaltaiselleni sohvaperunalle konttorirotalle olisi ihan tarpeeksi iso.

Sitä kyllä jään miettimään, missä proteiini. Salaattipuolella voisi olla jotain stydimpääkin purtavaa (porkkana tms.)

Vierailija
8/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se on tuolle syöjälle ihan tarpeeksi. Ja olisi monelle muullekin. Mä itse tulisin tuollaisesta annoksesta vain vihaiseksi, mutta mä olenkin läski.

Vierailija
9/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienihän se on oli lautanen minkä kokoinen tahansa

Vierailija
10/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tuo olisi lounaaksi liian pieniannos. Liian vähän ravintoaineita myös kun on vain suolaista makkaraa ja valkoista pastaa.

Vierailija
11/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehkö. Menettelee, jos tuota ennen on syönyt aamiaisen ja päivän seuraavalla aterialla on runsaasti vaikkapa kalaa ja uunijuureksia.

Vierailija
12/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pieni annos, ellei lautanen ole poikkeuksellisen iso. Hankala sanoa, kun kuvassa ei ole mitään, mihin verrata. Ton kun syö, on kahden tunnin kuluttua taas nälkä. Syön normaalisti kaksinkertaisen annoksen tuosta. Ja olen sentään alipainoinen nainen.

Mutta ruokakuvissahan ei ole tapana kuvata kukkuroillaan olevaa lautasta vaan pieniä söpöjä aseteltuja annoksia

Vierailija
13/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle normaaliannos. Eilen söin 2 lihapullaa ja 1 perunan + vastaavan määrän salaattia

t normaalipainoinen

Vierailija
14/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle normaaliannos. Eilen söin 2 lihapullaa ja 1 perunan + vastaavan määrän salaattia

t normaalipainoinen

Ihan mielenkiinnosta, kuinka vanha olet?

Vierailija
15/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK lounasannokseksi. Illalliseksi haluaisin itse hiukan enemmän. Syön 3 ateriaa päivässä ja olen normaalipainoinen.

Vierailija
16/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä, tuo on minulle aivan riittävä lounas- tai päivällisannos. Jos taas syön vain yhden lämpimän aterian, kaipaan ruokaa hieman enemmän.

Myös lautasen koko vaikuttaa. Meillä syödään 21-senttisiltä Teema-lautasilta (joskus lounasta myös 19-senttisiltä), joilla tuo annos näyttäisi pienehköltä. 23-senttiset lautaset ovat ruokalautasiksi aivan valtavia!

Vierailija
17/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t normaalipainoinen

Ihan mielenkiinnosta, kuinka vanha olet?

56v. Olen aina ollut pieniruokainen mutta eipä sillä iällä ole merkitystä. Ja kyllä, liikun ja treenaan ihan reippaasti edelleenkin joten jaksamiseenkaan ei vaikuta.

Vierailija
18/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi ihan tarpeeksi. En jaksa syödä isoja annoksia.

19/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tolla multa nälkä lähtis, mutta ihan hyvä välipala.

Vierailija
20/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko on OK, sisältö ei ihan.

Tuossa on suhteessa tosi paljon valkoista pastaa, ja itse en juuri käytä salaatissa varsinaista vihreää salaattia, paljon ravintorikkaampiakin kasviksia löytyy pilvin pimein.