Äiti soitti just :( nyt se oli sitten siinä...
Olen 22v teknillisen korkeakoulun oppilas. Sain tänään puhelinsoiton, jota olen pelännyt jo vuosia; äitini soitti että pikkuveljeni aikoo mennä opiskelemaan ammattikouluun.
Tietysti päätimme isän, äidin ja muiden sisarusten kanssa hätäkohtaamisen, jossa kiellämme pikkuveljeäni lähtemästä tälle tielle.
Mitä vittua teemme? Emme halua, että pikkuveli tuhoaa elämänsä. Hän on liian nuori tajuamaan tekojensa seurauksia. En halua, että hän jää yläasteikäisen tasolla, tai pahimmassa tapauksessa hänen älykkyytensä jopa laskee.
Kommentit (60)
Ammattikoulu todellakin on eskaritason opiskelua
Mäkin mietin aina tällaisia vitun typeriä provoja kun joku on oikeasti ryöstömurhattu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus on provo niin pointti siinä on aina vaan ja edelleen, tyhmät menee amikseen ja älykkäät lukioon.
Jouduin jättämään lukion kesken masennuksen ja vaikean pakko-oireisen häiriön vuoksi. Täysi-ikäisenä halusin jatkaa lukiota, mutta jouduin päivälukion sijaan iltalukioon jota en jaksanut. Valitsin sitten amiksen kun jotain oli opiskeltava. En kutsuisi itseäni tyhmäksi, osaan neljää kieltä ja olen aina saanut hyviä arvosanoja koulussa.
LOOOOOOOOOL t:ammattisurkeakoululainen
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta jaksat tehdä saman aloituksen :D. Sinnikäs ainakin olet!
Minä olen ihan satavarma, että sama tyyppi kirjoittaa päälle viisikymppisestä työkaveristaan, joka joutui aivan turmiolle vaimon ottaessa eron. Muistatte varmaan, miehellä on ollut jo vuosia päiväkoti-ikäiset lapset ja keskiluokkainen elämä.
:D hauska provo, mutta tämmöisiä ihmisiä on oikeasti olemassa. Varsinkin jos on jo sukupolvien ajan hakeuduttu yliopistoihin. Sain muuten itsenikin kiinni ajattelemasta, että mitähän poikani tulevaisuudelle käy, kun hän ilmoitti menevänsä ammattikouluun :D
Pääseehän sitäkin kautta kuitenkin luomaan uraa, jos tahtoo. Ja jos ei tahdo, niin sitten niin, eletään duunarin elämää :DD