Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni pettää. Jo ainakin vuoden on pettänyt.

Vierailija
12.09.2016 |

Pitäisikö sanoa, että tiedän, että petät. Tunnen sen naisenkin pintapuolisesti, varmaan odottaa ensimmäiseksi naiseksi pääsyä. Sitä en tiedä, mitä mies meinaa mutta eipä ole minun ongelma. Miehen rahat on kohta loppu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä haluat tehdä suhteessa mieheesi. Jos se hyödyttää sinua, ettei hän (vielä) tiedä sinun tietävän, älä kerro. Voit tehdä omat suunnitelmat ja järjestelyt rauhassa (fyysiset tai henkiset), mitä sitten teetkin.

Vierailija
2/4 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai aiot kuitenkin jättää hänet? Minä ainakaan en pystyisi jatkamaan mieheni kanssa, tuosta ei olisi henkisesti paluuta entiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai aiot kuitenkin jättää hänet? Minä ainakaan en pystyisi jatkamaan mieheni kanssa, tuosta ei olisi henkisesti paluuta entiseen.

Oikeastaan olen jo jättänyt. Me ollaan niin vähän yhdessä, että ero ei ole iso muutos. Toisaalta toivoisin sen verran kunnioitusta että itse kertoisi. Hupia antaa miehen rahojen käyttö.

Vierailija
4/4 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu avian siitä, millainen suhde teillä on ja mitä tunnet miestäsi kohtaan. Mikäli haluat vätyksestä eroon,   kannattaa se ensin putsata ja rahastaa tyhjäksi, sitten erota. Jos oikeasti vielä rakastat ja välität miehestäsi, teillä on syvällisen ja rehellisen keskustelun paikka.

Joka tapauksessa tappitilanne. Tästä joko jatkatte  yhdessä, uusilla säännöillä eteenpäin, tai kantapäät vastakkain eriteille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi