Tv-sarjojen ihanimmat naiset ikinä?
Laittakaahan tänne.
Itsellä tulee ensinnä mieleen
Makepeace Taisteluparista
Housesta naislääkäri , jota näyttelee Jennifer Morrison
V:stä se alieni, jota näyttelee Morena Baccarin
Kommentit (115)
Donna (Laura Prepon, etenkin punapäänä) 70`s show:ssa, Shane McCutcheon L-koodissa.
Sinkkuelämän Charlotte, niin kaunis.
Kelly Rutherford (Brisco County jr)
NYPD Bluessa oli monia hyvännäköisiä naisia. Esim Jacqueline Obradors, Gail O'Grady, Paige Turco, Sherry Stringfield jne
Poppy Montgomery (Without a trace)
Vierailija kirjoitti:
Connie Beauchamp holby citystä todellakin ! Ihanat kasvot pisamoineen, ääni ja kaikki. Parhaimillaan kun tukka oli aika kiharainen. Sexy tiukkis.
Olin siihen saakka katsonut Holby Cityn jokaisen jakson, mutta Connien tulon jälkeen lopetin sarjan katsomisen. Se roolihahmo oli minulle yksinkertaisesti aivan liian ilkeä. Edes Alexis Carrington Dynastiassa ei minua vaivannut niin paljon kuin Connie Beauchamp.
70-luku: Catherine Schell (Maya/Avaruusasema Alfa)
80-luku: jo mainittu Glynis Barber (Taistelupari)
90-luku: jo mainittu Jamie Luner (söpöimmillään sarjassa The Profiler)
00-luku: Jennifer Connelly (mm. elokuva Hiekan ja sumun talo)
10-luku: toinen Jennifer, eli Lawrence..
Jaclyn Smith (Chartlien enkelit)
Megan Follows Anna Shirleynä, Glynis Barber Harriet Makepeacena. Teho-osastossa Maura Tierneyn Abby Lockhart ja Alex Kingstonin Elizabeth Corday. Elämä voittaa -sarjan Becca eli Kellie Martin. Kovan lain Claire Kincaid eli Jill Hennessy. Claire Kincaidin kuolema autokolarissa on jäänyt vahvasti mieleen. Jill Hennessyllä oli myös toinen hyvä rooli patologi Jordan Cavanaugh'na sarjassa Crossing Jordan.
Walking Deadin Beth, Gilmore Girlsin Rory ja Game of Thronesin Missandei.
M35
Housen hahmo Lisa Cuddy. Siro ja kaunis nainen, jolla valtaa.
Salkkareiden Aino Kaukovaara: https://www.instagram.com/p/BEv8v3_HGku/?taken-by=jasminelisabet&hl=fi Miellyttää keski-ikäisen miehnekin silmää. ;)
Teresa Lisbon, Mentalist (Robin Tunney)
Lisa Cuddy, House (Lisa Edelstein)
Marleena Ranta, Syke (Tiina Lymi)
Shelly kaunein, mutta Audrey ihanin ja vetoavin kaikessa häiriintyneisyydessään.