Tv-sarjojen ihanimmat naiset ikinä?
Laittakaahan tänne.
Itsellä tulee ensinnä mieleen
Makepeace Taisteluparista
Housesta naislääkäri , jota näyttelee Jennifer Morrison
V:stä se alieni, jota näyttelee Morena Baccarin
Kommentit (115)
Se Nanny 90- luvulta, mutta nimeä en muista..
The Nannyn Fran!! Mun lapsuuden idoli😗
Mother of the Dragons, Queen Daenarys Targaryen from Game of Thrones 😍😘
"Valar Morghulis"!
Connie Beauchamp holby citystä todellakin ! Ihanat kasvot pisamoineen, ääni ja kaikki. Parhaimillaan kun tukka oli aika kiharainen. Sexy tiukkis.
Solsidanin Anna. Haluaisin olla samanlainen!
X-filesin Scully. Ei erityisen kaunis, mutta jotain selittämätöntä puoleensavetävyyttä.
Twin Peaksin Audrey tietenkin (Sherilyn Fenn)
True Blood Pam.
Game of Thrones Cersei.
Vierailija kirjoitti:
Beverly Crusher ja Deanna Troi / Star Trek TNG
Alkuperäis-Trekin Nichelle Nichols oli nuorena kuuma pakkaus ja edelleen tyylikäs leidi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X-Filesin Scully
Näytin hänen kuvaansa kaverilleni ja kysyin onko henkilössä mitään epätavallista.
Kaverin mielestä ihan tavallinen tusinatapaus, eikä hänestä mitenkään innostava.
Kerroin että hänellä on internetissä olevien fanisivustojen ennätys.
Kaverini oli hyvin hämmentynyt ja se oli tarkoituskin, sillä pidän hänen naismakuaan hieman omituisena.
Et kai siis yritä väittää että kaverisi ei tunnistannut Scullyn pärstää? Mahdotonta uskoa ellei sitten ole ihan havumajassa kaukana kaikesta elännyt viimistä 20 vuotta. Itse en ole katsonnut jakson jaksoa x-filesiä mutta kyllähän noi naamat on jostain syöpynnyt mieleen. Samalla lailla kun esim. House, Tony Sopranos ja Dexter. Ei vaan ole voinnut olla huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Twin Peaksin Audrey tietenkin (Sherilyn Fenn)
Kaikki Twin Peaksin tytöt olivat ihania. Shelly maailman kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista haahkoista tekin tykkäätte! Voiko tylsempää olla kun Cameron Housessa? Pahvinukke olis ajannu saman asian. Seuraavaks joku varmaan kaivaa Good Wifen elosan Alician esiin.
Itse asiassa pidän paljon Good Wifen Aliciasta. Hän on naisten normiroolihahmoihin verrattuna itsenäisempi ja aikuisempi, eikä homma keskity siihen, että nainen tekee kaikkensa vain miestä/miehiä miellyttääkseen. Hahmossa on myös tarpeeksi epätäydellisyyttä ja epäonnistumisia, jotta Alicia pysyy inhimillisenä.
Mutta siis riippuu, miten tämä aloituksen "ihanuus" käsitetään. Jos naisen rooli on olla söpö, helppo, kiva ja miesten näkökulmasta ei-uhkaava, niin Good wifen Alicia ei tietenkään ole tällainen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
True Blood Pam.
Game of Thrones Cersei.
Pam oli kyllä kovapintaisuudessaan ja sarkasitisessa lakonisuudessaan ihan huippu! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista haahkoista tekin tykkäätte! Voiko tylsempää olla kun Cameron Housessa? Pahvinukke olis ajannu saman asian. Seuraavaks joku varmaan kaivaa Good Wifen elosan Alician esiin.
Itse asiassa pidän paljon Good Wifen Aliciasta. Hän on naisten normiroolihahmoihin verrattuna itsenäisempi ja aikuisempi, eikä homma keskity siihen, että nainen tekee kaikkensa vain miestä/miehiä miellyttääkseen. Hahmossa on myös tarpeeksi epätäydellisyyttä ja epäonnistumisia, jotta Alicia pysyy inhimillisenä.
Mutta siis riippuu, miten tämä aloituksen "ihanuus" käsitetään. Jos naisen rooli on olla söpö, helppo, kiva ja miesten näkökulmasta ei-uhkaava, niin Good wifen Alicia ei tietenkään ole tällainen hahmo.
Voit käsittää tämän aloituksen ihan niinkun itse haluat mutta liian vakavasti tätäkään ei kannata ottaa!
Vierailija kirjoitti:
Lorelai Gilmore tietenkin.
Et voi olla tosissas! Oikee yli ikänen hemmoteltu pissisrinsessa. Mulle ei ikinä auennu mitä pahaa ne vanhemmat oli hänelle tehny? Oli niin vastenmielisesti kirjotettu että pilas koko sarjan!
Babylon 5:n Claudia Christian ja Mira Furlan.
Sally Spectra.