Järkyttävä päänsärky herättäessä iltapäivään saakka...
Hei,
Minulla on ollut nyt noin kuukauden ajan järkyttävä päänsärky aamuisin. Ikäänkuin painava kipu ja sen lisäksi kuumotusta kasvojen poikki vaaka-suoraan (nenän korkeudelta).
En pääse millään ylös aamuisin koska jos nousen niin tulee huono-olo ja päänsärky pahenee.
Onko kellään kokemusta/tietoa mistä tämä voisi johtua?
Kommentit (12)
Migreeni mahdollisesti. Taikka niska-hartiaseudun jumista johtuvaa kenties. Mene nyt hyvä ihminen lääkärille jo.
Kuulostaa aika pahalta, kannattaa mennä lääkäriin.
No tuo on yksi aivokasvaimen oireista, joten menisin lääkäriin. Vaikka todennäköisempää onkin että johtuu jostain muusta, en ottaisi riskiä.
Olen aina sairastanut migreeniä, mutta tämä on aivan toista siihen verrattuna.
En kehtaa mennä lääkärille ellei ole ihan pakko, koska pelkään liioittelevani jotakin pientä asiaa + ei miulla ole varaa maksaa mitään lääkäri-maksuja. Kuulostaa ehkä tyhmälle, mutta niin se nyt on.
Menet ja liioittelet. Julkiselle puolelle kun olet vähävarainen.
Hei taas.
Kävin lääkärissä heti tuon viestin jälkeen ja (tänään) magneetti-kuvista löytyi
aivo-kasvain.
Vierailija kirjoitti:
Hei taas.
Kävin lääkärissä heti tuon viestin jälkeen ja (tänään) magneetti-kuvista löytyi
aivo-kasvain.
Tuo on juuri pahinta mitä voisi odottaa paljastuvan :( Voimia sinulle ap!
Kiitos. Itse olin lähes 100% varma ettei mistään sellaisesta ole kysymys. Veikkasin että lääkärit käskisivät vain pitämään ihmisen perus-tarpeita yllä tai muuta vastaavaa. Mutta näin ei käynyt.
Kärsin migreenistä ja minulla on välillä noita yöllä alkavia särkyjä jotka saattavat jatkua koko päivän. Niihin ei oikein tunnu migreenilääkekään auttavan. Saattaa olla kolmekin päivää peräkkäin ja sitten taas pitkiä aikoja ettei mitään oireita. Minulla tuohon liittyy myös huono/kuvottava olo. Stressaavat elämäntilanteet ainakin vaikuttavat minulla, tulee noita särkyputkia.
Halvaantunut ehkä