Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että hyvän maun raja on ylittynyt työpaikalla ja tunnen itseni huonoksi.

Vierailija
12.09.2016 |

Aluksi oli hauskaa enkä ottanut tosissani henkilön juttuja.
On kova heittämään huulta ja tykkää olla huomion keskipisteenä.
Melkoinen naistennaurattaja.
Olen kuulemma tyhmä ja aivokuollut. Heittää vitsejä työkavereille kuinka onnettomuusaltis olen ja keksii tarinoita miten missäkin tilanteessa voisin epäonnistua ja miten.
Naureskelee ja jatkuvasti jollain tavalla tuo tyhmyyttäni esiin vitseissään.
Olen nuori ja teen mokia. Olen melko itsekriiittinen ja yritän tehdä parhaani. Saan kyllä kehujakin ja olen saanut vastuuta melkoisesti sekä kehittynyt hurjasti joten saan olla tyytyväinen itseeni ja työpaikkaani.
Pidän kyllä työkavereista ja osaan nauraa itselleni.
On vain alkanut tuntumaan, että koko pilkkaaminen on mennyt yli.
Siihen on jokainen työkaverikin tullut mukaan ja nauravat.
Toisaalta minäkin nauran tai sitten sanon, etten jaksa noita juttuja.

En enää tunne itseäni kovin hyväksi työntekijäksi, tuntuu todella idiootilta ja ahdistaa.
Hän aina kyllä vetoaa, etten saa ottaa niin tosissaan ja tiedän, että vain tykkää kiusata leikillään mutta kun pilkka osuu aina minuun niin en pysty olla ottamatta enää henkilökohtaisesti.
Kun näytän, että alkaa tympimään niin hetken on todella mukava ja kohta sama taas jatkuu.

Tunnen tästä todella ristiriitaisesti. Ymmärrän kyllä, että minusta on hauska tehdä pilkkaa ja nauran itsekin niille mutta liikaa on liikaa. Rupee tuntumaan inhottavalta.
Minua on muutenkin kai helppo pompotella ja alistaa. En kuitenkaan ymmärrä mitä tuolla käytöksellään hakee. Tuskin minusta eroonkaan haluaa.
Firman osakas ja miespuolinen henkilö kyseessä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on yksi niistä syistä miksen käy töissä, en jaksa olla kenenkään työpäivän vahingonilo, näitä tyyppejä on joka työpaikassa.

Vierailija
22/22 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on yksi niistä syistä miksen käy töissä, en jaksa olla kenenkään työpäivän vahingonilo, näitä tyyppejä on joka työpaikassa.

Takasin en rupea vittuilemaan kun en ole sen kaltainen ihminen, eikä turpaankaan kehtaa vetää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän