Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa seurustella t. 42v sinkku

Vierailija
12.09.2016 |

Ärsyttää. Kaipaan vinkkejä seukkailuun. Olen ollut 8kk sinkkuna, sitä ennen 19v todella huonossa suhteessa, joka omalta osaltani perustui läheisriippuvaisuuteen...no nyt olen tavannut mukavan miehen, mutta pelkään tukahdutavani hänet. Koska oletan, että joka päivä pitää olla yhteydessä, muuten se ei ole "seurustelua". Vinkkejä kiitos:)

Kommentit (6)

1/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa suhteenne on? Oletteko käyneet monillakin treffeillä? Oletteko harrastaneet seksiä? Pidätkö hammasharjaa miehen luona?

Vierailija
2/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaisi. Pitkän suhteen jälkeen en ole edes uskaltanut yrittää. Kun 10 yli vuoteen ei ole ollut läheisyyttä niin ei sitä enää osaa vastaanottaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. En ole seurustellut neljännestäkään tuosta AP:n mainitsemasta ajasta. Mutta silti kehoittaisin (a) tutustumaan toiseen pikkaisen rauhallisemmin, enkä takertumaan heti toiseen takiainen. ja (b) hyvä suhde kyllä kestää minun mielestäni sen, että ei kuule saati näe toista päiivittäin. Joten neuvoni on malttia, tai ainakin jos minä olisin tämä mukava mies saattaisin hieman säikähtää liian tiiviistä piirittämisestä.   

Vierailija
4/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Missä vaiheessa suhteenne on? Oletteko käyneet monillakin treffeillä? Oletteko harrastaneet seksiä? Pidätkö hammasharjaa miehen luona?

Alkumetreillä, noin kk tunnettu. Välimatkan vuoksi nähty 2 kertaa ja seksiä on ollut. Hammasharja ei ole siirtynyt, mutta samaa pyyhettä käytin :)ap

5/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ei tarvitse olla yhteydessä etenkään, kun olette hädin tuskin tutustuneet. Mutta ei nyt tarvitse olla tarkoituksella tavoittamattomissakaan, jos toiselta tulee viestejä.

Tuosta läheisriippuvuustaipumuksesta kannattaa olla tietoinen, ja varmasti olet sitä paljon jo työstänytkin.

Vierailija
6/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla minkälainen elämä noin muuten? Käytkö töissä, harrastatko mitään, onko sulla perhettä? Tee paljon niitä asioita, joista nautit. Tärkeintä on se, että onni sun elämään löytyy niistä sun omista jutuista, ei siitä toisesta ihmisestä. Älä ajattele sitä toista ihmistä tai seurustelua asiana, jonka täytyy tuoda sulle se onnellisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä