Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hyvä helv... Maria Monde - Maailma. Onko tämä nainen tosissaan?

Vierailija
13.09.2016 |

Onko tällainen pökäle pyöräytetty ihan tosissaan?

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin korni, ettei mitenkään voi olla tosissaan tehty. 

Vierailija
2/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon etten olisi nähnyt tätä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Vierailija
4/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavat tissit tuolla kyllä on!

T: Mies 28

Vierailija
5/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta!!!! 😂😂😂😂😂😂 Tän on oltava läppä, tai sitten tää emäntä on taas näitä joilla on todellisuudentaju hieman hukassa.

Vierailija
6/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sitä itsekritiikkiä ole niin sitä ei ole.

Vierailija
7/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah :D

Vierailija
8/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee,nosti mun itsetuntoa kyllä niin korkealle. Minähän olen hyvä laulaja, eikun esiintymään!

Vierailija
9/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissaan luultavasti tehty, sama nainen vääntänyt musiikkia milloin milläkin taiteilijanimellä. Dana Glowina ollut aika ahkerakin. Laadustahan tosin voi olla montaa mieltä. https://www.youtube.com/watch?v=vZYuVm71o14

Vierailija
10/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih....mä luulin, että toi Rölli leffa, jonka mainos ekana tuli😂, mut sieltähän tulikin paaa-ljon "parempaa"

Vierailija
11/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaan luultavasti tehty, sama nainen vääntänyt musiikkia milloin milläkin taiteilijanimellä. Dana Glowina ollut aika ahkerakin. Laadustahan tosin voi olla montaa mieltä. https://www.youtube.com/watch?v=vZYuVm71o14

Uskon myös, että on tehty tosissaan. Pitäisi olla selkeämmin vedetty överiksi, että toimisi läppänä.

Vierailija
12/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih...

Vierailija
13/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamalaa, joku kehtaa ajatella että osaa tehdä jotain ja on ylpeä itsestään, äkkiä näyttämään ettei ole totta, hän on ihan surkea, pitäis tajuta mennä kellariin piiloon!

Vierailija
14/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui kamalaa, joku kehtaa ajatella että osaa tehdä jotain ja on ylpeä itsestään, äkkiä näyttämään ettei ole totta, hän on ihan surkea, pitäis tajuta mennä kellariin piiloon!

Ei tarvitse missään nimessä mennä kellariin piiloon, mutta kertoo jostakin, että havittelee olemattomilla laulukyvyillä jotain popstar-statusta. Kaikista nyt ei voi tulla laulajaa - olen pahoillani. Omat kyvyt ja niiden rajat pitää tiedostaa. 165-senttisestä tuskin tulee koskaan menestynyttä koripalloilijaa.

Vierailija
15/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse missään nimessä mennä kellariin piiloon, mutta kertoo jostakin, että havittelee olemattomilla laulukyvyillä jotain popstar-statusta. Kaikista nyt ei voi tulla laulajaa - olen pahoillani. Omat kyvyt ja niiden rajat pitää tiedostaa. 165-senttisestä tuskin tulee koskaan menestynyttä koripalloilijaa.

Onhan meillä täällä Suomessa listat täynnä nasaalivinkujia ja ähkijöitä ja hengittäjiä joilla lauluääntä ei oo ja kummasti levyt vain myy, antaa nyt hänenkin pitää hauskaa. Ei hän surkeampi ole.kuin muutkaan "tähdet" täällä.

Vierailija
16/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan meillä täällä Suomessa listat täynnä nasaalivinkujia ja ähkijöitä ja hengittäjiä joilla lauluääntä ei oo ja kummasti levyt vain myy, antaa nyt hänenkin pitää hauskaa. Ei hän surkeampi ole.kuin muutkaan "tähdet" täällä.

Olen pahoillani, että korvasi on lauluäänelle ja sävelille kuuro, mutta tuo aloituspostin "laulu" on aivan kamalaa kuunneltavaa. Musiikillisesti biisi on myös ihan kauhea sekasotku. Kuulostaa siltä niin kuin biisi vaihtuisi kolmeen eri otteeseen.

Vierailija
17/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää!  Mun korvat särkee vieläkin....

Hän voisi Matti Nykäsen kanssa muodostaa duon...

Vierailija
18/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että korvasi on lauluäänelle ja sävelille kuuro, mutta tuo aloituspostin "laulu" on aivan kamalaa kuunneltavaa. Musiikillisesti biisi on myös ihan kauhea sekasotku. Kuulostaa siltä niin kuin biisi vaihtuisi kolmeen eri otteeseen.

En ole lauluäänille enkä sävelille kuuro.

Kyllähän joku Moloko vai mikä on menestynyt vaikka kyllästyneenä jotain monkuu.

Sannia ja Haloo Helsinkiä yms ei olisi pitänyt ikinä mikrofonin lähelle päästäkään ja silti löytyy faneja.

Ei tuo mikään paras biisi ikinä ole, mutta ei,se nyt oikeasti ole huonompi kuin joku Cheek, Jvg tai mitä ikinä Suomesta löytyykään.

Antakaa toisen pitää hauskaa ja tehdä mistä tykkää.

Vierailija
19/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo youtubesta Maaria Lehtinen - Kaarnalaiva niin onhan tuo ihan kohtalainen karaokelaulaja. Aika Tuksu-kamaa oli tuo Maailma -biisi, joskin omassa trashy-lajissaan ihan hauska. Jos tohon laittais JVG:n rinnalle räppäämään niin läpi menis.

Vierailija
20/190 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi apua :( keskittyisi vain noihin tissikuviin, niille on varmasti tilausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi