Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiukset ovat naisen kruunu

Vierailija
11.09.2016 |

On se vain kaunis näky, kun naisella on pitkät ja hyvinhoidetut hiukset, kuten tällä naisella esim.
http://i.imgur.com/RH2SXlC.gifv

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noi hienot. Valitettavan harvalla vaan kasvaa noin pitkiksi ja ovat noin paksut ja hyväkuntoiset. Vähän sama kuin vain harvoilla on leveä lantio, kapea vyötärö ja isot tissit. Suurin osa ihmisistä joutuu tyytymään vähempään.

Vierailija
2/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo hiukset ovat paksut ja laadultaan hyvin kasvavat.

Ei mikään hoito tee ohuesta ja pehmeästä hiuslaadusta tuollaista.

Minulla ei edes kasva olkapäitä pidemmiksi ja siinäkin mitassa jo hapertuvat latvasta vaikka kuinka hoitaisi.

Mutta olet oikeassa, upeat hiukset tuolla videon naisella on.

Mutta jos haluat syyllistää lyhythiuksisia naisia niin kerro ensin millä poppaskonstilla tuollaiset saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta mihin tarvitsen kruunua? 

Vierailija
4/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei edes kasva olkapäitä pidemmiksi ja siinäkin mitassa jo hapertuvat latvasta vaikka kuinka hoitaisi.

Mutta jos haluat syyllistää lyhythiuksisia naisia niin kerro ensin millä poppaskonstilla tuollaiset saa.

Miten niin syyllistää? On se kumma, ettei tällä palstalla voi kauniita naisia kehua ilman että huonoitsetuntoiset naiset keksivät siitäkin loukkaantua. Ap

Vierailija
5/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin syyllistää? On se kumma, ettei tällä palstalla voi kauniita naisia kehua ilman että huonoitsetuntoiset naiset keksivät siitäkin loukkaantua. Ap

Näin naiset asian kokevat. Muiden kehuminen on aina niiltä itseltään pois. Siksi täällä niin paljon jotain fitnessiäkin vihataan.

Vierailija
6/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyistä hiuksista saa paremman näköiset ja seksikkäämmät. Pitkät valuvat hiukset ovat tylsät.

Vierailija
7/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot ne kyllä on. Toi pituus vaan alkaa olemaan jo hieman epäkäytännöllinen, kun ne jää wc-istuimen väliin, jos ovat auki. Vyötäröpituus on helpompi.

Vierailija
8/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan kruunun, menen kauppaan ja ostan sellaisen pinkin jossa on glitteriä, helmiä ja teksti "princess".

Vierailija
9/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole loukkaantunut.

Saan lyhythiuksisena miehiltä huomiota ihan omiksi tarpeiksi.

Tällä palstalla vaan naisia haukutaan niin paljon kaikenlaisista asioista että on vaikea nähdä kehuja vilpttöminä kehuina vaan aina tuntuu että viesti on se että tälläKIN tavalla suomalaiset naiset ovat rumia.

Vierailija
10/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kruunu ei taida olla sinua varten, vaan ehkä enemmänkin tällainen päähine?

http://suomenkuvalehti.fi/wp-content/uploads/2015/07/saara.s%C3%A4rm%C3…

Vierailija
11/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tällä palstalla joku hullu käy haukkumassa naisia joilla on lyhyet hiukset, ja tuo sun otsikko jo viittaa siihen suuntaan, ei nykynaisilla ole mitään tarvetta millekään kruunuille, se kuulostaa aika typerältä. Ne on vaan karvoja jotka kasvaa päästä, joillakin ne kasvaa noin hienoksi, joillakin ei, ihan samalla tavalla kuin miehilläkin on erilaisia karvoituksia ympäri kroppaa, eikä naiset laita miesten keskustelupalstoille mitään noin typeriä "kehumis" aloituksia.

Sillä että tuo sun aloitus ärsyttää ei ole mitään tekemistä sen kanssa kellä on huono itsetunto, minä olen sitä mieltä että sellainen nainen jolla on huono itsetunto, yrittää jonkun miehen mieliksi kasvattaa pitkiä hiuksia vaikka hiuslaatu ei sovellu siihen. Kyllä normaali nainen tietää itse minkälaiset hiukset omaan naamaan sopii, sitä ei tarvi muilta kysellä kuin korkeintaan kampaajalta.

Myöskään miehen kruunu ei ole pitkät huonolaatuiset hiirenhäntähiukset ja alta paistava sisäkumi... Pääasia on että hiukset on hyväkuntoiset, ihan sama minkä pituiset ne on, kaikki käy 1mm-1m, ja ne sopii sille ihmiselle.

Vierailija
12/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naiset asian kokevat. Muiden kehuminen on aina niiltä itseltään pois. Siksi täällä niin paljon jotain fitnessiäkin vihataan.

Huoh. Ei täällä mitään fitnessiä vihata. Vaan vittumaiset ihmiset ärsyttää. Kukaan ei ole koskaan sanonut että jos jonkun kroppa on hyvässä kunnossa eli fit, että se olisi jotenkin huono asia. Mutta jos se fit ihminen puhuu rumasti muista, tai joku "mies" vaatii omaa vaimoaan olemaan samanlainen, niin sitten tätä asiaa varmasti vieroksutaan, koska se on huonoa käytöstä eikä liity kropan hyvään kuntoon millään tavalla.

Vierailija
13/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kruunu ei taida olla sinua varten, vaan ehkä enemmänkin tällainen päähine?

http://suomenkuvalehti.fi/wp-content/uploads/2015/07/saara.s%C3%A4rm%C3…

Hahhah! Olisi mukava saada asiallista keskustelua, mutta sinun kanssasi se ei näköjään ole mahdollista. Olisi kiinnostavaa tietää mihin korkeakoulutettu, hyvin toimeentuleva, etelä-Helsingissä asuva itsenäinen nainen 2000-luvulla tarvitsee kruunua? Tuo sanonta on peräisin ajalta, jolloin naista pidettiin miehen omaisuutena, ja ainoa omaisuus joka naisella jokseenkin oli, oli juurikin ne hiukset, joita laitettiin että päästiin hyviin naimisiin? Osaisitko keskustella tästä älykkäästi, sinä perähikiän huoltoaseman kolesteroli-Esko?

Vierailija
14/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, ja iso lompakko on miehessä essential ominaisuus.

Vierailija
15/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noi hienot. Valitettavan harvalla vaan kasvaa noin pitkiksi ja ovat noin paksut ja hyväkuntoiset. Vähän sama kuin vain harvoilla on leveä lantio, kapea vyötärö ja isot tissit. Suurin osa ihmisistä joutuu tyytymään vähempään.

Mulla on kaikki noi hiuksia myöten, ja olen ikisinkku.

Ei noilla asioilla elämässä oikein mitään tee, eli ei syytä tyytymis-fiiliksiin.

Vierailija
16/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iso kyrpä miehen valtikka

Vierailija
17/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. En pidä pitkistä hiuksista, ne on rumat ja tylsät.

Vierailija
18/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kruunu on punapinkki ja lyhyt ja oon siinä tosi söpö.

Vierailija
19/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedossa on :)

Vierailija
20/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja iso kyrpä miehen valtikka

Miksi adjektiivi? Eihän otsikossakaan sellaista ole. Ettet vain olisi hieman peppukipeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän