Uskotko, että Hillary Clintonin sairaus on oikeasti keuhkokuume vai peitteleekö kampanjaorganisaatio jotain vakavampaa sairautta?
Niin? Koska jos se olisi jokin vakavampi sairaus, eihän sellaista voisi missään tapauksessa paljastaa kesken kampanjan.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdotonta, että olisi vakavaa sairautta. Kampanjointi on jenkkien pressanvaaleissa niin raskasta, että se olisi paljastunut ekan viikon aikana 2,5 vuotta sitten.
Mulla on ollut keuhkokuume ja olin niin sairas, etten olisi pystynyt lähtemään edes viideksi minuutiksi mihinkään tilaisuureen, saati olla 1,5 tuntia paksuissa vaatteissa 30 asteen helteessä virallisessa tilaisuudessa.
N41
En usko noihin keuhkokuumeisiin. Keuhkokuumeessa voi järkätä nettiyhteyden ja kertoa että on keuhkokuumeessa tai sitten esiintyä vain 5 minuuttia lavalla yms. Ei siellä ole pakko olla 2 tuntia pyörimässä. Minäkin olen ollut keuhkokuumeessa töissä. Ja aivan 8-10 tunnin päiviä.
Aha. Sulla on ollut poikkeuksellisen helppo tauti tai väärä diagnoosi.
Kun lapsellani oli keuhkokuume, hän joutui sairaalaan tiputukseen ja tulehduksen epäiltiin etenevän verenmyrkytykseksi.
Ja kun mummullani ja isoisälläni oli keuhkokuime, kumpikin kuoli, vaikka olivat sairaalahoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdotonta, että olisi vakavaa sairautta. Kampanjointi on jenkkien pressanvaaleissa niin raskasta, että se olisi paljastunut ekan viikon aikana 2,5 vuotta sitten.
Mulla on ollut keuhkokuume ja olin niin sairas, etten olisi pystynyt lähtemään edes viideksi minuutiksi mihinkään tilaisuureen, saati olla 1,5 tuntia paksuissa vaatteissa 30 asteen helteessä virallisessa tilaisuudessa.
N41
En usko noihin keuhkokuumeisiin. Keuhkokuumeessa voi järkätä nettiyhteyden ja kertoa että on keuhkokuumeessa tai sitten esiintyä vain 5 minuuttia lavalla yms. Ei siellä ole pakko olla 2 tuntia pyörimässä. Minäkin olen ollut keuhkokuumeessa töissä. Ja aivan 8-10 tunnin päiviä.
Aha. Mä Olin keuhkokuumeessa sairaalassa, tulehdusarvot 280. Hengenlähtö oli lähellä uhkaavan verenmyrkytyksen takia. Mulla ei ollut enään voimia itse soittaa ambulanssia. Ole sinä vaan töissä keuhkokuumeessa, vitun idiootti. Vai oliko sulla sittenkin keuhkoputkentulehdus?
Veikkaan että hän tosiaan sekoittaa keuhkokuumeen keuhkoputkentulehdukseen.. :)
Keuhkoputkentulehduksessa minäkin olen ollut jopa laskettelemassa. Keuhkokuumeessa ei pysty seisomaan parua minuuttia kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Aha. Mä Olin keuhkokuumeessa sairaalassa, tulehdusarvot 280. Hengenlähtö oli lähellä uhkaavan verenmyrkytyksen takia. Mulla ei ollut enään voimia itse soittaa ambulanssia. Ole sinä vaan töissä keuhkokuumeessa, vitun idiootti. Vai oliko sulla sittenkin keuhkoputkentulehdus?
Olet siis nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaisi av-mammaakin heikottamaan jos 30 asteen helteessä töröttäisi 1,5h jossain muistotilaisuudessa.
Veikkaan että olisi juonut liian vähän ja siksi meni tolkku. Tiputuksessahan tokeni äkkiä.
Oli kuitenkin 22 Celsiusta (72 Fahrenheitia) ja pilvistä. Ja henk.koht. lääkäri kulkee sattuneesta syystä Hillaryn vierellä. Eivät he unohda antaa Hillarylle vettä, älytön ajatuskin.
Lääkäri on aiemmin kuvattu Hillaryn vierellä diatsepaami-ruisku valmiina kädessä...
Katsoitko videon? Niitä on vaikka kuinka paljon aiemmissakin kohtauksista. Tuo nainen on sairas, todella sairas.
Mistä sä tuon diatsepaamin repäisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Aha. Sulla on ollut poikkeuksellisen helppo tauti tai väärä diagnoosi.
Kun lapsellani oli keuhkokuume, hän joutui sairaalaan tiputukseen ja tulehduksen epäiltiin etenevän verenmyrkytykseksi.
Ja kun mummullani ja isoisälläni oli keuhkokuime, kumpikin kuoli, vaikka olivat sairaalahoidossa.
Tein työpäivän buranan voimilla, työpäivän jälkeen kävin vielä kaupassa. Pientä heikotusta tunsin.
toiset on pehmeämpiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Olet siis nainen?
Viime tiedon mukaan ei imuri pysy kädessä, päättele siitä.
En ole koskaan kuullut, että keuhkokuume olisi selättänyt yhtäkään tervettä miestä. En missään, enkä koskaan. Palstan pumpuleiden mielestä se on toki kuolemaan johtava sairaus.
Vierailija kirjoitti:
toiset on pehmeämpiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Olet siis nainen?
Viime tiedon mukaan ei imuri pysy kädessä, päättele siitä.
