Oletko saanut yli 18cm penistä?
Kommentit (37)
Olen. Liian pitkä, ei tunnu hyvältä.
En ole tarkkoja mittauksia tehnyt. En tiedä.
Pituutena tuosta on vaan haittaa, mutta ympärysmittana jees.
Yarperksi pitkä mahdollistaa sen, että kaikissa asennoissa jomman kumman käsi mahtuu väliin hiplaamaan sitä. Ilman en saa o:ta.
Vierailija kirjoitti:
Pituutena tuosta on vaan haittaa, mutta ympärysmittana jees.
Lähestyy jo lapsen päänympärystä, eikö ala tuntua jo synnyttämiseltä?
En kyllä usko että noin pitkiä on kovinkaan monella, onhan se jo hankalaa. Naisen emätin on 11cm pitkä ja penisten keskimääräinen koko taisi olla jotain 13-14cm.
En edes tajunnut miten hyvältä yhdyntä voi tuntua pitkän ja paksun peniksen kanssa, ah
En, minulle annettiin ajan myötä vain n. 13-senttinen penis (erektiossa).
Vastaus on kyllä. Pituutta tärkeämpää kuitenkin on riittävä ympärysmitta. Mieluummin lyhyt ja paksu kuin pitkä ja ohut.
Joo, pari exää on ollu noissa mitoissa ja ylikin. Mutta ollaan pitkiä ihmisiä muutenkin, niin kai se on sopusuhtaista, siis miehellä? Oma elimeni on ihan tavallisen pienehkö, kuten lyhyemmilläkin kanssasisarilla, ja kyllä se peniksen pituus välillä kolistelee kohdunnipukkaa ikävän tuntuisesti. Sanoisin, että peniksen laaja ympärysmita on paras...
Yhdeltä tsekiltä sain kerran 20cm paksua kunnolla, nautin todella
Pisin muna itselläni on ollut yli 20cm. Unelmamuna oikein käytettynä: hitaasti lämmittelyä ja loppua kohden kovempaa vaihdetta. -Myös mieskunto on tärkeää parhaan mahdollisen nautinnon kannalta. Jos mies osaa isoa munaansa käyttää, tulee allekirjoittanut jokaisella työnnöllä!
Tämä aihe on syy miksi tarvitsen feminismiä
t. Mies
En ole saanut, mutta olen antanut. Tosin vain puolisen senttiä yli, mutta kuitenkin.
M48
Mä vähän luulen, että hyvin harva on saanut yli 18cm pitkää. Keskimitta kun on 13,77cm, niin yli 15cm pitkät ovat aika vähissä. Suosittelen ottamaan mittanauhan käteen ja katsomaan kuinka pitkä se 18cm on.
Itsellä tällä hetkellä fwb, jolla yli 18 cm.
Kun hän on kiihottunut, hänen kalunsa ei sojota pystyssä ja ole niin kova vaan pikemminkin jähmeää lihaa, joka työntyy kyllä ihan nätisti kiimaiseen, kosteaan pilluuni.
En vaihtaisi pois. Tuntuu hyvältä, vaikka välillä tekeekin vähän kipeää. Riippuen kierrosta ja asennosta.
Olen ja en enää vaihda lyhyempään.