Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset rautakaupassa kyselee kuin pikku lapset tyhmiä mikä tää on entä tää:DDD

Vierailija
13.09.2016 |

Yritä siinä nyt sit olla nauramatta.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä remonttifirmassa ja väitän tietäväni aika paljon enemmän kuin sinä. Mites nyt suu pannaan?:)

T. 29v nainen

No tiedä häntä itse olen ollut rakennus alalla jo liki 40v, voisit päästä koeajalle repsikaksi.

Ai että näitä miehiä, joiden on pakko päteä kaikesta ja vähätellä saman/läheisen alan naisia. Kasvattaako toi sun henkistä penistä vai? Tuntuuko hyvältä?

T. Sama nainen 29v

Kuuleppa tyttö mitäs itse laukaisit tuossa ekassa kommentissa" väitän tietäväni aika paljon enemmän kuin sinä" Tuliko tiukempi olo?

:DDDD Tiedätkö kun mä en elä miellyttääkseni miehiä. Mulla on ammattitaitoa ja pätevyyttä ihan runsaalla kädellä. Ja se että sä tytöttelet mua, kohta kolmekymppistä naista, kertoo susta kaiken tarvittavan.

T. Sama

Tais tirahtaa hiekkaa pilluun.

Okei, 40 v rakennusalalla toiminut "ammattilainen" pätee vauvapalstalla rakennusalalla oleville naisille pillujutuillaan ja tytöttelemällä? Korkki taitaa olla jäänyt auki, vai? Käsittämättömän noloa joka tapauksessa.

t ohis

Vierailija
22/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nauru kerro enemmän naurajan kuin kyselijän tyhmyydestä.

Tietämättömyys ei ole tyhmyyttä, kysely taas kertoo enemmänkin älystä, joka ilmenee uteiaisuutena uutta kohtaan.

Enemmän minä nauran, sisäisesti, ihmiselle joka kuvittelee että koskaan ompelukoneita näkemätön osaa sitä käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä remonttifirmassa ja väitän tietäväni aika paljon enemmän kuin sinä. Mites nyt suu pannaan?:)

T. 29v nainen

No tiedä häntä itse olen ollut rakennus alalla jo liki 40v, voisit päästä koeajalle repsikaksi.

Ai että näitä miehiä, joiden on pakko päteä kaikesta ja vähätellä saman/läheisen alan naisia. Kasvattaako toi sun henkistä penistä vai? Tuntuuko hyvältä?

T. Sama nainen 29v

Kuuleppa tyttö mitäs itse laukaisit tuossa ekassa kommentissa" väitän tietäväni aika paljon enemmän kuin sinä" Tuliko tiukempi olo?

:DDDD Tiedätkö kun mä en elä miellyttääkseni miehiä. Mulla on ammattitaitoa ja pätevyyttä ihan runsaalla kädellä. Ja se että sä tytöttelet mua, kohta kolmekymppistä naista, kertoo susta kaiken tarvittavan.

T. Sama

Juu ja sinulle TYTTÖ on parempi et pysyt saneeraus puolella leikkimässä, anna kuule meitin hoitaa nää oikeat rakennustyöt.

Joo, saneeraus_puolelle nimenomaan. Kirjoitustaidottomien puolella onkin jo tungosta.

Vierailija
24/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne myyjät siellä ole, että selittävät ja opastavat? 

Jos kerran pari elämässään tarvitsee jotain rautakauppahärpäkettä, niin ei voisi vähempää kiinnostaa niiden opettelu, jotta "ei näyttäisi tyhmältä myyjän mielestä".

Siksi palvelustakin maksetaan tuotteiden hinnoissa.

Minulla on erikoisalani, eikä tulisi mieleenikään naureskella ihmisille, jotka siitä alasta tiedä mitään.

Vierailija
25/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä asiat selviää. Ei kaikki voi tietää kaikesta kaikkea! 

Vierailija
26/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 29v nainen

Juuresta puristaen, huulet tiukasti kyrvän ympärille välillä poskeen ottaen ja terskaa nuollen, kiitos.

En ole tuo nainen, jolle tämän älykkään kommenttisi laitoit, mutta voin vaan todeta, että kyllä on tällainen kirjoittaja kaukana oikeasta miehestä. Todella lapsellista.

N47

Vierailija
27/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 29v nainen

T. Sama nainen 29v

T. Sama

Juu ja sinulle TYTTÖ on parempi et pysyt saneeraus puolella leikkimässä, anna kuule meitin hoitaa nää oikeat rakennustyöt.

Taidat olla trolli, kun toi sun tekstis on suoraan kuin jostain kirjasta "Näin käyttäydyit kuin keski-ikäinen, katkera sovinisti". Selittäisi muuten paljon, jos tommonen kirja olisi olemassa.

Vierailija
28/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustaidottomat eivät osaa edes niin yksinkertaista asiaa kuin yhdyssanoja. Yritä siinä nyt sit olla nauramatta.

Vierailija
29/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen vai mikä on ongelma?

Vierailija
30/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 29v nainen

Juuresta puristaen, huulet tiukasti kyrvän ympärille välillä poskeen ottaen ja terskaa nuollen, kiitos.

En ole tuo nainen, jolle tämän älykkään kommenttisi laitoit, mutta voin vaan todeta, että kyllä on tällainen kirjoittaja kaukana oikeasta miehestä. Todella lapsellista.

N47

Kyseinen neiti sai potkut raksalta ja nyt purkaa turhaumaansa vauvapalstalla:(

Vierailija
31/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui noloo tytötellä aihe vapaal?

T. Putkinainen

Vierailija
32/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa hyvällä omallatunnolla vaikka olen lähemmäs 30v mies niin naiseni pesee mut mennen tullen raksa hommissa ja on alan ammattilainen! Revi siitä huumoria sovinisti!

Vierailija
33/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa hyvällä omallatunnolla vaikka olen lähemmäs 30v mies niin naiseni pesee mut mennen tullen raksa hommissa ja on alan ammattilainen! Revi siitä huumoria sovinisti!

Pikku tyttö sinä olet taidoiltasi et ole mies ollenkaan

Vierailija
34/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt nyt ei vaan pärjää raksalla ne ovat siellä pantavia en tiedä yhtään tyttöä ketä ei työkaverit ei olisi pannut.

Vierailija
35/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, ihana ketju!

Vierailija
36/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 29v nainen

T. Sama nainen 29v

T. Sama

Joo, saneeraus_puolelle nimenomaan. Kirjoitustaidottomien puolella onkin jo tungosta.

Kah, maisterikin havahtui.

Menepäs työkkäriin täyttelemään hakemuskuponkeja.

Vierailija
37/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 29v nainen

N47

Aiheena onkin naisten monenkirjava päteminen.

Vierailija
38/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, naiset nyt on vähän niinkuin lapsia.

Vierailija
39/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielähän se lukee yleensä hyllyn laidassa mikä mikin esine on. Itse ainakin osaan lukea.

Vierailija
40/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen käynyt kysymässä tyhmiä varmaan mutta olen kotona sitten itse asentanut pesukoneeT liittimien jatkamisilla ja purkanut kaapit pois tietä, avannut viemärit puutarhaletkulla pitkältä matkalta, kuorinut ja vaihtanut tarvittavat johdot kattolamppuihin vastakappaleen mukaan ja ylipäätään korjannut/kasannut kaikki mööbelit aikuisikäni aikana. Että kyllä sitä sitten osaa kun on kerran tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi