Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää noi Elisan myyjät kauppakeskuksissa.

Vierailija
12.09.2016 |

Lähtee perhana seuraamaan perässä vaikka sanoo nätisti "ei kiitos".

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette liian kilttejä. Minä saan kulkea ihan rauhassa.

Kumma tosiaan kun ei "ei kiitos, en ole kiinnostunut" tehoa ja siihen ripeä kävely päälle ja vaikka vielä kännykkä nenään kiinni XD

Mitähän niille sitten vois huikkasta, että tajuaisivat?

"Painu vittuun siitä!" toimii oikein hyvin. Tehoaa niin hihhuleihin kuin Greenpeaceenkin.

Vierailija
22/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa on olla reagoimatta.

Kakkosvaihtoehtona voi karjaista "painu helvettiin siitä" ja jatkaa matkaansa.

Oikein ilkeä jäisi kyselemään hoonolla soomella palveluista ainakin puoleksi tunniksi pyytäen samalla selitystä puhelimen ja internetin toiminnasta. Kauppoja siitä ei tietenkään syntyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran kun menin sähkön myyjien ohi kauppakeskuksessa, pitivät myyntipuheen ja seurasivat. Kävin pikavisiitillä kaupassa, ei todellakaan kauaa mennyt ja tulin takaisin samaa reittiä ja sama tyyppi piti TAAS samaa mainospuhetta mulle UUDESTAAN ja seurasi. Ei yhtään muistanut, että puhui mulle jo ne jutut. Ehkä ihan aavistuksen kiusaantui kun ilmoitin että ei kiitos, me juteltiin jo.

Vierailija
24/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa käyttää lippistä, jossa lukee "Elisan myyjät älkää vaivautuko"

Vierailija
25/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon aina vain (totuudenmukaisesti) omistavani jo heidän myymänsä liittymän, en edes hidasta vauhtia vaan hyväntuulisesti huikkaan ja jatkan matkaa. Joskus heittävät siihen vielä jotain flirttiä/läppää tai kysyä nettiliittymästä, mutta eivät kyllä sen kummemmin lähde seuraamaan enkä ole koskaan kokenut heitä muutenkaan ongelmaksi. Ja itiksessä siis eniten liikun, mutta törmäähän noihin muuallakin.

Vierailija
26/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson näitä kaupustelijoita silmiin sanomatta mitään ja kävelen ohi.

Vihaan yli kaiken kaikkea tuollaista myymistä, puhelinmyynnistä alkaen. Kyllä mä osaan itse ostaa jos tarvitsen jotain.

Vierailija
27/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin joskus tosiaan mennä siihen kyselemään kaikki maan ja taivaan välistä ja jauhaa 45 minuuttia paskaa ja sitten toivottaa hyvät päivän jatkot :D

Vierailija
28/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöset helppoheikit on se syy, miksi kuljen aina kuulokkeet korvilla julkisilla paikoilla <3

Vierailija
29/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opetellut leikkimään kuuroa, kun muu ei auta.

Vierailija
30/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkakaa käyttää lippistä, jossa lukee "Elisan myyjät älkää vaivautuko"

Jollakulla näin joskus tämäntyylisen t-paidan. Ei tosin ollut firman nimeä mainittu.

Vierailija
31/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tervehtivät, sanon: "moi, ja hyvää päivänjatkoa", ja jatkan matkaa. Tai väitän, että on jo kaikki palvelut heiltä. Tosin jaksoivat yrittää monta kertaa, ennenkuin luovuttivat.

Vierailija
32/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsimerkeistä tuli mieleen, onko kukaan kokeillut jo "kaula poikki" -elettä näihin? Eli vedät nopeasti kädelläsi poikittain kaulan edestä, taidankin kokeilla itse ensi kerralla vaikka olen kiltin näköinen, siisti täti-ihminen jo.

Vierailija
33/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan mäki kulkea rauhassa, mut on ne silti ärsyttäviä.

Vierailija
34/77 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, miten töykeäksi pitää niiden kanssa mennä, mutta muu ei auta. Kerran multa kysyi joku: "kiinnostaako sinua afrikkalaisten lasten hätä?" Vastasin: "ei", koska en halunnut alkaa tyypin kanssa juttusille. Joskus huikkaan antavani rahaa Sea Shepherdille, joka on siis valaidensuojeluun tarkoitettu avustusjärjestö. Ilmeistä päätellen useimmat feissarit eivät ole ko. järjestöstä kuullutkaan.

Vierailija
35/77 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos jo kaukaa nostaa käden "puhu kädelle" asentoon ja jatkaa hidastamatta matkaa. Ja jos yrittävät lähestyä niin sanoo tiukasti ja kovalla äänellä: EI!

Vierailija
36/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Sama kokemus tääälläkin. Tungetaan siihen kappakulun eteen niin että ei ohi pääse ja kun sanoo, että ei kiitos. On jo Elisa. Katsltaan kuin halpaa makkaraa, että jos kuitenkin.. Geesh. Opetelkaa joku oikea ammatti! Sama puhelinmyynnissä.

Vierailija
37/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa

Vierailija
38/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että Jag talar inte finska.

Vierailija
39/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Koskarissa Elisa-pisteeltä yks jäbä alkoi seuraamaan kun sanoin ei kiitos. Alkoi räyhäämään, että olen ylimielinen ja että kai mulla on hetki aikaa?!

Järkytyin kyllä vähän. Olis pitäny ottaa yhteyttä työnantajaan.

Vierailija
40/77 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, minulla riittää pelkkä katse. Kaverit on sanoneet, että joskus pelkäävät jonkun kaupustelijan kaatuvan kuolleena niille sijoilleen, on sen verran tehokas tullut ilmeestä kehitettyä. Puhumaan en vaivaudu, ja jos perään lähtee niin katumaan tulee, mutt ei ne ole edes yrittäneet.

Tämä tätä ei armoa anele eikä varsinkaan anna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan