Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Pef-seurannassa huonommat arvot avaavan jälkeen, miten on mahdollista?
11.09.2016 |
Ei joka kerta kuitenkaan. Tasaista käyrää sinänsä puhaltelen, ja tekniikkaa en paremmaksi saa.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Lääke ei auta ja väsyt puhaltamisesta.
Onhan siinä 15min väliä puhalteluiden välillä.
Väärä lääkkeenottotekniikka / et odottanut 10-15 min avaavan lääkkeen vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Väärä lääkkeenottotekniikka / et odottanut 10-15 min avaavan lääkkeen vaikutusta.
Tähän asti on aina avaavan jälkeen tullu paremmat arvot eli ollut huono hoitotasapaino. Monta kertaa olen seurannan tehnyt, ja nyt ekaa kertaa käy näin.
Alue: Aihe vapaa
Onko tekniikka nyt kuitenkaan hallussa?