Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä ruoka-annoksen koosta? (Sis. kuvan)

Vierailija
14.09.2016 |

Minkä kokoinen tämä https://www.instagram.com/p/BKNmHb6gOfU/?taken-by=kaksinkaunihimpi aikuisen ruoka-annos on mielestäsi?

Minusta pieni aikuisen ihmisen annokseksi. Salaattia näyttäisi olevan ihan kivasti mutta lämmintä ruokaa vähän.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle normaaliannos. Eilen söin 2 lihapullaa ja 1 perunan + vastaavan määrän salaattia

t normaalipainoinen

Ihan mielenkiinnosta, kuinka vanha olet?

56v. Olen aina ollut pieniruokainen mutta eipä sillä iällä ole merkitystä. Ja kyllä, liikun ja treenaan ihan reippaasti edelleenkin joten jaksamiseenkaan ei vaikuta.

Ei noin pienellä syömisellä voi kovin vahva olla

Vierailija
22/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normiannos tikkulaihalle toipilaalle mielestäni. En edes hoikkana ole syönyt noin vähän, pärjäisin tuolla annoksella vaikka huomenna jos lisäisin salaattiin keitetyn kananmunan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle normaaliannos. Eilen söin 2 lihapullaa ja 1 perunan + vastaavan määrän salaattia

t normaalipainoinen

Ihan mielenkiinnosta, kuinka vanha olet?

56v. Olen aina ollut pieniruokainen mutta eipä sillä iällä ole merkitystä. Ja kyllä, liikun ja treenaan ihan reippaasti edelleenkin joten jaksamiseenkaan ei vaikuta.

Ei noin pienellä syömisellä voi kovin vahva olla

Ihan riittävän vahva. Sahasin käsin (en uskalla käyttää moottorisahaa eikä mies ollut kotona) 3 paksua pölliä 30cm halkaisijaltaan n 40 cm pätkiksi ja pilkoin polttopuiksi. Ihan kävi treenistä sekin:) Lihasmassaa on ikäiselleni hyvin (mitattu vuosittain) enkä tosiaankaan mitään bodarikuntoa kaipaakaan. Ei se määrä vaan laatu...

Vierailija
24/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön tuon annoksen vähintään kaksinkertaisena lounaaksi näkkärin kera.

Sitä ennen olen syönyt aamupalaksi 2-3 leipää juustolla, kinkulla ja kasviksilla. Ehkä myös maustamatonta jugurttia myslillä.

Töiden jälkeen syön päivällisen ja ehkä myöhemmin vielä iltapalan.

Olen normaalipainoinen 27-vuotias nainen.

Vierailija
25/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole mitään taitoa lukea. Sehän on vain instakuva. Vieressä voi olla vaikka saavillinen ruokaa.

Vierailija
26/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mikään tikkulaiha eikä ruokahaluton "syöpäpotilas". Ei hänellä ole mitään syöpähoitoja meneillään, vaan opiskelee ja ihan normipainoiselta vaikuttaa.

Vierailija
27/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan santsasi kuvan ottamisen jälkeen. :D

Vierailija
28/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annos näyttää pieneltä koska lautanen on niin iso.

Teeman 23 cm lautanen, ei siis ole iso.

Milä mittasit? Minä laitoin meidän Teeman 26, 23 ja 21 sentin lautaset veitsen rinnalle niinkuin tuossa näkyy ja jos tuon kuvan veitsi ei ole lasten veitsi tai muuten vaan omituisen pieni, kyllä tuo vastaa 26 sentin lautasta.

Todella vaikea joka tapauksessa päätellä annosta yksittäisestä kuvasta. Varsinkin tietämättä lautaskokoa.