Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko synkkää jos vaatteet on kaikki mustaa?

Vierailija
11.09.2016 |

Katson usein että toisilla ihmisillä näyttää varsin kivalta kun on paljon mustaa, mutta kun itse olen pitänyt ylläni niin on tuntunut kauhean oudolta ja masentavalta. Miltä se teidän mielestä näyttää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos musta sopii ihonväriin ja omaan tyyliin niin näyttää hyvältä, mutta esimerkiksi minua musta ei pue ollenkaan.

Vierailija
2/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilta. Musta näyttää aina hyvältä. Ei keltaviherkukkamekko tee kalpeasta yhtäkkiä Frida Kahloa, eikä tarvitse tehdäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ankealta suurimmalla osalla mustaanpukeutuneista. Toimii tietyissä vaatteissa.

Itse taas saan energiaa muiden vaatetuksesta, vaikka en itse värikkäitä osaa käyttää. Esim. ihanat keltaiset sadetakit saa aina pienen positiivisen fiiliksen heräämään. 

Samoin ne herttaiset pastelliset ja pirteät Hai-saappaat.

Vierailija
4/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon henkilön tyylistä ja itse vaatekappaleista. Jos on semmoinen laittamaton hiiritukka ja ei yhtään ehostusta ja vaikka vielä lasit ja kokomusta asu niin se ei aina näytä kovin kivalta. Jos on taas skarpimpi tyyli ja vaatekappale joku pelkistetty linjakas, niin voi näyttää hyvältä. Nuhjuiset kokomustat taas ei näytä hyvältä. Eikä se jos sekoitetaan kaikki mustat päälle viis siitä mitä tyylilajia vaatekappaleet edustaa.

Vierailija
5/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikästä jos kokonaisuudessa on edes jotain muutakin kuin vain mustaa!

Vierailija
6/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, se musta vaate näyttää seksikkäästä kun vastapainoksi on muutakin väriä :)

Vierailija
7/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on loistava väri, jos se sopii tyyliin. Se vaatii tietynlaista kovuutta ja varmuutta muuhunkin olemukseen.

Vierailija
8/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta!

Vierailija
9/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surupuku on musta.

Vierailija
10/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tässäkin asiassa nähdä jotain seksiä? Pillu ja muna on seksikästä, ei rätin värit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan