Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin syömään Venlafaxinia 75mg päivässä ja nyt vaivaa käsien ja jalkojen kutina

Vierailija
13.09.2016 |

Mistä nyt tiedän että johtuuko lääkkeestä vai ei ...

Rasvaus ja "ilmakylvyt" auttaa. Sukat jalassa pahenee. Ja kösien pesun jälkeen pahenee, samoin jalat kun pesee niin kutiaa pesun jälkeen pahiten

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua?

Vierailija
2/6 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo enemmän vettä, saattaa johtua kuivuudesta + lääkkeen aiheuttamasta kuormituksesta (?) keholle. Tuo voi olla ohimenevää. Kirjoitit että "aloit" syömään lääkettä, voi olla aloitusoire. Minulle tuli liki sietämätön kutina yhdestä toisesta lääkkeestä, ja ihon rasvaus sekä ylimääräisen nesteen juominen auttoi. Nyt iho tuntuu rauhalliselta. Lääkkeet on kuitenkin raskaita elimistölle, ja esim. maksamyrkytys voi ilmoittaa itsestään kutinalla ensioireenaan. Useimmiten syy on paljon viattomampi. Jos sinua huolestuttaa, pyydä hoitavaa lääkäriäsi kirjoittamaan lähete verikokeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa siis alkaa paskoa.

Vierailija
4/6 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi sinulle, lääke vaihtoon

Vierailija
5/6 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo enemmän vettä, saattaa johtua kuivuudesta + lääkkeen aiheuttamasta kuormituksesta (?) keholle. Tuo voi olla ohimenevää. Kirjoitit että "aloit" syömään lääkettä, voi olla aloitusoire. Minulle tuli liki sietämätön kutina yhdestä toisesta lääkkeestä, ja ihon rasvaus sekä ylimääräisen nesteen juominen auttoi. Nyt iho tuntuu rauhalliselta. Lääkkeet on kuitenkin raskaita elimistölle, ja esim. maksamyrkytys voi ilmoittaa itsestään kutinalla ensioireenaan. Useimmiten syy on paljon viattomampi. Jos sinua huolestuttaa, pyydä hoitavaa lääkäriäsi kirjoittamaan lähete verikokeisiin.

Olen kyllä todella huono juomaan vettä, täytyypä yrittää taas tehostaa sitä.

Vierailija
6/6 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että eikö kutina nimenomaan pesun jälkeen ole merkki ihon kuivuudesta eikä allergiasta?

Toisaalta taas jalkani hikoilevat (ja minä hikoilen) enemmän nyt kun lääkkeen aloitin, heti jos on kuuma alkaa ne jalat kutiamaan. Karseeta :/ mitä teen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän