Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka syystä tai toisesta asuu vielä exänsä kanssa?

Vierailija
13.09.2016 |

Ja muutto ei ole heti näköpiirissä. ?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan! Eikä kukaan täysjärkinen voisi! 

Vierailija
2/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ennen kuin suhdetta voisi varsinaisesti aloittaa, pitäisi olla muutto hoidettu. Jos muuttoa ei olisi suunnitteilla, ei tulisi suhdettakaan.

Vierailija
4/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
5/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ja tunsin itseni tyhmäksi jälkeenpäin. Onkohan sinulla sama mies kiikarissa..

Vierailija
6/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asui jo muualla mutta muutti lapsensa vuoksi takaisin.

Ap

Vierailija
7/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Tämä tarkoittaisi, että ovat todellakin vain kavereita ja päässeet yli toisistaan, kun pystyvät saman katon alla asumaan.

En koskaan ottaisi miestä joka olisi toisesta ääripäästä, eli haukkuisi exäänsä jatkuvasti. Silloin olisi kaiketi tunteitakin vielä.

Vierailija
8/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap.n tilanteessa sentään en.

T 7

Vierailija
9/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin, nainen nussi myös exäänsä kun tapailimme (ylläri)

Vierailija
10/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, ovat ihan juuri eroamassa... mies vain odottaa oikeaa hetkeä kertoa erosta exälle. Ja exällä on mielenterveysongelmia ja on hirveä ihminen. Ja seksiä ei ole ollut vuosiin. Ja suhde on alunperinkin ollut pelkkää kulissia. Ap sinä olet ainoa nainen, joka on ikinä ymmärtänyt miestä.

Vierailija
11/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli maanviljelijä. Niiden oli pakko asua yhdessä.

Vierailija
12/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Voisin katsoa uudestaan jos mies saa elämänsä järjestykseen. Tuskin kuitenkaan saa.

Vierailija
13/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liikaa draamaa. Next, please.

Vierailija
14/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN! Hah...miehet on pelureita. Ja heihin lankeavat naiset sinisilmäisiä. Miehet haluaa kaiken, exä pesee pyykin, siivoo ja laittaa sapuskat ja salarakas hoitelee sängyssä. Pahin mahdollinen valehtelija on tämmöinen kaksoiselämää elävä. Tekee saman vielä toisellekin...

Vierailija
15/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ainakaan mitenkään vakavasti. Ihan sillä, etten kamalasti arvosta sitä piirrettä ihmisessä, että pitää hankkia uusi asap kuvioihin.

Vierailija
16/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin, nainen nussi myös exäänsä kun tapailimme (ylläri)

Haittaako tuo?

Vierailija
17/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuollainen tapaus voi vielä olla yli eksästä?

panna voisin pari kertaa, mutta suhteeseen en semmoista akkaa huolisi.

kyllä edellisestä suhteesta pitää ensin yli päästä ennen kuin voi kuvitella edes seuraavaa. jos on "heti" valmis ei ole koskaa rakastanutkaan entistä niin aika löysällä pohjalla mennään uudenkin kanssa.

ja kyllä, jos suhdetta alkaa edes kuvittelemaan niin lähtökohdan kuuluisi olla että tästä voi tulla elämän kestävä eikä vain muutaman kuukauden romanssi.

ps. itsellä uusi nainen vuosien sinkkuilun jälkeen. ei myöskään seksiä sinkkuillessa. 

ja kyllä tarkoituksena on katsoa että elämä olisi yhdessä  vietettävää aikaa, ei mitään kunhan katellaan hommaa.  

mies 32v

Vierailija
18/45 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin, mutta he olivat eronneet jo melkein vuosi takaperin ja miehellä oli välissä ollut toinenkin nainen. En kuitenkaan kauheasti tykännyt tilanteesta joka miehen luona oli (ylläri) joten neljässä viikossa exä oli muuttanut pois. Onneksi. Siitäkin tiesin että miehelle minä olen tärkeämpi ja on tosissaan.

Vierailija
19/45 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli maanviljelijä. Niiden oli pakko asua yhdessä.

Siellä se kylvää siementä vakoon

Vierailija
20/45 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nykyinen mieheni ainakin alkoi tapailla minua kun asuin vielä exän kanssa yhdessä.

Olimme juuri eronneet ja tämä exä etsi asuntoa. Asuimme 3 viikkoa yhdessä eron jälkeen. Minä nukuin makkarissa ja exä olkkarissa ja tosiaankaan ei koskettu toisiimme enää edes pitkällä tikulla vaikka oli ihan ok välit.

Kannatti uskaltaa alkaa treffailla minua sillä olemme nyt olleet yhdessä jo 25 vuotta.