Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostan vauvakutsuille lahjaksi?

Aivankusessa
12.09.2016 |

Budjetti alle 30 euroa. Olen opiskelija ei ole todellakaan enempää heittää rahaa lahjaan. Vauvoista en tiedä mitään tai mitä niille pitäs ostaa. Pitäiskö ostaa äidille jtn hemmottelutuotteita itselleen? Tai hygieniatuotteita sun muita?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksien määrä on päätä huimaava. Saisko pari lisää.

Auttakee ny.

Vierailija
2/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on vauvakutsut? Auta nyt vähän! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku neutraalin värinen (eli beige tai valkoinen) body. 62 cm kokoa tai alle sen.

Hemmottelutuotteet äidille on myös hyvä idea.

Pentikiltä saa esim. pikkupupun muistaakseni 19€. Se on ollut vauvojen mieleen.

Vierailija
4/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain söpöjä vauvanhoitotuotteita? Tutteja? Vaippoja? Leluja? Jokin hemmottelukori äidille? Semmoisia tuotteita, jotka sopivat raskaana olevallee/imettävälle.

Vierailija
5/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti päivää ennen että oot oksutaudissa. Ei tartte ostaa mitään.

Vierailija
6/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi ensimmäinen vai onko isompia sisaruksia? Tästä voit päätellä, onko vauvatarvikkeille tarvetta vai ei. Osta vaikka helistin, purulelu tai joku muu hypisteltävä juttu lapselle. Myös se äidin hemmottelu on kiva ajatus. Itse arvostaisin vaikkapa hyväntuoksuista vartalovoita tai laadukasta teetä.

Vierailija
7/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää yhdessä vaippakakku, meillä maksoi n.10€/naama kun 10 osallistui

Vierailija
8/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää yhdessä vaippakakku, meillä maksoi n.10€/naama kun 10 osallistui

En voi sietää niitä muita kutsuttuja joten ei. ja ne on jo keksineet lahjansa.

Vierailija
9/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi ensimmäinen vai onko isompia sisaruksia? Tästä voit päätellä, onko vauvatarvikkeille tarvetta vai ei. Osta vaikka helistin, purulelu tai joku muu hypisteltävä juttu lapselle. Myös se äidin hemmottelu on kiva ajatus. Itse arvostaisin vaikkapa hyväntuoksuista vartalovoita tai laadukasta teetä.

Ongelma se että ne on jo ostanu kaiken. Vaatteita enemmä ku mulla on ollu koko elämäni aikana.

Vierailija
10/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on vauvakutsut? Auta nyt vähän! 

Semmone perseeseen tungettava teräksinen sauva mikä jätetään persukseen nii kauaksi kun kykenee. Lopputulos on muodikas kävely loppuelämäksi.

Tässä tyhjentävä vastaus kysymykseesi. Nauti.

Vierailija
11/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni pidettiin kutsut ja olin ainakin itse ilahtunut vaipoista sekä lahjakortista (oli ruokakauppaan) niitä kuitenkin tulee käytettyä sekä kaikki olivat tehneet jotain pientä purtavaa. 

Tai sitten voit tietenkin kirjoittaa kortin ja lupautua, vaikka käymään ulkona vauvan kanssa tai vahtia vauvaa, että vanhemmat pääsee vaikka kahville tai kauppaan yhdessä. Lisäksi voit vaikka lupautua tekemään ruokaa jos osaat kokata. Tietenkin pidät lupauksista kiinni.

Ei ainakaan kannata ostaa mitään leluja sekä vaatteita, niitä on aika monella paljon

Vierailija
12/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sitten jotain kivaa äidille. Esim. joku jalkojenkuorintasetti ja pörrösukat, vaikka suklaatakin?

Vierailija
13/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhanpäiväiset kekkerit. Viet jotain perustuliaista. Kukkapuska ja herkkusuklaata. Tai vaan suklaata. Ei nyt mitään 30 euron lahjoja!!

Vierailija
14/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käyttämä taktiikka silloin kun en mistään vauvajutuista ymmärtänyt oli marssia johonkin vauvatarvikeliikkeeseen ja kysyä myyjiltä. Yleensä tuli useita ehdotuksia joista saattoi valita mielestään kivan ja budjettiin sopivan vaihtoehdon.

Vierailija
15/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin hieronta- tai muu hemmottelulahjakortti ja mahdollisuuksien mukaan lupaus hoitaa lasta sen hemmotteluhetken ajan?

Vierailija
16/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää näitä vauvakutsuja yms muita lahjankeruujuhlia. Nyt on parit kaverit alkaneet kutsua lastensa synttäreillekin lahjojen toivossa. Yksi kaveri piti puolivuotiaalle juhlat. Ymmärtäisin kutsun, jos olisin lapsen kummi tai täti, mutta kun en ole näiden lasten elämässä mitenkään merkittävä aikuinen. Minulla ei ole edes samanikäisiä lapsia.

Vierailija
17/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt kympin lahjakin on aivan kelpo! 20, saati 30, euron lahja vauvakutsuille on jo tyyris!

Vierailija
18/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo lehtikuohu on ainakin omassa lähipiirissä ollut tykätty lahja, jokin muukin näistä laadukkaista kotimaisista kuohuista voisi olla hyvä. 

Vierailija
19/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KONDOMEJA!

Vierailija
20/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt pysty muistamaan tai tarkistamaan kaikkien hintoja, mutta erilaisia minua äitinä ilahduttaneita vaihtoehtoja, moni huokeita:

- hieno tutti

- tuttinauha

- lasinen tuttipullo

- harsopaketti

- kaunis kuvakirja

- Milestone Baby Cards

- ruokalappu

- vauvan myssy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi