Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin hormoniehkäisyn ja nyt panettaa koko ajan

Vierailija
11.09.2016 |

Käytin ehkäisyrengasta melkein 4 vuotta. Ekat kaksi vuotta en huomannut mitään eroa, mutta sen jälkeen mielialat alkoi vaihdella kokoajan ja saatoin kiihtyä nollasta sataan ihan sekunnissa aivan mitättömistä syistä. Seksihimot laski koko ajan kunnes viimeisen vuoden aikana en halunnut seksiä enää ollenkaan. Välillä suostuin miehen mieliksi, mutta yhdyntä ei tuntunut missään. Alapää oli ihan kuiva ja kuollut.

Lopetin ehkäisyn 2 kk sitten kun aloin huutaa miehelle niinkin mitättömästä asiasta kuin roskapussin viennin unohtaminen. Lopettamisen jälkeen mieliala kohosi nopeasti ja mieskin huomasi sen. Ekat menkat tulivat ihan ajallaan, mutta sen jälkeen seksihimot on olleet aivan katossa! Voisin itsetyydyttää monta kertaa päivässä. Miehestä ei ole tällä hetkellä paljon iloa, koska hänellä on työprojekti meneillään ja joutuu matkustamaan ulkomaille 4 päivää viikossa. Kaupassa jos nään komean miehen niin pikkarit kostuu välittömästi. Tuntuu, että parin vuoden panetukset on nyt iskeneet täysillä päälle. En voin ajatella muuta kuin seksiä. Onko muille käynyt näin hormoniehkäisyn jättämisen jälkeen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen täällä kolmisen vuotta paahtanut, että hormonaaliset ehkäisyt hittoon. Sain 3,5 vuotta sitten hormonaaliset ehkäisyt pois steriloinnin myötä ja huomasin muutoksen melkein heti kun todellakin panetti aamusta iltaan ja seksin jälkeenkin samantien. Myös painoni tippui ihan itsestään 10 kg, mieli oli selkeämpi ja olin paremmalla tuulella. Tuon jälkeen olen vaahdonnut asiaa joka suuntaan ja sanonut myös teinityttärilleni, että eivät ikinä suostu mihinkään hormonaaliseen ehkäisyyn tai vastaavaan.

Siitä on nyt aika 3,5 vuotta ja nyt halut ovat jo hieman laantuneet, mutta oviksen aikaan olen kuin kiimainen katti vieläkin. Harmi vain kun mieheni kunto ei riitä, mutta onhan minulla kaksi tervettä kättä ja mielikuvitus.

Ehkä nyt ymmärrät paremmin nuorten miesten ajatuksen kulkua. Tuohon kun vielä lisätään haluton puoliso, niin päästään todella tunnelmaan.

Ymmärrän heitä hyvin, oikein hyvin. :) Mieheni testosteronitaso on matala (on tutkittu) ja häntä ei seksi juuri nappaa. Mies ei kuitenkaan halua lääkitystä ongelmaansa lääkkeiden mahdollisten sivuvaikutusten takia. Nyt siis tilanne on kääntynyt päälaelleen entisestä, eli miestä ei huvita ja minä kärvistelen läpimärkänä jo ajatellessanikin seksiä. Ehkäisyä käyttäessäni en kuitenkaan ikinä pihtaillut, vaan lähdin aina leikkiin mukaan vaikka mieli olisi tehnyt nukkua, lukea tai ihan mitä vaan mielummin. Nyt mies tekee kaikkensa ettei hänen tarvitse puuhastella kanssani kuin pari kertaa kuukaudessa. Mutta eipä auta muu kun pärjätä ja luottaa omiin käsiin.

Vierailija
22/29 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pillereitä kokemus,että sekä ei todellakaan tehnyt mieli. Lopetin pillerit kun en ollut yhtään oma itseni. Hormoninkierukan kanssa sen sijaan ei ole samaa ongelmaa. Halut on tallella, voisin panna joka päivä monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups!

Vierailija
24/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Olen 35 v ja lopetin n. 1,5 kk sitten hormonaalisen ehkäisyn. Mutta minulla on jopa tuskallista itseni kanssa, kun jokainen kiinnostava mies saa minut kostumaan ja haluaisin seksiä koko ajan. Mietin pitäisikö aloittaa ehkäisy uudelleen niin rauhoittuisin. Minulla on mies ja lapsiperhe sekä hyvin vähän kahdenkeskistä aikaa. Tuntuu että tämä on jo ongelma.

Vierailija
25/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen täällä kolmisen vuotta paahtanut, että hormonaaliset ehkäisyt hittoon. Sain 3,5 vuotta sitten hormonaaliset ehkäisyt pois steriloinnin myötä ja huomasin muutoksen melkein heti kun todellakin panetti aamusta iltaan ja seksin jälkeenkin samantien. Myös painoni tippui ihan itsestään 10 kg, mieli oli selkeämpi ja olin paremmalla tuulella. Tuon jälkeen olen vaahdonnut asiaa joka suuntaan ja sanonut myös teinityttärilleni, että eivät ikinä suostu mihinkään hormonaaliseen ehkäisyyn tai vastaavaan.

Siitä on nyt aika 3,5 vuotta ja nyt halut ovat jo hieman laantuneet, mutta oviksen aikaan olen kuin kiimainen katti vieläkin. Harmi vain kun mieheni kunto ei riitä, mutta onhan minulla kaksi tervettä kättä ja mielikuvitus.

Niin... Kertokaapa miksei täällä sitä sterilisaatiota tehdä kovin mielellään ja ikärajakin on älyttömän korkea? Olen 27-vuotias, yhden lapsen äiti ja ei toivoakaan sterilisaation saamisesta vaikka lapsiluku on 110% varmasti tässä. Nautin itse seksistä enemmän ilman kondomia, kuten puolisonikin joten tässä sitä ollaan: pakko käyttää e-pillereitä. 

Vierailija
26/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuukautisia takaisin joten en lopeta pillereitä. Enkä halua PMS-oireitakaan. Eikä seksiä olisi edes saatavilla.

Vierailija
27/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko löysä vittusi jatkuvasti märkänä? 

Vierailija
28/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun mies on jo oppinut ettei rouvaa kiinnosta.

Vierailija
29/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän heitä hyvin, oikein hyvin. :) Mieheni testosteronitaso on matala (on tutkittu) ja häntä ei seksi juuri nappaa. Mies ei kuitenkaan halua lääkitystä ongelmaansa lääkkeiden mahdollisten sivuvaikutusten takia. Nyt siis tilanne on kääntynyt päälaelleen entisestä, eli miestä ei huvita ja minä kärvistelen läpimärkänä jo ajatellessanikin seksiä. Ehkäisyä käyttäessäni en kuitenkaan ikinä pihtaillut, vaan lähdin aina leikkiin mukaan vaikka mieli olisi tehnyt nukkua, lukea tai ihan mitä vaan mielummin. Nyt mies tekee kaikkensa ettei hänen tarvitse puuhastella kanssani kuin pari kertaa kuukaudessa. Mutta eipä auta muu kun pärjätä ja luottaa omiin käsiin.

--

Pari kertaa kuussa on meillä se pupu-aika kun vaimoa halutti. Nyt on kerran kvartaalissa.

Ei hormonaalista ehkäisyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi