Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset rautakaupassa kyselee kuin pikku lapset tyhmiä mikä tää on entä tää:DDD

Vierailija
13.09.2016 |

Yritä siinä nyt sit olla nauramatta.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun yrität selittää, niin "enhän minä tyhmä nainen nyt tuollaisia voi ymmärtää..." joopa joo, nyökyttelee naispuolinen ja helvetin pätevä esimies vähän matkan päässä.

Vierailija
2/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, porvoolaiset rautakaupat tunnistaakin iloisesta naurunremakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä remonttifirmassa ja väitän tietäväni aika paljon enemmän kuin sinä. Mites nyt suu pannaan?:)

T. 29v nainen

Vierailija
4/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Rautakaupan miesmyyjä ei osannut myydä minulle raivaussahan niittopäätä eikä tiennyt mistä työkäynnin kierroksia säädetään.

Kaatorauta oli myös tuntematon suure.

Vierailija
5/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Rautakaupan miesmyyjä ei osannut myydä minulle raivaussahan niittopäätä eikä tiennyt mistä työkäynnin kierroksia säädetään.

No tarkoitat varmaan tyhjäkäynnin säätöä sen olisi varmaan osannut neuvoa, mut toivottavasti löysit ite sen ruuvin. Ja olisit ottanut kiilan jos et löytänyt kaatorautaa ja opettele tekemän oikea oppineen kaatolovi.

Vierailija
6/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä rautakaupassa miesmyyjät olivat liian tyhmiä osatakseen tulla kysymään, mitä saisi olla vaikka näkivät minun olevan tiskin vieressä odottamassa. Siellä vain juorusivat keskenään piilossa hyllyjen takana. Siirryin asioimaan muualle hyvin äkkiä. Ei ollut paikan esimieskään fiksuimmasta päästä kun antoi noiden lorvia. Paikka taisikin laittaa lapun luukulle.

Vierailija
7/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyhmiä kysymyksiä? Ovatko ne tyhmiä siksi, ettet itsekään osaa selittää esineiden käyttötarkoitusta?

Jos nainen kyselee oppiakseen, voiko sitä sanoa tyhmäksi? Toisaalta, joku nainen voi myös kysellä huvikseen antaakseen miehelle mahdollisuuden tuntea itsensä pätevämmäksi. 

Vierailija
8/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä remonttifirmassa ja väitän tietäväni aika paljon enemmän kuin sinä. Mites nyt suu pannaan?:)

T. 29v nainen

No tiedä häntä itse olen ollut rakennus alalla jo liki 40v, voisit päästä koeajalle repsikaksi.

Vierailija
9/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tarkoitat varmaan tyhjäkäynnin säätöä sen olisi varmaan osannut neuvoa, mut toivottavasti löysit ite sen ruuvin. Ja olisit ottanut kiilan jos et löytänyt kaatorautaa ja opettele tekemän oikea oppineen kaatolovi.

"Oikea oppineen"?

Vierailija
10/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ylipäänsä on niin suvereeneja, että tietävät "miestenkin" jutuista suurimman osan. Miehet taas ei tiedä "naisten" jutuista juuri mitään.

11/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, naisystävä kyselee niin tyhmiä rautakaupassa, asioihin johon jo olen vastannut hänelle, niin silti se tenttaa sitä myyjää.

Ja kun myyjä ei anna selkeetä vastausta(kun en minäkään, teen parhaani) niin se lähtee härnäämään seuraavaa.

Kysymys oli: onks pensasleikkuria jolla voi ajaa pari jalkapallokenttää 1mm paksuiseksi

Mä sanoin ei, myyjä sanoi ei, toinen myyjä ei, ja sirkus jatkuu...

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
12/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 29v nainen

No tiedä häntä itse olen ollut rakennus alalla jo liki 40v, voisit päästä koeajalle repsikaksi.

Ai että näitä miehiä, joiden on pakko päteä kaikesta ja vähätellä saman/läheisen alan naisia. Kasvattaako toi sun henkistä penistä vai? Tuntuuko hyvältä?

T. Sama nainen 29v

Vierailija
13/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivaussahalla tuskin kaadetaan niin isoja puita että kaatolovet olisi tarpeen.

Vierailija
14/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin isät ovat nikkaroineet poikiensa kanssa vaikka mitä, mutta tyttäriään eivät ole mukaan pyytäneet/ottaneet, "kun eihän noita tyttöjä kiinnosta". Ei kiinnosta, ei, jos ei tilaisuutta anneta pienestä pitäen. Isät eivät muutenkaan halua viettää aikaa tyttäriensä kanssa, tästä on tutkimustietoa:

http://www.annualreviews.org/doi/abs/10.1146/annurev.soc.32.061604.1231…

Sitten kun naiset vanhempina huomaavat, että voisi kiinnostaakin tai ainakin olla hyödyllistä, on taas joku misogynistinen kusipää vastassa naureskelemassa. "Mitä se nyt noin tyhmiä kyselee, lapsetkin nämä osaa, ainakin poikalapset, hehehe".

Osa miehistä nyt vaan on uskomattomia mulkkuja.

Vierailija
15/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 29v nainen

Ai että näitä miehiä, joiden on pakko päteä kaikesta ja vähätellä saman/läheisen alan naisia. Kasvattaako toi sun henkistä penistä vai? Tuntuuko hyvältä?

T. Sama nainen 29v

Kuuleppa tyttö mitäs itse laukaisit tuossa ekassa kommentissa" väitän tietäväni aika paljon enemmän kuin sinä" Tuliko tiukempi olo?

Vierailija
16/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivaussahalla tuskin kaadetaan niin isoja puita että kaatolovet olisi tarpeen.

Ei tietenkään, mut voi tietysti ostaa samalla kertaa kaatoraudan. Eikä muuten raivaus sahalla nylkytetä semmoista puut mihin tarvii kaatorautaa !!!

Vierailija
17/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 29v nainen

T. Sama nainen 29v

Kuuleppa tyttö mitäs itse laukaisit tuossa ekassa kommentissa" väitän tietäväni aika paljon enemmän kuin sinä" Tuliko tiukempi olo?

:DDDD Tiedätkö kun mä en elä miellyttääkseni miehiä. Mulla on ammattitaitoa ja pätevyyttä ihan runsaalla kädellä. Ja se että sä tytöttelet mua, kohta kolmekymppistä naista, kertoo susta kaiken tarvittavan.

T. Sama

Vierailija
18/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tyhmiä kysymyksiä? Ovatko ne tyhmiä siksi, ettet itsekään osaa selittää esineiden käyttötarkoitusta?

Jos nainen kyselee oppiakseen, voiko sitä sanoa tyhmäksi? Toisaalta, joku nainen voi myös kysellä huvikseen antaakseen miehelle mahdollisuuden tuntea itsensä pätevämmäksi. 

Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä.

Vierailija
19/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 29v nainen

T. Sama nainen 29v

:DDDD Tiedätkö kun mä en elä miellyttääkseni miehiä. Mulla on ammattitaitoa ja pätevyyttä ihan runsaalla kädellä. Ja se että sä tytöttelet mua, kohta kolmekymppistä naista, kertoo susta kaiken tarvittavan.

T. Sama

Juu ja sinulle TYTTÖ on parempi et pysyt saneeraus puolella leikkimässä, anna kuule meitin hoitaa nää oikeat rakennustyöt.

Vierailija
20/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tarkoittanut tyhjäkäyntiä, se löytyy yleensä loogisesti. Työkäynti on eri asia, vaikuttaa paljon raivurin kestävyyteen. Kaatorauta tulee selkäkipuiselle kaverilleni, ei minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän