Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni "sivisti" minua spaghetin syönnissä väärin!

Vierailija
13.09.2016 |

Hän sai minut pyörittämään spaghetin lusikassa, koska se on hänen mukaan sivistynyt tapa syödä spaghettia, mutta se onkin väärä tapa syödä spaghettia! http://www.iltalehti.fi/pippuri/2016091322305519_ah.shtml taas näitä naisten hömpötyksiä joilla ei ole kuitenkaan todellisuuspohjaa! kaikki nämä vuodet olemme syöneet todellisuudessa spaghettia väärin!
tuskastunut mies

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt tätä suomalaisten spagetinpyörittelyä lusikassa :D. Mullekin on joku väittänyt, että niin "kuuluu" syödä. No ei kuulu!

Vierailija
2/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei enää vaimo? Alkoiko itseäsikin jo kyllästyttämään?

Vierailija
4/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi on moukka. Toivottavasti saat nopeesti ajan terapiaan.

Vierailija
5/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Mikä vitun spaghetti XD

Vierailija
6/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa! Mistä se sellaista on saanut päähänsä?!

Vierailija
8/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa katetaan se lusikka joka paikassa  ..varmaan sieltä tullut tavaksi tänne meidän pikku-usaan

Etelä-Italiassa myös käytetään lusikkaa ...pohjoisessa tätä pidetään ihan yyberjunttina tapana

Vierailija
9/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pyörittänyt lusikassa lapsesta asti ja se on oikea tapa mulle. N50+

Vierailija
10/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa katetaan usein lusikka, ja Italiassakin. Mutta ei sillä ole tarkoitus spagettia syödä!

Vierailija
11/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain pyöritän sitä haarukan ympäri. Miten lie ovat paikalliset mulkoilleet minua kun Roomassa kävin yhdessä pastaravintolassa syömässä.

Vierailija
12/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M22 kirjoitti:

Minä vain pyöritän sitä haarukan ympäri. Miten lie ovat paikalliset mulkoilleet minua kun Roomassa kävin yhdessä pastaravintolassa syömässä.

Miksi sua kukaan mulkoilisi? Just noinhan sitä syödään.

Vierailija
13/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina leikkaan spagehtin ennen syömistä. Onko väärin?

Vierailija
14/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M22 kirjoitti:

Olit RHCP-asussa?

http://img.wennermedia.com/social/rs-102264-002Red_Hot_chili_peppers.jpg

Vierailija
15/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi vinkunut samaa lusikkansa kanssa, että miten hänen sukunsa osaa syödä spagettia.  Minähän olen hänen mielestään tyhmä savolainen, joka syö spagetinkin pelkällä haarukalla. :D

Vierailija
16/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa katetaan se lusikka joka paikassa  ..varmaan sieltä tullut tavaksi tänne meidän pikku-usaan

Etelä-Italiassa myös käytetään lusikkaa ...pohjoisessa tätä pidetään ihan yyberjunttina tapana

Tunnen pariisilaisrouvan, jonka äiti on Pohjois-Italiasta, ja joka pyörittelee spagettinsa lusikassa. Ehkä se on vain pariisilaisjunttien tapa?

On kyllä outoa väittää, että on vain yksi oikea tapa syödä spagettia, kun Italiassakin käytäntö vaihtelee.

Vierailija
17/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niitä hetkiä kun maailma romahtaa. Pienenä söin spagettia ihan haarukalla. Sitten tuli valistuksen aikakausi! Ja piti syödä haarukalla sekä lusikalla sitä pitkää makaronia eli spagettia.

NO nyt sitten vuosien jälkeen kumotaan se lusikka siinä!

Ei stana ei mun pää kestä!

Vierailija
18/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g187768-i20-k2437811-How_do_Itali…

No, siinähän on se fakta.

"No spoon".

Itselle tuo oli yllätys, kun jostainhan se käsitys on tullut, että lusikkaa käytetään pyöritysalustana. Vaan ei.

No helpottuu se ajatus. On italialaista syödä pelkällä haarukalla...niinkuin suomalaistakin varmaan enimmäkseen.

Vierailija
19/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M22 kirjoitti:

Miksi sua kukaan mulkoilisi? Just noinhan sitä syödään.

Olinkin ehkä hieman sarkastinen.

Vierailija
20/35 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä minun italialainen mieheni pyörittää lusikan kanssa.. Mutta mitäpä italialainen spaghetin syömisestä tietää toisin kuin av-mammat :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi