Olen huuleton. Siis mulla synnynnäinen vika ettei ole huulia juuri lainkaan.
Kommentit (12)
aina suudellessani, jotta tuntuisi mukavammalta. Nyt minulla on jo kivat huulet. Ikää 35 v. Tämä on siis totta ja mies on leveähuulinen hyvä suutelija.
Lopetin otsani rypistämisen ja nyt se on sileämpi kuin joskus 18 vuotiaana. Oli tosi huono tapa pitää otsaa rypyssä. Huulistakin tulee osittain tottumuksen vuoksi tietynlaiset...
7.
nurkassa? Kysyn ihan ystävällisessä sävyssä.
t. 2
Esim oireyhtymän nimi kiinnostaisi.
kuin silmät olisi kaukana toisistaan, mutta ne ovatkin lähellä toisiaan (muistaakseni). En kylä itse asiassa muista, onko ne tavallista lähempänä toisiaan... t. 2/9
nenän alla ja kapeahko pieni suu. Olenko FAS-ihminen? Olen myös aina ollut ujohko ja paljon itsekseni oleva. Liittyykö nekin FAS:iin? Vanhempani eivät kylläkään ole juoppoja, mutta mistäs tiedän vaikka äiti olis siihen aikaan kun mua odotti, juonut enemmän?
Alkoholinkäytölle ei ole turvallista rajaa, eli kerta-annoskin voi riittää.
"1980-luvulla uskottiin, että riskirajana olisi ollut säännöllisesti nautittu 80 - 100 grammaa puhdasta alkoholia päivässä. Sittemmin esitettiin arvioita, joiden mukaan varsinkin äidin raskauden alkuvaiheen aikainen runsas satunnainenkin alkoholin käyttö voisi aiheuttaa sikiön hermoston vaurioitumista. Myös huumeiden ja alkoholin yhteisvaikutusta pyrittiin selvittämään."
Alkoholinkäytölle ei ole turvallista rajaa, eli kerta-annoskin voi riittää.
Ai FAS-oireisiin? höpöhöpö, FAS on pitkäaikaisen käytön aiheuttama tila. Tietysti lähes mikä tahansa kemikaali tai huono-onninen säteilyannos vaikka maaperästä voi huonolla tuurilla aiheuttaa kehityshäiriön. Joissain maissa vahditaan kofeiinia neuroottisen tarkasti. Meillä homejuustoa. Riesansa kaikilla.
Ja se, että FAS:in yksi tunnusmerkki on silmäpoimut EI tarkoita, että kaikki silmpoimut liittyvä FASiin. Vähän omaa ajattelua peliin, pliitz.
Jollei juuri "alkoholisyndroomaa"?
onko ylähuulen yläpuolella, huulen ja nenän välissä keskellä kahta melko terävää kohoumaa?