Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin ottaa yhteyttä ihmiseen, joka on jo kerran torjunut sinut?

Vierailija
11.09.2016 |

Syynä yhteyden ottamiseen olisi se, että molemmilla oli tunteita toisiaan kohtaan. Uskaltaisitko yrittää jutella tällaisen henkilön kanssa? En pysty unohtamaan..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ota ihmeessä. Ihan kaverina ensin. Kuulostele ja kuuntele fiilis! Tsemppiä. Kadut jos et ota. 

Älä kuuntele tällaisia paskaneuvoja ap. Että ensi alkuun pitäisi vielä valehdella. Kyllä tykkää juu!!

NOT!

Vierailija
22/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan kallistua siihen suuntaan, että en kehtaa ottaa yhteyttä. Mutta mitä jos kadun loppuikäni? Ap

No totta helvetissä sä otat yhteyttä. Ihme nössöä porukkaa. Ai kamala kun kasvot menee...NO EI NE MENE. Me ollaan ihmisiä, eikä robotteja niinkuin joku tässä ketjussa jo aiemmin mainitsi.

Kuule, minä lensin tuhansia kilometrejä miehen takia joka ei ennen sitä edes tunteunut minua. Ilman mitään odotusta. Että ota vain yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin antanut pakit, ahdistuisin jos se pakit saanut ottais pakeista huolimatta yhteyttä. Miettisin että eikö se sanoma mennyt perille.Jos toinen sanoo ettei käy, ei  käy. Se ottaa itse yhteyttä jos kokee tarvetta. Anna sen olla.

Vierailija
24/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on varattu niin ehdoton ei yhteydenotolle muuta kuin kaverimielessä.

Ei yhteydenottoa edes kaverimielessä. Toinen voisi kokea että koittaa päästä lähelle millä tekosyyllä tahansa.

Vierailija
25/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin antanut pakit, ahdistuisin jos se pakit saanut ottais pakeista huolimatta yhteyttä. Miettisin että eikö se sanoma mennyt perille.Jos toinen sanoo ettei käy, ei  käy. Se ottaa itse yhteyttä jos kokee tarvetta. Anna sen olla.

Tämmösten ihmisten takia maailma on sairas paikka. Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä se vastapuoli yhteydenotosta ajattelee. Ei tässä kukaan ilmeisesti ole ketään häiriköinyt jatkuvilla yhteydenotoillaan. Tärkeintä on ajatella, mistä tulee itselle hyvä mieli. Elä aina niin, ettei tarvitse mitään katua!

Vierailija
26/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän torjui sinut ensimmäisellä kerralla?

Vierailija
27/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut 12 vuotta sitten jättänyt on yrittänyt saada uutta tapaamista mun kans jo viiden vuoden ajan. Vähintään kerran vuodessa lähettää meiliä ja pyytää tapaamista, vaikka sanoi silloin 12 vuotta sitten, ettei ikinä enää halua olla mun kans missään tekemisissä. No tuntuupa mun seurani kuitenkin kiinnostavan...

Vierailija
28/30 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
29/30 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naimisissa miehen kanssa, jolle annoin ensin pakit. :)

Vierailija
30/30 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmösten ihmisten takia maailma on sairas paikka. Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä se vastapuoli yhteydenotosta ajattelee. Ei tässä kukaan ilmeisesti ole ketään häiriköinyt jatkuvilla yhteydenotoillaan. Tärkeintä on ajatella, mistä tulee itselle hyvä mieli. Elä aina niin, ettei tarvitse mitään katua!

Eli sinun mielestäsi pakinantajan mielipiteellä ei ole väliä ja sinulla on oikeus kävellä hänen ylitseen koska sinä niin haluat? Tuota replasi tarkoitti. Olet siinä sitä mieltä  että sinulla on oikeus, viis siitä mitä se toinen haluaa.Just. Sillä just on merkitystä mitä se vastapuoli ajattelee. Jos se on antanut pakit, se ei halua yhteydenottoa vaan ottaa itse yhteyttä jos tuntee tarvetta.