Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö joku oikeesti seksistä

Vierailija
13.09.2016 |

Mikä siinä kiehtoo

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tykkää ihan hitsisti, se tuntuu niin hyvältä. Jos itse olet joku aseksuaali tai joku demiseksuaali tai joku muu semmonen, niin tee maailmalle palvelus ja hakeudu suhteeseen vain samanlaisen kanssa.

Vierailija
22/31 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sitä. Se irrottaa mut hetkeksi tästä tylsästä arjesta, on ihanaa saada tuntea olevansa haluttu, se tuntuu älyttömän hyvältä, ihana tuntea läheisyyttä, saada tuntea olonsa niin naiselliseksi, orgasmit ravisuttavat suurin piirtein maata ja saan miehen jakamattoman huomion.

Heti alkaa tehdä mieli!

N23

Tässä on hyvin kuvailtu! Eikä haittaa eritteet. Plus aina voi löytää uusia juttuja oman kumppanin kanssa kun molemmat vapautuu.. Parasta minusta seksissä on yksinkertaisesti ihana kiima! Ja nautinto! Ja kun toinen on kiimassa.. ah. -N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään. Tarvitsen säännöllisesti orgasmeja ja hauskinta niiden saaminen on kumppanin kanssa. N38

Joku alapeukuttanut tätäkin! :D miksi oi miksi? Miten se on keneltäkään pois jos joku nauttii elämässään niistä asioista, jotka tuottavat hänelle hyvää oloa ja nautintoa?

Vierailija
24/31 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana se oli aivan ihanaa. Enää en oikein välitä. Olen kai "saanut tarpeekseni".

Vierailija
25/31 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Että näin paljon itsehillintää ja tukahdutettuja haluja tähänkin päivään mahtui. Naisten voi olla vaikeaa ymmärtää miten luonnonvastaista elämää suurin osa miehistä jatkuvasti viettää; miehet joutuvat kieltämään itseltään melkein kaikki ja vastustamaan jatkuvasti vaistojaan.

Mä olen vakituisessa parisuhteessa oleva nainen, ja silti mietin ihmisistä usein noin ja pidän ihmisiä kuumina, vaikka en kärsi puutteesta. Katselen vielä naisia ja miehiä koska olen bi. Joskus ihmisten kanssa tuntee ihan sellaisen latauksen. Joten on se varmasti naisillakin samanlaista, jos on seksuaalinen ihminen :)

Vierailija
26/31 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan seksiä. Hyvää ja vapautunutta seksiä, jossa kokeillaan rajoja, tehdään juuri sitä, mikä tuntuu hyvältä. Nautitaan toisen nautinnosta ja toisesta, kosketuksesta ja läheisyydestä. Siitä, että se toinen haluaa juuri sinua. Miltä hän tuntuu iholla, mun sisällä. Kuinka hän vangitsee mun katseeni. Kuinka sinä hetkenä ilma tihkuu halua ja seksiä. Ja ne orkut, tajunnan räjäyttäviä.

Ilman seksiä olisin kärttyinen keski-ikäinen akka. Ja kun on saanut, koko maailma näkyy vaaleanpunaisten silmälasien takaa. Kuinka voisin olla ilman seksiä?

Vierailija
27/31 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ollut viisi naista joiden kanssa olin tehnyt temput, mutta jotenkin vaan ei tullut sellaista fiilistä miltä homman oikeasti piti tuntua. Okei, lasti lensi ja kivaa hykertelyä seksin jälkeen, mutta se siitä.

Sitten, eräs nuorempi neiti...voi hyvänen aika kun taju meinasi lähteä hänen kanssaan, vaikka kyseessä ei ollut mitään muuta kuin aamuväsynyt hätäinen pano ennen kuin saatoin hänet lukiolleen. Se voimakkaan kaikivoipa tunne orgasmin hetkellä, se upea kipu kun tyttö tarrasi kynsillään kiinni ja veti itseensä kiinni, se kuinka hän kirkaisi orgasmissaan, se alkukantainen fiilis kuinka halusi tehdä vaikka mitä tuon jumalattaren eteen, kuinka merenkohinan säestyksellä räjähti miljoonat galaksit ja itseltä lähti tulemaan...olin vielä kolmen tunnin kuluttua naama korvissa tuosta ja ihan sekaisin siitä, mitä oli tapahtunut.

Sen jälkeen ei ollut enää epäselvää miksi seksistä puhuttiin niin paljon. Kävi tuosta kerrasta erittäin hyvin selväksi jutun juju. Pari kertaa päässyt lähelle samaa fiilistä muiden naisten kanssa, mutta kyllä tuo "eka kerta" oli mieleenpainuvin.

(harmi että possuilin hänen kustannuksellaan niin että hän alkoi vihaamaan minua, hän olisi voinut olla elämäni nainen...)

Vierailija
28/31 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ihan hulluna saamisesta.

Mutta tykkäänkö siitä kamalasta vaivan määrästä, valmistautumisesta, ajatusten pakottamisesta ruotuun jne ja puhumattakaan jälkeenpäin jopa tunteja valuvasta sotkusta...

Tätä miehet ei varmaan ymmärrä. Niillä kun yleensä on vain pano ja saaminen, ei näitä reunavaivoja. Tervetuloa alapeukut!

Mä en ole IKINÄ toiminut noin. Mikä ihmeen valmistautuminen ja valuminen? Ja olen nainen. Miksi mun tarttisi valmistautua, kun mulla on pillu? Eii siinä tartte tehdä mitään, että munaa vaan tulee. Tai tarjoutua, että nyt sopis, jos muuten ei tule.

Ja mikä ajatusten ruotuun pakottaminen?

Vierailija
29/31 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mussa on vikana kun en ole koskaan saanut mitään nautintoa koskettamisesta? Ei muuten, mutta taas tässäkin ketjussa huomaan olevani kuin joku alien, koska en voi ymmärtää miten koskettaminen tai kosketetuksi tuleminen muka on hyvän tuntuista. Ja olin tällainen jo pienenä lapsena, muistan etten koskaan halunnut syliin tmv.

Vierailija
30/31 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ihan hulluna saamisesta.

Mutta tykkäänkö siitä kamalasta vaivan määrästä, valmistautumisesta, ajatusten pakottamisesta ruotuun jne ja puhumattakaan jälkeenpäin jopa tunteja valuvasta sotkusta...

Tätä miehet ei varmaan ymmärrä. Niillä kun yleensä on vain pano ja saaminen, ei näitä reunavaivoja. Tervetuloa alapeukut!

Mä en ole IKINÄ toiminut noin. Mikä ihmeen valmistautuminen ja valuminen? Ja olen nainen. Miksi mun tarttisi valmistautua, kun mulla on pillu? Eii siinä tartte tehdä mitään, että munaa vaan tulee. Tai tarjoutua, että nyt sopis, jos muuten ei tule.

Ja mikä ajatusten ruotuun pakottaminen?

En ole tuo jolle vastasit, mutta kyl mullakin menee aikaa ja työtä siihen, että saan itseni kiihottumaan edes vähän. Pahimmillaan voi mennä tunteja siihen, että saan itseni lähelle orkkua. Että jos illalla kasilta olisi tarkoitus panna ja haluaisin saada, niin mun pitää viimeistään iltapäivällä aloittaa se fantasioiminen, seksitarinoiden lukeminen yms. että pääsen vireeseen ajoissa. Sellaista spontaania kiihottumista ei mulla ole tapahtunut enää teiniaikojen jälkeen.

Ja usein ne ajatukset pyrkii harhailemaan jonnekin kiinnostavampaan. Sit ne pitää pakottaa takaisin aiheeseen.

Vierailija
31/31 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niin välitä mutta 🍓 mansikkani diggaa siitä kyllä ja yritän aina välillä miellyttää sitä, siis silloin kun on aromipesää tarjolla/saatavilla .

En kuitenkaan mansikkaani ihan joka aromipesään pistä mitä tarjotaan.

Olen vähän valikoiva, mutta se on varmaan ihan helpoa ymmärtää sillä olen legendaarinen, olet saattanut nähdä minut elokuvassa Troija .. voit ehkä nyt päätellä miltä näytän.