Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paula Vesala

PV
11.09.2016 |

En ihan ymmärrä Paula Vesalan hypetystä ja palvontaa, kieltämättä lahjakas säveltäjä ja sanoittaja, mutta laulajana ja tulkitsijana tulee mieleen keskiverto yläasteen kuorolaulaja. Onneton ääniala ja booring soundi. Ja olen aiemmin ollut Pmmp:n fani, joten hieman itseänikin harmittaa tämä havainto. Parempi kuitenkin kuin Luoti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh silloin kun PMMP tuli pinnalle, niin nimeomaan sanoitusten osalta se oli vähän uudenlaista ja raikasta materiaalia. Toki Sjöroosin sävellykset isona osana myös, mutta Paulan osalta ne sanoitukset. Jostain sieltä se hypetys jäänyt päälle.

Vierailija
2/3 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään! Ei voi mitään, tosi paljon. Sieltä mm " sinuun minä jään". Vesala kai aika mun ikäinen, olen nainen jne taustat ja muu hassu yhtäläisyys voinee selittää tykkäämistäni. Livenä hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muotia palvoa maata Vesalan jalkojen alla ja ylistää kaikkea mitä hän tekee. Minkäänlaista kritiikkiä ei sallita. Minun mielestäni uusi levy on monotonista tekotaiteellista sontaa, mutta kun tämän sanoo ääneen, minua haukutaan täälläkin tyhmäksi wt-paskapääksi joka ei ymmärrä hyvän päälle. Kun Vesala lauloi erittäin huonosti YLE:n juhlakonsertissa livenä, mammat vaan kehuu. Tämän ketjun aloittaja on oikeassa mutta eiköhän hänetkin tyrmätä pikapuoliin. Sitä paitsi Miran soololevy on paljon parempi kuin Paulan.