Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä tällainen olo voi johtua?

Vierailija
13.09.2016 |

Oloni on ollut jo pitkään todella outo. Tuntuu koko ajan,kun olisin ulkona vartalostani ja seuraisin tekimisiäni ulkoapäin. Koko ajan on outo, leijuva olo. En oikein ymmärrä aina kaikkea ympärillä tapahtuvaa, käyn kirjaimellisesti todella hitaalla, unohdan asioita saman tien kun ne kuulen ja olen myös ruennut silloin tällöin änkyttämään.

Saatan myös puhua jostain, ja kesken lauseen sanon jotain mitä ei ollut edes tarkoitus sanoa (esim möläytän jotain asiaan kuuluvaa,mitä ei kuitenkaan kuuluisi sanoa) ja sitten mietin jälkeen, että mitä ihmettä taas tein.

Tuntuu kuin en eläisi ollenkaan, vaan seuraisin tosiaan kaikkea sivusta.Mistä tälläinen voi johtua?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskajumi?

Vierailija
2/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samantyyppistä oloa joskus, ja mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja laitan aina sen piikkiin tollaset aivojumit.... Hankaloittaa vaan työskentelyä ku pitäis olla skarppina..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasarvot on tutkittu ja niissä ei ollut mitään poikkavaa. Ap

Vierailija
4/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressiä tai ahdistusta? Ne voivat aiheuttaa epätodellista oloa.

Vierailija
5/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokasvain tai sit kilppariarvot on katsonut taas joku arvauskeskuslääkäri, ja todennut "normaaleiksi" viiteasteikon huonoimmassa päässä. Kannattaa pyytää kilppariarvot itselle jos yhtään muita oireita on (palelu, hiustenlähtö, aloitekyvyttömyys , alakulo, alhainen ruumiinlämpö, lihasheikkous ,väsymys, kivut, mielialanvaihtelut ja ärtyneisyys, painonousu, ummetus,huonot rauta-arvot/punasolut , joitain näistä.)

Vierailija
6/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nukut?

Vierailija
7/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niskajumi?

Itsellä viestiä lukiessa tuli ensimmäisenä myös tämä mieleen

Vierailija
8/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla sisäilmaoireilua. Kieltäydy enää menemästä töihin ja vaadi kaikki selvitykset ja homekoirat paikalle.

Vierailija
9/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takuulla sisäilmaoireilua. Kieltäydy enää menemästä töihin ja vaadi kaikki selvitykset ja homekoirat paikalle.

Ajan autoa työkseni, joten sisäilman ei luulisi olevan ongelma. Ap

Vierailija
10/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivokasvain tai sit kilppariarvot on katsonut taas joku arvauskeskuslääkäri, ja todennut "normaaleiksi" viiteasteikon huonoimmassa päässä. Kannattaa pyytää kilppariarvot itselle jos yhtään muita oireita on (palelu, hiustenlähtö, aloitekyvyttömyys , alakulo, alhainen ruumiinlämpö, lihasheikkous ,väsymys, kivut, mielialanvaihtelut ja ärtyneisyys, painonousu, ummetus,huonot rauta-arvot/punasolut , joitain näistä.)

Itseasiassa hiustenlähtö on lisääntynyt, mielialavaihteluja on jatkuvasti, myös alakuloisuutta. Ap

Vierailija
11/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka joku niskajumi voisi tuollaista aiheuttaa?

Vierailija
12/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa masennukselta. Masennus ei nimestään huolimatta ole varsinaisesti surullisuutta ja pelkkää alakuloa, vaan nimenomaan tuollainen usvainen sekava olotila. Onko sulla muutoksia ruokahalussa tai unentarpeessa?

Vierailija
13/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissosiaatiohäiriö? Onko tapahtunut jotain traumaattista? Joku epilepsian muoto?

Vierailija
14/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa masennukselta. Masennus ei nimestään huolimatta ole varsinaisesti surullisuutta ja pelkkää alakuloa, vaan nimenomaan tuollainen usvainen sekava olotila. Onko sulla muutoksia ruokahalussa tai unentarpeessa?

Molemmat on lähinnä lisääntyneet, nukkuisin vaikka 24/7 jos pystyisi:/ ap

Vierailija
15/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon hierojalle lomps.Niskajumihan se siellä.

Vierailija
16/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa masennukselta. Siinä juuri tuollaista olotilaa.

Vierailija
17/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka joku niskajumi voisi tuollaista aiheuttaa?

Itselläni aiheutti juuri tuollaisia vaivoja. Pitkittyi, ja päättyi tajunnan menetykseen. Niskajumin/kallonpphjalihasten jumin vuoksi, ei veri virrannut normaalisti päähän.

Lääkäri määräsi hierojalle.

Vierailija
18/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Minä olen kohta 50 v. ja olen juuri tuollainen. En tiedä mistä johtuu. Luulin, että on ikäkriisi tai lähestyvät vaihdevuodet.

Saattais kyllä olla olla niskoistakin johtuvaa, kun tulee oltua samassa asennossa tuntikausia.

Masennuslääke ei ole auttanut. Ei ainakaan yhtä nopeasti kuin aikaisemmin kun olen ollut masentunut.

Vierailija
19/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai maitoallergia? Aiheuttaa aivosumua.