Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiukset ovat naisen kruunu

Vierailija
11.09.2016 |

On se vain kaunis näky, kun naisella on pitkät ja hyvinhoidetut hiukset, kuten tällä naisella esim.
http://i.imgur.com/RH2SXlC.gifv

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei nyt mitään kompleksia kenenkään muun karvoista. Olen vain aina ihmetellyt tätä sanontaa. Hiukset on tytön kruunu? Oikeasti? Eikö sillä tytöllä ole mitään muuta tapaa kantaa itseään arvokkaasti kuin hiukset? Juu, hiukset kasvaisivat itsellä lantiolle asti, mutta mielummin kuulen positiivisia asioita esimerkiksi kädentaidoistani tai itse hankituista ominaisuuksista. Joku kehu hiuksista nyt on periaatteessa onnittelu siitä, etten ole katkonut niitä. No nyt olen heittänyt kruununi nurkkaan sitten ilmeisesti :D Hypoteettisesti vaan tilanne tämä: Joku sinulle läheinen silittää hiuksiasi ja sanoo " hiukset on naisen kruunu" vs. " sinulla on jalo ryhti/vahvan ja rakastavan ihmisen katse/aristokratiaa luonteessa". Aika blää ja tyhmä ilmaisu joku " hiukset on tytön kruunu" :D 

Vierailija
22/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, hiirulaislook ei kiinnosta mua. Tykkään lyhyestä tukasta, modernimpaa ja tyylikkäämpää. Ja kyllä, se on minun kruununi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla