Voi hyvä helv... Maria Monde - Maailma. Onko tämä nainen tosissaan?
Onko tällainen pökäle pyöräytetty ihan tosissaan?
Kommentit (190)
Toivon etten olisi nähnyt tätä...
Aivan mahtavat tissit tuolla kyllä on!
T: Mies 28
Uskomatonta!!!! 😂😂😂😂😂😂 Tän on oltava läppä, tai sitten tää emäntä on taas näitä joilla on todellisuudentaju hieman hukassa.
Kun ei sitä itsekritiikkiä ole niin sitä ei ole.
Jeee,nosti mun itsetuntoa kyllä niin korkealle. Minähän olen hyvä laulaja, eikun esiintymään!
Ihan tosissaan luultavasti tehty, sama nainen vääntänyt musiikkia milloin milläkin taiteilijanimellä. Dana Glowina ollut aika ahkerakin. Laadustahan tosin voi olla montaa mieltä. https://www.youtube.com/watch?v=vZYuVm71o14
Oih....mä luulin, että toi Rölli leffa, jonka mainos ekana tuli😂, mut sieltähän tulikin paaa-ljon "parempaa"
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissaan luultavasti tehty, sama nainen vääntänyt musiikkia milloin milläkin taiteilijanimellä. Dana Glowina ollut aika ahkerakin. Laadustahan tosin voi olla montaa mieltä. https://www.youtube.com/watch?v=vZYuVm71o14
Uskon myös, että on tehty tosissaan. Pitäisi olla selkeämmin vedetty överiksi, että toimisi läppänä.
Hui kamalaa, joku kehtaa ajatella että osaa tehdä jotain ja on ylpeä itsestään, äkkiä näyttämään ettei ole totta, hän on ihan surkea, pitäis tajuta mennä kellariin piiloon!
Vierailija kirjoitti:
Hui kamalaa, joku kehtaa ajatella että osaa tehdä jotain ja on ylpeä itsestään, äkkiä näyttämään ettei ole totta, hän on ihan surkea, pitäis tajuta mennä kellariin piiloon!
Ei tarvitse missään nimessä mennä kellariin piiloon, mutta kertoo jostakin, että havittelee olemattomilla laulukyvyillä jotain popstar-statusta. Kaikista nyt ei voi tulla laulajaa - olen pahoillani. Omat kyvyt ja niiden rajat pitää tiedostaa. 165-senttisestä tuskin tulee koskaan menestynyttä koripalloilijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse missään nimessä mennä kellariin piiloon, mutta kertoo jostakin, että havittelee olemattomilla laulukyvyillä jotain popstar-statusta. Kaikista nyt ei voi tulla laulajaa - olen pahoillani. Omat kyvyt ja niiden rajat pitää tiedostaa. 165-senttisestä tuskin tulee koskaan menestynyttä koripalloilijaa.
Onhan meillä täällä Suomessa listat täynnä nasaalivinkujia ja ähkijöitä ja hengittäjiä joilla lauluääntä ei oo ja kummasti levyt vain myy, antaa nyt hänenkin pitää hauskaa. Ei hän surkeampi ole.kuin muutkaan "tähdet" täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan meillä täällä Suomessa listat täynnä nasaalivinkujia ja ähkijöitä ja hengittäjiä joilla lauluääntä ei oo ja kummasti levyt vain myy, antaa nyt hänenkin pitää hauskaa. Ei hän surkeampi ole.kuin muutkaan "tähdet" täällä.
Olen pahoillani, että korvasi on lauluäänelle ja sävelille kuuro, mutta tuo aloituspostin "laulu" on aivan kamalaa kuunneltavaa. Musiikillisesti biisi on myös ihan kauhea sekasotku. Kuulostaa siltä niin kuin biisi vaihtuisi kolmeen eri otteeseen.
Voi hyvää päivää! Mun korvat särkee vieläkin....
Hän voisi Matti Nykäsen kanssa muodostaa duon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, että korvasi on lauluäänelle ja sävelille kuuro, mutta tuo aloituspostin "laulu" on aivan kamalaa kuunneltavaa. Musiikillisesti biisi on myös ihan kauhea sekasotku. Kuulostaa siltä niin kuin biisi vaihtuisi kolmeen eri otteeseen.
En ole lauluäänille enkä sävelille kuuro.
Kyllähän joku Moloko vai mikä on menestynyt vaikka kyllästyneenä jotain monkuu.
Sannia ja Haloo Helsinkiä yms ei olisi pitänyt ikinä mikrofonin lähelle päästäkään ja silti löytyy faneja.
Ei tuo mikään paras biisi ikinä ole, mutta ei,se nyt oikeasti ole huonompi kuin joku Cheek, Jvg tai mitä ikinä Suomesta löytyykään.
Antakaa toisen pitää hauskaa ja tehdä mistä tykkää.
Kun katsoo youtubesta Maaria Lehtinen - Kaarnalaiva niin onhan tuo ihan kohtalainen karaokelaulaja. Aika Tuksu-kamaa oli tuo Maailma -biisi, joskin omassa trashy-lajissaan ihan hauska. Jos tohon laittais JVG:n rinnalle räppäämään niin läpi menis.
voi apua :( keskittyisi vain noihin tissikuviin, niille on varmasti tilausta.
On niin korni, ettei mitenkään voi olla tosissaan tehty.