Ärsyttää noi Elisan myyjät kauppakeskuksissa.
Lähtee perhana seuraamaan perässä vaikka sanoo nätisti "ei kiitos".
Kommentit (77)
Nostan käden STOP-merkiksi ja karjaisen kuuluvalla äänellä "EI!". Ovat oppineet tunnistamaan ja jättävät nykyään rauhaan.
mikseivät samalla kauppaa tikkurilan maaleja. kaupustelijat olisivat jo osa väri karttaa. VAIHDOIN TELIJAAN JUURI NÄIDEN TAKIA. toivottavasti suomeen tulee joku uusi luotettava operaattori. joka ei peri paperi laskusta 5e/kk vanhusten ryöstämistä. kanavista pitää myös päästä eroon. VAIHDAN HETI KUN TULEE. elisa telia dna saavat pitää liittymänsä
Antakaa palautetta sille kauppakeskukselle/kaupalle, jossa ovat kauppaamassa. Itse annoin kerran, ja sen jälkeen myyjät ovat ymmärtäneet kieltäytymiset ja oppineet kohteliaiksi.
Se on niiden työtä ja heitä on koulutettu pitkään ja hartaasti. Mikä tarve tai oikeus heitä olisi tylyttää? Pitäisikö heidän muistaa just teidät etteivät ensi kerralla ottaisi kontaktia? Mikäli ette tarvitse palveluita, ystävällisesti kerrotte, että ei tarvetta nyt, kiitos kuitenkin. Pelkkä ei kiitos, ei vastaa heidän kysymykseensä. Vähän ihmiset järkeä mukaan näihin. Ja ihan tiedoksi, että osa niistä tyypeistä on varmasti kovempi palkkaisia kuin te 🤫
Kerran yksi noista myyjistä sai minut pysäytettyä, kun aloitti "saanko kysyä yhden kysymyksen?". Jotenkin tuo sai minut hämilleen vaikka aina olen nuo myyjät ennen vaan ohittanut. En ollut kuullut silloin vielä tuota lähestymistapaa koskaan aikaisemmin, niin en jotenkin osannut siihen reagoida ja päädyin sitten sallimaan tämän hepun kysyä sen kysymyksen ja siitähän syntyi sellainen jaarittelu, kun yritti saada vaihtamaan liittymää.
Ärysttäviä ovat kyllä ja jotenkin minä joudun vielä aina heidän "uhriksi", näytän varmaan jotenkin sellaiselta typerykseltä kenelle saisi myytyä mitä tahansa...
Itse jahtaan Elisan myyjiä ja luennoin heille Immanuel Kantin filosofiasta. Välillä osoitan kiinnostukseni heidän tuotteisiinsa ja sitten jatkan.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa palautetta sille kauppakeskukselle/kaupalle, jossa ovat kauppaamassa. Itse annoin kerran, ja sen jälkeen myyjät ovat ymmärtäneet kieltäytymiset ja oppineet kohteliaiksi.
Ei muuten pidä paikkaansa tämä. Ne on täysin erillisiä siitä kaupasta, jonka sisällä niiden piste on. Kaupalla ei ole mitään sanomista niiden työhön, ei niin mitään.
jos vaikka alffa tv alkaisi operoimaan viestintää luulempa että nappaisi heti 35-60% markkinoista. SOPIMUKSET PERUSTUVAT LUOTTAMUKSEEN nyt ei todella ole niin. jo viikon mainolla alffassa siirtymä olisi varma
En ymmärrä miksi korona aikana pitää tuolla tavalla kaupitella, en todellakaan jää mitään ylimääräistä seisoskelemaan, haluan käydä vain mahdollisimman nopeasti kaupassa.
Jätän nämä myyjät täysin huomiotta, silti huudellaan perään vaikka luulisi olevan itsestään selvää että en ole kiinnostunut jos en luo heihin edes katsekontaktia.
Missä olit kun kerjäläiset tapettiin
Kerran kieltäytyessäni keskustelemasta jonkun sähkömyyjän kanssa se huuteli perääni "ei tarvitse sentään noin panikoitua!", huikkasin nauraen sille jo kaupan puolelta: "en mä panikoidu, en vaan halua puhua sulle!". Harmi, etten nähnyt sen ilmettä, kun oli jo korona-aika ja maskit. Voisivat mennä oikeisiin töihin kiusaamasta ihmisiä asioillaan.
Rasittavia tuputtajia. Itse teen niin, että nostan puhelimen korvalle niin näyttää että puhun puhelimeen joten eivät tule häiriköimään. On muuten toiminut!
Vierailija kirjoitti:
Hei yksi nopea kysymys
Mä oon opetellut vastaamaan kaikkiin kysymyksiin samalla kaavalla.
'No mulla on jo sähkö/puhelinliittymä/kuntosalikortti. Voitin ilmaiset 5 vuodeksi!'
Kukaan ei ole tästä pystynyt jatkamaan. Joku on sentään onnitellut.
JA HUOM! Ette sitten ryövää tätä ideaa!!
Kuopion Matkuksessa ainakin juoksevat ihan perään ja jopa huusivat minulle noin 40 metrin päähän, että "pysähdy, jotta voidaan jutella!". Olin hieman lapsellinen ja näytin keskaria, niin hiljeni :D
Vierailija kirjoitti:
Se on niiden työtä ja heitä on koulutettu pitkään ja hartaasti. Mikä tarve tai oikeus heitä olisi tylyttää? Pitäisikö heidän muistaa just teidät etteivät ensi kerralla ottaisi kontaktia? Mikäli ette tarvitse palveluita, ystävällisesti kerrotte, että ei tarvetta nyt, kiitos kuitenkin. Pelkkä ei kiitos, ei vastaa heidän kysymykseensä. Vähän ihmiset järkeä mukaan näihin. Ja ihan tiedoksi, että osa niistä tyypeistä on varmasti kovempi palkkaisia kuin te 🤫
No jos sanoo ”kiitos ei” ja länkytys vaan jatkuu. Miksi minun pitää kauppojen eteisessä kenellekään perustella yhtään mitään, vielä vähemmän kiitellä kun joku häiritsee. Menköön suoraan sinne kovapalkkaisiin hommiin ja jättäköön ihmiset rauhaan. KIITOS.
Mistä te saatte noita hirveän halpoja liittymiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sanoo ”kiitos ei” ja länkytys vaan jatkuu. Miksi minun pitää kauppojen eteisessä kenellekään perustella yhtään mitään, vielä vähemmän kiitellä kun joku häiritsee. Menköön suoraan sinne kovapalkkaisiin hommiin ja jättäköön ihmiset rauhaan. KIITOS.
Kuten sanottua, siellä on kovapalkkaist porukkaa useinkin. Jos sä kävelet mihin tahansa kauppaan, se asiakaskontakti otetaan. Miten tää nyt eroaa asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Kun ne ei usko, jos sanoo ei kiitos! Juoksevat perään ja jatkavat ahdistelua!
Perse-Arskan metodi on myös hyvä. Alat vapisevalla äänellä selittää miten on perse ollut kipeänä viime aikoina. Viittikkö vilkasta...