Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSKEIJUJEN SUNNUNTAI PINO***

05.03.2006 |

En nähnyt pinoa tälle päivälle vielä.

Öttis

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli viime yönä nukkuttua tosi huonosti. Miehellä on niin kauhea flunssa että yskii koko ajan ja mä sit tietenkin herään siihen yskimiseen. Ite oon vielä pahemmalta flunssalta välttynyt.

Reilu viikon päästä ois taas neuvolassa käynti ja pääsee vaavin sydänääniä kuuntelemaan. Vielä en ainakaan mitään liikkeitä tunne joten välillä vieläkin miettii onko vaavilla kaikki hyvin. Kovasti odotan että alkais ensimmäisiä hentoja liikkeitä tuntemaan.

Vauva2006 kauhealta kuulosti kokemuksesi. Voimia! Ja ihana että sinulla on mies joka tukee.

Salille pitäis raahautua, mutta taaskaan ei yhtään huvita. Mulla ei oo ketään kaveria kenen kanssa kävis ja yksin on niin kurja mennä. Miestä yritin huokutella mutta eihän tuo mihinkään lähde kun on kuulemma vieläkin niin kovin kipeä.

Nyt meen poitsun ja miehen seuraks.

Öttis, Poitsu 1v5kk & masutoukka rv14+4

Vierailija
2/7 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi keijut

Mies lähti lumihommiin ja minä lysähdin tähän tietokoneelle. Pahoittelut vauva2006:n sekä muiden keijujen keskenmenoista. Toivottavasti noita uutisia ei enää keijuille tule. Nämä km-uutiset toivat mieleeni oman viime lokakakuisen km. Itselläni keskenmeno samoilla viikoilla kuin vauva2006:lla ja yhtä rajuna. Eli tiputuksessa oltiin myös. Lääkkeillä tyhjennettiin ja hieman pinseteillä avustettiin. Tasan 2 kuukautta tämän km jälkeen tein + testin ja nyt viikoilla 12+5. Alkuraskauden ultrassa kävin 9+0 ja pikkuinen siellä masussa köllötteli ja sydän pamppaili. Vielä en tosin ole uskaltanut tuuletella tai kertoa tästä raskaudesta. Perjantaina on lääkäri ja siellä nyt pitäsi kuulua sydänäänet, mikäli masussa on kaikki hyvin. Sitten voi harkita sitä kertomista, kun nämä ns. riskiviikot ovat ohitse. Tsemppiä kaikille keijuille!

Bambi06 12+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännekkään ei kuulu mitään kummenpaa!Perjantaina tosin tuli hieman vuotoa koko päivän, niin pääsimme sitten illalla käymään naistenklinikalla tarkistuttamassa tilanteen ja kaikki oli ihan hyvin!Minulla oli myös tuollaista harmitonta vuotoa kun odotin esikoista,mutta kyllä silti sitä hieman säikähti!No ne vuodot siis jäivät vain tuolle perjantai päivälle ja nyt ei ole sen jälkeen enään ollut mitään.

Pitäisi tästä kai hipsiä päiväunille kun poikakin on nukkumassa ja sitä vielä kerkeisi ehkäpä jopa nukkuakin hetken =)

Nirpukka 14+2

Vierailija
4/7 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tuosta sängynpohjalta äsken nousin, teki hyvää pienet tirsat, lapset onneksi nukkuu vielä. Eilen tuli miun äiti miehensä ja veljeni kanssa, mukavaa nähdä pitkästä aikaa. Ja työt mulla jatkuu vasta ens perjantaina, joten mullakin on hiukkasen hiihtolomaa :)

Huomenna vaihtuu viikko. Olo on ihan hyvä, yhä väsyttää. Jos on kyykyssä tai kumarassa, pitää älytä nousta hitaasti ylös, muuten vatsalihaksia riipii ilkeesti. Välillä oon ollut tuntevinani vauvan liikkeitä, mut en kai sentään. Istukka mulla on etuseinämässä, että se varmaan aluksi vaimentaa eteenpäin tulevat liikkeet. Paino ei kai oo kauheesti noussu, jos omaan vaakaan uskaltaa luottaa!

Mukavat päivänjatkot Keijuille! -piias- rv 12+6

Vierailija
5/7 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun aurinkopaistaa!! :)

Eilen olin siis ihan yksin ja päätin aloittaa kirjan lukemisen. Sen tein ja sitten en halunnutkaan päästää kirjaa käsistäni ennen kuin se loppu.

Oli kyllä tosi mukava lukea pitkästä aikaa.

Ja tänä aamuna sain nukkua sitten pitkään kun tyttö ja ukko jäikin mummulaan yöksi. No heräsin sitten 10.30 ja juuri olin noussut kun tulivat kotiin, n.11. Tyttö vähän kyllä ihmetteli kun äiti oli vasta syömässä aamupuuroa. :)

Eipä muuten kuulu mitään uutta..

Joten aurinkoista sunnuntaita kaikille Keijuille!!

Vierailija
6/7 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille!

Piias: Voipi olla hyvinkin mahdollista että tunnet jo vauvan liikkeet! Itse aloin tuntemaan niitä rv.10+ ja nyt tuntuvat jo ihan selkeinä, tosin vielä hentoisina =D Odotan kolmatta joten ehkä tuo aikainen tuntemus johtuu jotenkin siitä...

Itselläni myös riipii vatsasta äkkiliikkeet ja nukkua ei pysty kauaa samassa asennossa. Vatsallaan ei enää mitään toivoa, ellei toinen jalka ole koukussa. Vatsa jo niin tuvonnut, ettei mitkään normit housut mene enää jalkaan!! Yhdet mammahousut on käytössä ja toisia odottelen naapurista, että olisi edes jotain päälle pantavaa. Nyt on kyllä vanhat housut jalassa, mutta en saanut vetskaria ja nappia kiinni. piti valkata vain sellainen paita päälle, ettei tuo avonainen vetskari näy ;)

Jassoo, ipanat temmeltää tuolla sohvalla ja pienimmällä taitaa olla hyhhyt housussa, joten on mentävä pyykille...

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille tasapuolisesti!

*tiitiäinen79, masu 11+5*

Vierailija
7/7 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 12+3. Olin tuntevinani vauvan liikkeitä alku viikosta, edellisen kokemuksen pohjalta osasin odottaa oikeita tuntemuksia. Hassu pieni temmeltejä!! On vaikeaa luottaa vauvan selviytymiseen edellisen keskenmenon jälkeen, joka jätti kivun jäljet sieluun. Joten oli ihana huomata eloa masussa!

Myöskin minun masuni on kasvanut siten että huomaa vauvelin siellä asustavan! Onneksi vanhat housut menee vielä, mutta paitojen helmat alkaa olemaan napapaita luokkaa! :D Mutta kaikki sanovat että toinen lapsi alkaakin näkymään aiemmin...ensimmäinen taisi alkaa näkymään vasta rv 16! -Aikasessa ollaan kertomaan/näyttämään maailmalle uuden tulokkaasta!

Hyvää yötä kaikki pikkuiset temmeltejät äitien masuissa.