Neiti? Joka kyykähtää pikku flunssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaisi av-mammaakin heikottamaan jos 30 asteen helteessä töröttäisi 1,5h jossain muistotilaisuudessa.
Veikkaan että olisi juonut liian vähän ja siksi meni tolkku. Tiputuksessahan tokeni äkkiä.
Oli kuitenkin 22 Celsiusta (72 Fahrenheitia) ja pilvistä. Ja henk.koht. lääkäri kulkee sattuneesta syystä Hillaryn vierellä. Eivät he unohda antaa Hillarylle vettä, älytön ajatuskin.
Lääkäri on aiemmin kuvattu Hillaryn vierellä diatsepaami-ruisku valmiina kädessä...
Katsoitko videon? Niitä on vaikka kuinka paljon aiemmissakin kohtauksista. Tuo nainen on sairas, todella sairas.
Mistä sä tuon diatsepaamin repäisit?
Tunnetaan jenkeissä kauppanimellä Valium. Niitä kuvia on reposteltu pitkin poikin nettiä.
Muutamalla kirjoittajalla on kieli niin syvällä Hillaryn p*rseessä että kieli tulee sen suusta ulos. Oikeastiko te uskotte noihin juttuihinne?
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä taas palstan omista naisvihapaasaajista se isoin kiukkupussi asialla? Eihän se nyt käy, että nainen tulisi maailman mahtavimman maan presidentiksi, kun meillä olisi ylivertaisempiakin miehiä kuten Laasanen ihan kotomaassa.
Kannatan Jill Steinia, joten juu... Todellinen naisvihaaja olen kyllä. On teillä Hillary-faneilla taas argumentit.
En tiedä, mikä rouva Clintonia todellisuudessa vaivaa, mutta sen tiedän, että monet keuhkokuumetta potevat ovat maanneet parikin viikkoa lasaretissa reporankana lakanoiden välissä jaksamatta tehdä mitään antibiootin tippuessa suoneen.. Ja tämä rouva on muka niin hyvässä kunnossa, että antibioottien voimalla osallistuu siihen muistotilaisuuteen ja sippaa sitten kuitenkin, veden puutteessa, kuten sanotaan. Kyllä hänellä täytyy olla tosi tumpelo esikunta, joka ei kuljeta mukanaan vesipulloja helleilmalla, jos tämä täti jääräpää haluaa juhlaan. Jämäkät esikunnan jäsenet lääkäri etunenässä olisivat pedanneet rouvan lakanoiden väliin jo silloin perjantaina. Näkihän sen jo ulkonäöstä, että kunto ei ollut priima. Tukkakin kuin vaivaistalon mummolla, kun hänellä on yleensä aina pöyheä kampaus, mutta nyt kuin vasikan nuolema.
Tämä ketju on tätä uutta kulttuuria parhaimmillaan.
Mikään oikea tieto ei vaikuta trump-trollaajaan. Kuten ei lehtitietojen mukaan jenkeissä Trumpin kannattajiin. Oma väite on totuus ja esitetty oikea tieto on todistelu valehtelusta tai salaliitto.
Muuten olisi ihan sama, mutta ensin saatiin Brexit aikaan niin paksuilla valheille, ettei sitä osattu ottaa tosissaan. Jos Trump tulee pressaksi, niin pelottaa ja perkeleesti että mitä se keksii ydinaseitten kanssa ja eiköhän se saa kaupan päälle aikaan maailmanlaajuisen laman.
Vierailija kirjoitti:
Eilen ei NYCissä ollut 72 ja pilvistä vaan n. 80 ja aurinko paistoi
Miksi alapeukut? Tämä on ihan empiirisesti tutkimalla todettu.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut, että keuhkokuume olisi selättänyt yhtäkään tervettä miestä. En missään, enkä koskaan. Palstan pumpuleiden mielestä se on toki kuolemaan johtava sairaus.
Ääliö. Se on yksi hyvin yleinen kuolinsyy maailmassa. Ja melkeinpä vanhuksilla taitaa olla se kaikista yleisin kuolinsyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä taas palstan omista naisvihapaasaajista se isoin kiukkupussi asialla? Eihän se nyt käy, että nainen tulisi maailman mahtavimman maan presidentiksi, kun meillä olisi ylivertaisempiakin miehiä kuten Laasanen ihan kotomaassa.
Kannatan Jill Steinia, joten juu... Todellinen naisvihaaja olen kyllä. On teillä Hillary-faneilla taas argumentit.
Alapeukun antaneelle Hillary-hullulle tiedoksi: Jill Stein on nainen, mitä et selvästikään ymmärtänyt. Miksi naisvihaajamulkku äänestäisi naista? Hillary on läpeensä korruptuitunut, kiero kuin mikä, patologinen valehtelija, sotarikollinen, sotahaukka ja Wall Streetin ehdokas. Hänen vastustaminen tarkoittaa naisten vihaamista siis. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Sikäli kampanjaporukka, minun mielestä, teki virheen, että näytti Hillarya muutama tunti kollapsin jälkeen "terveenä". Mikään antibiootti, nesteytys yms. ei vaikuttaisi noin nopeasti. Olisivat vaan pistäneet lämpöhalvauksen piikkiin (heikkouden osoitus, tosin). mutta samalla saatiin ne yskänkohtaukset selvitettyä. Voi olla, että nk. kuumeeton keuhkokuume, jossa yhtäkkiä tilanne romahtaa. Kokemusta tästäkin on.
Eikös Hillarylla ole todettu dementia? Keuhkokuumeesta on tiedotettu laajemmin toki.