Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut yli 18cm penistä?

Vierailija
11.09.2016 |

Tuntuu muuten hyvältä <3

Oletko saanut yli 18cm penistä?

Vaihtoehdot

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista kokeillut parhaat kyydit tuli ex.än 16 cm. Siinä vaan osui kaikki kohdalleen.

Vierailija
62/79 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain neljän naisen kanssa ja nykyinen naisystäväni halusi sen mitata kun olen hänen mielestä valtava.

Olin ihan että mitä ihmettä kun kukaan ei ollut sen kokoa aiemmin päivitellyt😀

Sai mitat 18/18.

Kiva tietää että se ainakin hänelle riittää ja hän on tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27 kirjoitti:

Pisin muna itselläni on ollut yli 20cm. Unelmamuna oikein käytettynä: hitaasti lämmittelyä ja loppua kohden kovempaa vaihdetta. -Myös mieskunto on tärkeää parhaan mahdollisen nautinnon kannalta. Jos mies osaa isoa munaansa käyttää, tulee allekirjoittanut jokaisella työnnöllä!

Pentti se taas on saanut kunnolla.

Vierailija
64/79 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ympärysmitta 18,5. Pituus ei saa olla minulle yli 15, tai sulhon pitää osata malttaa olla työntämättä syvemmälle. Jos työntää syvemmälle, ei uusintaa tältä tytöltä saa! Ihanne olisi minulle 15/18. Sitä jahdatessa! 

Vierailija
65/79 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvii nää nettimitat 😂😂 18cm ympärys ihan normi nykyjään. 🤣

Vierailija
66/79 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

17cm ja ikinä ei nuorena juolahtanut mieleen mikään senttinipotus.

Jösses!

Kahden aikuusen ihmisen vakavissa ja myös hupijutuissa senttimeterit on ylensä listalla varsin alhaalla mielestäni koko mahdolisuuksien kirjo huomioiden...  vaikka myös omalle kohdalle on sattunut mustavalkoisesti kiksautus-keskeisiä tapauksia.

Vierailija
67/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä konsti kun mittaa alapuolelta niin 15 cm vehkeestäkin tulee yli 20 cm kalu

Vierailija
68/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lääkäri sanoi että mitä isompi kalu, sitä nuorempana alkaa erektio ongelmat,saattaa olla jopa ettei pari kymppisellä humalassa toimi jos on iso.Ja tupakka kuulemma lisää erektio ongelmia yleisimmin kuin luullaan ja verenpaine lääkkeet kaataa kovankin kalun.

Vierailija
69/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs lääkäri sanoi että mitä isompi kalu, sitä nuorempana alkaa erektio ongelmat,saattaa olla jopa ettei pari kymppisellä humalassa toimi jos on iso.Ja tupakka kuulemma lisää erektio ongelmia yleisimmin kuin luullaan ja verenpaine lääkkeet kaataa kovankin kalun.

;Mistä lääkäri voi sen tietää, ei mistään. Itsellä alkin vasta 60v täytettyäni seisokin kestävyys huonontua, jos pillun nuolemisesa orgasmiin meni pitkään. Alussas seisoi kyllä komeasti kuten nuorempana. Kulli iso 20cm ja paksu. Minusta tuo on jo romaalia ikämiehelle, varsinkin kun verenpainetta alkoi kertymään samaan aikaan. Lääkitys auttoi siihenkin kuten seisokin paranemiseen. Verenpainelääkkeet ei ainakaan minulla vei seisokkia, vain nimenomaan palauttaa sitä. Paineen ollessa alhaalla ja kohillaan on aamuseisokit myös palautuneet. 

Vierailija
70/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, ympärysmitta 18,5. Pituus ei saa olla minulle yli 15, tai sulhon pitää osata malttaa olla työntämättä syvemmälle. Jos työntää syvemmälle, ei uusintaa tältä tytöltä saa! Ihanne olisi minulle 15/18. Sitä jahdatessa! 

Mistä luulet löytäväsi noin epämuodostuneen peniksen? Kuin oluttölkki.

Vierailija
71/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään aamulla vaimo mittasi nauhan kanssa. Pituus on tasan 18cm ja ympärysmitta 14,5cm. Eli aivan kaikki vaatimuksesi ei täyty, mutta lähellä ollaan.

Onko tämä joka aamuinen toimitus teillä?

Vierailija
72/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut antamassa moista ja jos voisin niin lahjoittaisin 5cm pituudestä heti pois.  En nauti satuttamisesta.

Vierailija
73/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 17cm pitkä ja sopuhuhtainen. Rouva on kertonut että on saanut isommallakin panemista, eikä se koko ole kokototuus, normikokoinen on oikein hyvän kokoinen hänen mielestä. 

Vierailija
74/79 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän luulen, että hyvin harva on saanut yli 18cm pitkää. Keskimitta kun on 13,77cm, niin yli 15cm pitkät ovat aika vähissä. Suosittelen ottamaan mittanauhan käteen ja katsomaan kuinka pitkä se 18cm on.

20 cm on Penis. Pienemmät kikkeleitä😀

Vierailija
75/79 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos omani lasketaan.

Vierailija
76/79 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja en enää vaihda lyhyempään. 

Leikkasitko siitä siivun vai häipyikö se 18 mm penis?

Vierailija
77/79 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä...paljonkin..

Vierailija
78/79 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä konsti kun mittaa alapuolelta niin 15 cm vehkeestäkin tulee yli 20 cm kalu

Käyrä vehje mitataan narumitalla ylhäältä sekä alhaalta ja sitten lasketaan keskiarvo. 

Ja ympärysmitan saa mitattua samalla, kun on kerrankin löysä mitta valmiina

Vierailija
79/79 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vain neljän naisen kanssa ja nykyinen naisystäväni halusi sen mitata kun olen hänen mielestä valtava.

Olin ihan että mitä ihmettä kun kukaan ei ollut sen kokoa aiemmin päivitellyt😀

Sai mitat 18/18.

Kiva tietää että se ainakin hänelle riittää ja hän on tyytyväinen.

Mitäs ajattelet keskimittojen sitten olevan jos 18 cm ympärysmitta ei olisi todella iso?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan