Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää noi Elisan myyjät kauppakeskuksissa.

Vierailija
12.09.2016 |

Lähtee perhana seuraamaan perässä vaikka sanoo nätisti "ei kiitos".

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niiden työtä ja heitä on koulutettu pitkään ja hartaasti. Mikä tarve tai oikeus heitä olisi tylyttää? Pitäisikö heidän muistaa just teidät etteivät ensi kerralla ottaisi kontaktia? Mikäli ette tarvitse palveluita, ystävällisesti kerrotte, että ei tarvetta nyt, kiitos kuitenkin. Pelkkä ei kiitos, ei vastaa heidän kysymykseensä. Vähän ihmiset järkeä mukaan näihin. Ja ihan tiedoksi, että osa niistä tyypeistä on varmasti kovempi palkkaisia kuin te 🤫

No jos sanoo ”kiitos ei” ja länkytys vaan jatkuu. Miksi minun pitää kauppojen eteisessä kenellekään perustella yhtään mitään, vielä vähemmän kiitellä kun joku häiritsee. Menköön suoraan sinne kovapalkkaisiin hommiin ja jättäköön ihmiset rauhaan. KIITOS.

Kuten sanottua, siellä on kovapalkkaist porukkaa useinkin. Jos sä kävelet mihin tahansa kauppaan, se asiakaskontakti otetaan. Miten tää nyt eroaa asiasta?

Koska kaupassa sentään uskotaan kerralla, jos sanotaan että katselen vaan. Nää Elisa myyjät vaan jatkaa jankuttamista!

Vierailija
62/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes maskia käytä ja yrittää puheille. Tirvasta mieli tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano etta sulla on jo Elisan liittymä.

Vierailija
64/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikerralla tyrkyttäjän tullessa iholle otan maskin pois ja yskin päin.

Vierailija
65/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano etta sulla on jo Elisan liittymä.

Eihän se riitä, koska sitten ne rupeaa tivaamaan, että mikä niistä ja tarjoamaan jotain mukahalvempaa (kunnes taas kallistuu ja olet sitoutunut maksamaan pitkään sitä sikahintaa) tilalle.

Vierailija
66/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon niille aina, että voin kertoa sulle Jeesuksesta :) Yleensä hämmentyvät ja hiljenevät!

Vierailija
67/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina nippu vartiotorneja povitaskussa myyjien varalta. Kerron Jehovasta ja pyydän kahville luokseni. Yleensä myyjä toivottaa hyvää päivänjatkoa ja Herran siunausta.

Vierailija
68/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itiksen prismassa on pari hyvännäköistä, juttelen niiden kanssa ihan itteäni huvittaakseni.

^Puuma Elisa-fuckboyden kimpussa :D

Vierailija
69/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruvennut helisyttämään avain-nippua.

Vierailija
70/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kuulokkeet korvilla vaikken edes kuuntelisi musiikkia. Eivät tule häiritsemään koskaan.

Vierailija
71/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn niiltä saanko maksaa luonnossa. Vielä ei ole tullut sopimusta.

Vierailija
72/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iholle yritetään eikä puhetta uskota. Onko laillista?

Vierailija
73/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on, kun sen tekee jonkun yrityksen kautta. Yksityishenkilöille on sitten ihan omat säännöt.

Vierailija
74/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niiden työtä ja heitä on koulutettu pitkään ja hartaasti. Mikä tarve tai oikeus heitä olisi tylyttää? Pitäisikö heidän muistaa just teidät etteivät ensi kerralla ottaisi kontaktia? Mikäli ette tarvitse palveluita, ystävällisesti kerrotte, että ei tarvetta nyt, kiitos kuitenkin. Pelkkä ei kiitos, ei vastaa heidän kysymykseensä. Vähän ihmiset järkeä mukaan näihin. Ja ihan tiedoksi, että osa niistä tyypeistä on varmasti kovempi palkkaisia kuin te 🤫

Koulutetaanhan t3rroristejakin. Mitä sitten?

Vierailija
75/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toisten sairaalakuntoon mukilointi laillista jääkiekkokaukalossakin, mutta auta armias, jos teet saman kadulla. Ihmeellinen on lakimme kun sama temppu eri paikoissa nähdään niin erilaisena!

Vierailija
76/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa palautetta sille kauppakeskukselle/kaupalle, jossa ovat kauppaamassa. Itse annoin kerran, ja sen jälkeen myyjät ovat ymmärtäneet kieltäytymiset ja oppineet kohteliaiksi.

Ei muuten pidä paikkaansa tämä. Ne on täysin erillisiä siitä kaupasta, jonka sisällä niiden piste on. Kaupalla ei ole mitään sanomista niiden työhön, ei niin mitään.

Kauppakeskus on eri asia kuin kauppa, ja kyllä todellakin tilojen omistajia kiinnostaa mitä siellä puuhataan. Jos aggressiivinen myynti karkottaa asiakkaita, se vaikuttaa negatiivisesti tuottoihin.

Vierailija
77/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain dnalta nyt vuodeksi liittymät koko perheelle 17€/kk.

Tuskin sen halvemmalla saa?

On pari euroa halvemmat liittymät koko perheellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä