Naiset rautakaupassa kyselee kuin pikku lapset tyhmiä mikä tää on entä tää:DDD
Kommentit (45)
Eiköhän se nauru kerro enemmän naurajan kuin kyselijän tyhmyydestä.
Tietämättömyys ei ole tyhmyyttä, kysely taas kertoo enemmänkin älystä, joka ilmenee uteiaisuutena uutta kohtaan.
Enemmän minä nauran, sisäisesti, ihmiselle joka kuvittelee että koskaan ompelukoneita näkemätön osaa sitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä remonttifirmassa ja väitän tietäväni aika paljon enemmän kuin sinä. Mites nyt suu pannaan?:)
T. 29v nainenNo tiedä häntä itse olen ollut rakennus alalla jo liki 40v, voisit päästä koeajalle repsikaksi.
Ai että näitä miehiä, joiden on pakko päteä kaikesta ja vähätellä saman/läheisen alan naisia. Kasvattaako toi sun henkistä penistä vai? Tuntuuko hyvältä?
T. Sama nainen 29vKuuleppa tyttö mitäs itse laukaisit tuossa ekassa kommentissa" väitän tietäväni aika paljon enemmän kuin sinä" Tuliko tiukempi olo?
:DDDD Tiedätkö kun mä en elä miellyttääkseni miehiä. Mulla on ammattitaitoa ja pätevyyttä ihan runsaalla kädellä. Ja se että sä tytöttelet mua, kohta kolmekymppistä naista, kertoo susta kaiken tarvittavan.
T. SamaJuu ja sinulle TYTTÖ on parempi et pysyt saneeraus puolella leikkimässä, anna kuule meitin hoitaa nää oikeat rakennustyöt.
Joo, saneeraus_puolelle nimenomaan. Kirjoitustaidottomien puolella onkin jo tungosta.
Eikös ne myyjät siellä ole, että selittävät ja opastavat?
Jos kerran pari elämässään tarvitsee jotain rautakauppahärpäkettä, niin ei voisi vähempää kiinnostaa niiden opettelu, jotta "ei näyttäisi tyhmältä myyjän mielestä".
Siksi palvelustakin maksetaan tuotteiden hinnoissa.
Minulla on erikoisalani, eikä tulisi mieleenikään naureskella ihmisille, jotka siitä alasta tiedä mitään.
Kysymällä asiat selviää. Ei kaikki voi tietää kaikesta kaikkea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä remonttifirmassa ja väitän tietäväni aika paljon enemmän kuin sinä. Mites nyt suu pannaan?:)
T. 29v nainenJuuresta puristaen, huulet tiukasti kyrvän ympärille välillä poskeen ottaen ja terskaa nuollen, kiitos.
En ole tuo nainen, jolle tämän älykkään kommenttisi laitoit, mutta voin vaan todeta, että kyllä on tällainen kirjoittaja kaukana oikeasta miehestä. Todella lapsellista.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 29v nainenNo tiedä häntä itse olen ollut rakennus alalla jo liki 40v, voisit päästä koeajalle repsikaksi.
Ai että näitä miehiä, joiden on pakko päteä kaikesta ja vähätellä saman/läheisen alan naisia. Kasvattaako toi sun henkistä penistä vai? Tuntuuko hyvältä?
T. Sama nainen 29vKuuleppa tyttö mitäs itse laukaisit tuossa ekassa kommentissa" väitän tietäväni aika paljon enemmän kuin sinä" Tuliko tiukempi olo?
:DDDD Tiedätkö kun mä en elä miellyttääkseni miehiä. Mulla on ammattitaitoa ja pätevyyttä ihan runsaalla kädellä. Ja se että sä tytöttelet mua, kohta kolmekymppistä naista, kertoo susta kaiken tarvittavan.
T. SamaJuu ja sinulle TYTTÖ on parempi et pysyt saneeraus puolella leikkimässä, anna kuule meitin hoitaa nää oikeat rakennustyöt.
Taidat olla trolli, kun toi sun tekstis on suoraan kuin jostain kirjasta "Näin käyttäydyit kuin keski-ikäinen, katkera sovinisti". Selittäisi muuten paljon, jos tommonen kirja olisi olemassa.
Kirjoitustaidottomat eivät osaa edes niin yksinkertaista asiaa kuin yhdyssanoja. Yritä siinä nyt sit olla nauramatta.
Etkö sä osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen vai mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 29v nainenJuuresta puristaen, huulet tiukasti kyrvän ympärille välillä poskeen ottaen ja terskaa nuollen, kiitos.
En ole tuo nainen, jolle tämän älykkään kommenttisi laitoit, mutta voin vaan todeta, että kyllä on tällainen kirjoittaja kaukana oikeasta miehestä. Todella lapsellista.
N47
Kyseinen neiti sai potkut raksalta ja nyt purkaa turhaumaansa vauvapalstalla:(
Kui noloo tytötellä aihe vapaal?
T. Putkinainen
Voin sanoa hyvällä omallatunnolla vaikka olen lähemmäs 30v mies niin naiseni pesee mut mennen tullen raksa hommissa ja on alan ammattilainen! Revi siitä huumoria sovinisti!
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa hyvällä omallatunnolla vaikka olen lähemmäs 30v mies niin naiseni pesee mut mennen tullen raksa hommissa ja on alan ammattilainen! Revi siitä huumoria sovinisti!
Pikku tyttö sinä olet taidoiltasi et ole mies ollenkaan
Tytöt nyt ei vaan pärjää raksalla ne ovat siellä pantavia en tiedä yhtään tyttöä ketä ei työkaverit ei olisi pannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, saneeraus_puolelle nimenomaan. Kirjoitustaidottomien puolella onkin jo tungosta.
Kah, maisterikin havahtui.
Menepäs työkkäriin täyttelemään hakemuskuponkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Aiheena onkin naisten monenkirjava päteminen.
Noh, naiset nyt on vähän niinkuin lapsia.
Sielähän se lukee yleensä hyllyn laidassa mikä mikin esine on. Itse ainakin osaan lukea.
Juu olen käynyt kysymässä tyhmiä varmaan mutta olen kotona sitten itse asentanut pesukoneeT liittimien jatkamisilla ja purkanut kaapit pois tietä, avannut viemärit puutarhaletkulla pitkältä matkalta, kuorinut ja vaihtanut tarvittavat johdot kattolamppuihin vastakappaleen mukaan ja ylipäätään korjannut/kasannut kaikki mööbelit aikuisikäni aikana. Että kyllä sitä sitten osaa kun on kerran tehnyt.
Okei, 40 v rakennusalalla toiminut "ammattilainen" pätee vauvapalstalla rakennusalalla oleville naisille pillujutuillaan ja tytöttelemällä? Korkki taitaa olla jäänyt auki, vai? Käsittämättömän noloa joka tapauksessa.
t ohis