Yököttävää, autosta löytyi käytetty kondomi
Ihmettelin mitä takapenkin jalkatilassa oikein on, ja käytetty kumihan se sieltä löytyi. Yök. Sataprosenttisen varmaa, ettei ole mieheni jäljiltä, vaan meidän 18-v pojan, joka ei tietääkseni edes seurustele. Saa sitä seksiä harrastaa, mutta jossain muualla kuin minun autossani, ja voisi vähintäänkin siivota sotkunsa pois. Hitto että inhottaa.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hommaillu jonkun toisen poitsun kanssa.
Vaikka olisikin, ei haittaisi. Se haittaa, että hommaillaan minun autossani.
ap
Ällöä, tiedän. Muistan vain, että isossa perheessä ei ikinä saanut olla yksin kotona, joten jossainhan sitä oli oltava. Siivottiin kyllä jäljet sentä.
miten voi olla noin ahdasmielinen ihminen, hän on sentään sun oma lapsi... joka on jo aikuinen.
Ja miten se seurustelu tähän liittyy?
Sentään fiksu kundi kun käyttää kumia, ei tapahdu samaa vahinkoa mitä tapahtui teille kahdelle.
Opettaja kirjoitti:
miten voi olla noin ahdasmielinen ihminen, hän on sentään sun oma lapsi... joka on jo aikuinen.
Sentään fiksu kundi kun käyttää kumia, ei tapahdu samaa vahinkoa mitä tapahtui teille kahdelle.
Ahdasmielinen?!? Minulle on ihan ok, että poika harrastaa seksiä. Minulle on ihan ok, jos pojan seksikumppani onkin toinen poika eikä tyttö. Eikä yhden illan jututkaan maata kaada. Mutta hitto soikoon minä en halua, että poika harrastaa seksiä minun autossani ja vielä jättää käytetyt kumit sinne lojumaan.
ap
Missä sitä pitäisi harrastaa? Jossain puskassa ulkona?
Toteat nyt vaan pojallesi, että siivoaa jälkensä ensikerralla ja ole onnellinen, että poikasi älyää käyttää ehkäisyä.
Mistä tiedät ettei ole miehen jäljiltä?
Juu, että saa ihan vapaasti paneskella mamman autossa, kun on niin reipas poika että muistaa ihan ehkäisyäkin käyttää?
uskomaton tyyppi, kyllä käy poikaa sääliks et on tollanen mutsi. En yhtään ihmettele ettei viitsi tuoda himaan panojaan. Suosittelen pojalle nussimaan jatkossakin mamman autossa ja ilman kumia, pyyhkimään roiskeet sitten skodan verhoiluun. :-)
Kerro avoimesti ongelmasi pojalle, niin ei tarvitse hänen kanssaan jutella enään koskaan! Olen siksi niin hyökkäävä koska minulle on käynyt IHAN kun pojallesi, minä vaan olin nuorena (20v sitten) omassa huoneessani ja mutsi löysi sieltä seuraavana aamuna kortsun, olin sen sinne unohtanut kun lähdin töihin.
"Hui kauheeta ja käytetty kortsukin vielä!" Minä panin sillointa tyttöystävää, nykyistä ex-vaimoani, äitini autossa, anomin ja appiukon sängyssä, työpaikkani neuvotteluhuoneen pöydällä, automme takapenkillä, nurmikolla, lenotkoneessa, junassa, hotellissa, vessassa... kumilla ja ilman, anaaliin ja kanaaliin mutsi on ja ollut aina niin ahdasmielinen kuin vaan voi olla.. aivat kuten sinä. Sun pojalla on seksielämä joten live with it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No hyi vittu! Homoilu on sairasta!
Olet sataprosenttisen varma, että ei ole miehen jäljiltä, mutta silti et uskalla ottaa asiaa puheeksi pojan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ajattele kuinka autossasi on joku kiva keski-ikäinen mies kairannut poikaasi kakkakoloon. Orkun jälkeen setämies heitti kortson lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Olet sataprosenttisen varma, että ei ole miehen jäljiltä, mutta silti et uskalla ottaa asiaa puheeksi pojan kanssa?
No miten tällainen otetaan luontevasti puheeksi? Tälle hyökkäävälle opettajalle en enää viitsi edes vastata.
ap
Opettaja kirjoitti:
Ahdasmielinen? Nussia TOISEN ihmisen autossa ja vielä oman mutsinsa. Vastenmielistä.
Minä en enää lainaisi pojalle koskaan autoa
Vieläkin opettaja ja autossa nussija kirjoitti:
uskomaton tyyppi, kyllä käy poikaa sääliks et on tollanen mutsi. En yhtään ihmettele ettei viitsi tuoda himaan panojaan. Suosittelen pojalle nussimaan jatkossakin mamman autossa ja ilman kumia, pyyhkimään roiskeet sitten skodan verhoiluun. :-)
Kerro avoimesti ongelmasi pojalle, niin ei tarvitse hänen kanssaan jutella enään koskaan! Olen siksi niin hyökkäävä koska minulle on käynyt IHAN kun pojallesi, minä vaan olin nuorena (20v sitten) omassa huoneessani ja mutsi löysi sieltä seuraavana aamuna kortsun, olin sen sinne unohtanut kun lähdin töihin.
"Hui kauheeta ja käytetty kortsukin vielä!" Minä panin sillointa tyttöystävää, nykyistä ex-vaimoani, äitini autossa, anomin ja appiukon sängyssä, työpaikkani neuvotteluhuoneen pöydällä, automme takapenkillä, nurmikolla, lenotkoneessa, junassa, hotellissa, vessassa... kumilla ja ilman, anaaliin ja kanaaliin mutsi on ja ollut aina niin ahdasmielinen kuin vaan voi olla.. aivat kuten sinä. Sun pojalla on seksielämä joten live with it!
Minkälainen luuseri asuu vielä aikuisena vanhemmillaan?
Jos joku nussisi minun ja vaimoni sängyssä niin heittäisin hänet ulos asunnosta ja katkaisisin kaikki välit siihen ihmiseen.
Hankkikkoon sen oman kämpän niin siellä voi nussia.
Oletko varma, ettei se kumi ole sinne jalkatilaan päätynyt kengän pohjassa? Käytettyjä kondomeita löytyy julkisista tiloista vaikka mistä. Voi olla, että se on julkisesta vessasta tarttunut mukaan ihan huomaamatta.
Älä lainaa sitä autoas jos se on sulle niin pyhä. Tuskin se poika tahalleen sitä kumia sinne jätti.
Vierailija kirjoitti:
Toteat nyt vaan pojallesi, että siivoaa jälkensä ensikerralla ja ole onnellinen, että poikasi älyää käyttää ehkäisyä.
Miten olisi OMASSA KODISSA eikä vanhempien kodissa tai autossa?
np_ kirjoitti:
Älä lainaa sitä autoas jos se on sulle niin pyhä. Tuskin se poika tahalleen sitä kumia sinne jätti.
Mutta kun ei olisi pitänyt edes nussia siellä.
Pitääkin laittaa omaan autoon piilokamera ja suora yhteys omaan puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi vaikka oma tai sen toisen osapuolen sänky?