Miten nopeasti kiinnostunut mies laittaa viestiä?
Mies sai numeroni viime viikon perjantaina, eikä ole kuulunut mitään. Pyysi itse numeroani kysyäkseen mua harrastamaan, tavattiin ihan selvin päin "virka-aikana". Ihastuin itse heti. Ei ole kuulunut mitään, mutta näin hänet ohimennen pari päivää sitten ja hän hymyili nätisti mutta ei juteltu, koska oli töissä. Eikös kiinnostunut ihminen laittaisi viestiä jo tässä vaiheessa?
Joko voin heittää toivon ja unohtaa ihastukseni& siirtyä eteenpäin?
Kommentit (18)
Eikös yleensä aika heti laiteta, jos ihastus on tapahtunut?
Mulle miehet on laittanut jo samana iltana viestiä jos ovat olleet kiinnostuneet, jos ei ole pariin päivään kuulunut niin siitä tietää ettei mies ole kiinnostunut.
Minulle kävi niin, että kävin treffeillä lauantaina, nainen tarjosi minulle puhelinnumeroaan oma-aloitteisesti treffien päätteeksi, mutta koska en kiinnostunut naisesta niin en ole ottanut yhteyttä.
Jos olisin ollut kiinnostunut niin olisin ottanut yhteyttä joko samana tai seuraavana päivänä viimeistään.
Plaah, minä kun olevinaan kuvittelin nimenomaan niin, että mies oli kiinnostuneempi kun minä kun sitä numeroakin pyysi, itse en olisi kehdannut pyytää. HARMITTAA.
Vierailija kirjoitti:
Plaah, minä kun olevinaan kuvittelin nimenomaan niin, että mies oli kiinnostuneempi kun minä kun sitä numeroakin pyysi, itse en olisi kehdannut pyytää. HARMITTAA.
Pitääkö tavata miksi hän numeroa pyysi ? Pyysi itse numeroani kysyäkseen mua har-ras-ta-maan. Aikaa tuolle har-ras-tuk-sel-le hänelle ei ehkä ole tämä viikon sisällä ollut.
Puhelinnumeron pyytäminen ei ole = kosinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tavata miksi hän numeroa pyysi ? Pyysi itse numeroani kysyäkseen mua har-ras-ta-maan. Aikaa tuolle har-ras-tuk-sel-le hänelle ei ehkä ole tämä viikon sisällä ollut.
Heh, no on harrastanut tälläkin viikolla kun harrastaa 5x vkssa. :)
Jos ihastusta olisi ilmassa niin tuo tapaaminen olisi ollut oikein oivallinen tilaisuus laittaa viestiä olipa kiva nähdä ohimennen, mutta sitä ei tullut.
Tai sitten tosiaan mies on lukenut liikaa niitä naistenlehtiä, että ei saa olla yli-innokas.
Miehet ei tuhlaa aikaa tai sit sillä monta daamia kierroksessa.
Ei ihastumista saa näyttää. Rule No1
Mä ihastuin yhen kerran niin voimakkaasti heti ensitapaamisella, että en voinut ottaa yhteyttä koska olin varma, että se pitää mua hulluna enkä kykene pidättelemään itseäni vaan tyyliin kosin heti. :/ En koskaan tavannut tyyppiä enää, mutta edelleen joskus mietin. Kaikki ei vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, no on harrastanut tälläkin viikolla kun harrastaa 5x vkssa. :)
Eikö sekin jo kerro sinulle jotakin?
Ehkä se puhelu puol viis launtaiyönä tulee...
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tuhlaa aikaa tai sit sillä monta daamia kierroksessa.
Ei ihastumista saa näyttää. Rule No1
Tuo on kyllä mahdollista ja jopa todennäköistä, että sen näköisellä miehellä on kysyntää ja muitakin kierroksessa. :) Onneksi mulla ei ole sen numeroa, en kysynyt, ei tule sorruttua viestittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihastusta olisi ilmassa niin tuo tapaaminen olisi ollut oikein oivallinen tilaisuus laittaa viestiä olipa kiva nähdä ohimennen, mutta sitä ei tullut.
Tai sitten tosiaan mies on lukenut liikaa niitä naistenlehtiä, että ei saa olla yli-innokas.
Näin mäkin sen järkeilin, itseasiassa ajattelinkin että olisi laittanut just noin sen näkemisen jälkeen viestiä. Kieltämättä alkaa tuntua vahvemmin vaan siltä, että he's just not into me.
Mun mies laittoi viestiä noin vartti sen jälkeen kun oli päässyt mun luota kotiin :D En olisi edes uskonut, että pyytää numeroa saati että kuulisin vielä hänestä mutta niin se sitten olikin se oikea <3 Ja kyllä, baarissa tavattiin ja yö vietettiin yhdessä.
Se noudattaa Bile-Danin iskemisfilosofiaa. Ensin kuumaa, sitten kylmää, sitten taas kuumaa. Tällä tavalla nainen riutuu kaipauksesta ja tekee aloituksia vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Se noudattaa Bile-Danin iskemisfilosofiaa. Ensin kuumaa, sitten kylmää, sitten taas kuumaa. Tällä tavalla nainen riutuu kaipauksesta ja tekee aloituksia vauvapalstalle.
Etäisyyden ottaminen kaipauksen herättäjänä toimii, mutta vasta sitten, kun kiinnostusta on jo selvästi ilmassa. Jos tilanne on noinkin epäselvä, että aloittaja joutuu kyselemään neuvoja palstalta, mies on pelannut korttinsa aika huonosti. Tai todennäköisemmin: hän e ole vain kovin kiinnostunut juuri nyt. Kiinnostushan voi viritä myöhemmin, jos hänen nykyinen deittinsä osoittautuu epäyhteensopivaksi, vihoitteleva viisaudenhammas saadaan poistettua, työstressi vähenee tai aloittaja tekee itseään tykö.
YMMÄRTÄKÄÄ IHMISET JO TÄMÄ SEURAAVA: Jos joudut erikseen kyselemään ja miettimään tällaisia asioita, ei kiinnostusta ole eikä tule! Vastaus otsikkoon: niin nopeasti, ettet olisi ehtinyt aloittaa tätä ketjua odotellessasi.
Eräs eksäni, silloin parikymppinen kloppi katoili aina viestittelyjemme välissä, tullakseen takaisin jonkun ajan päästä. Seurustelin silloin toisen kanssa ja veikkaan, että hänelläkin oli joku, en muista. Mutta se selittäisi katoilut.
Eli tuosta oudosta viestittelytyylistä huolimatta eksä oli ihastunut, mutta olosuhteiden pakosta se oli vähän mitä oli ennen kuin menimme yhteen.
Mikä se naistenlehtien määritelmä olikaan...ei saa olla liian innokas, eikä saa antaa odotuttaa liian pitkään. :D