Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hilpeässä huppelissa - kysykää mitä vain :D

Vierailija
11.09.2016 |

Hihhii!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se huppeli oikeesti olisi hilpeä, niin silloin kyllä tohtisi anonyymisti vastata myös suuseksiä koskevaan kysymykseen. Mitä tarkoitat hilpeällä?

Hyvä ystävä: humala on hilpeä, jos koko ajan on kestohymy naamalla.

Suuseksistä sen verran, että eipä kiinnosta enää 60+ ikäisellä 😃 Oliko yllätys?

Vierailija
42/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksistasi päätellen tarkoitat "hilpeällä huppelilla" samaa olotilaa kuin mikä Jari Tervolla on kaksi minuuttia ennen kuin hänet kannetaan ulos ravintolasta. Olenko oikeassa?

Vois vaikka ollakin. Tai se tunne Vennamolla, kun se kannettiin eduskunnasta pihalle. Sitä et kuitenkaan voi muistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö muijat sen, että känninen yli 6-kymppinen on fiksumpi kuin iso nippu nuoria av-mammoja?

Vierailija
44/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yli kuusikymppisen pitäisi rajoittaa seksielämäänsä verrattuna vaikkapa 45-vuotiaaseen?

Vierailija
45/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yli kuusikymppisen pitäisi rajoittaa seksielämäänsä verrattuna vaikkapa 45-vuotiaaseen?

No ei tietenkään pidä. 6-kymppisellä se ei kuitenkaan ole TOP-3 listalla.

Vierailija
46/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista heviä kuuntelet?

Vierailija
47/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksistasi päätellen tarkoitat "hilpeällä huppelilla" samaa olotilaa kuin mikä Jari Tervolla on kaksi minuuttia ennen kuin hänet kannetaan ulos ravintolasta. Olenko oikeassa?

Vois vaikka ollakin. Tai se tunne Vennamolla, kun se kannettiin eduskunnasta pihalle. Sitä et kuitenkaan voi muistaa.

Tarkoitatko, että on jotenkin "huono" asia, että en sinun mukaasi voi muistaa sitä, kun Vennamo kannettiin eduskunnasta pihalle? Onko korkea ikä sinusta ylpeyden aihe?

Vierailija
48/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista heviä kuuntelet?

Jos kuuntelen niin kuuntelen Black Sabbathia. Eilen mentiin Matti&Teppo -linjalla :D

Vierailija
49/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että on jotenkin "huono" asia, että en sinun mukaasi voi muistaa sitä, kun Vennamo kannettiin eduskunnasta pihalle? Onko korkea ikä sinusta ylpeyden aihe?

En tarkoita. Sanojen valinta oli väärä. Korkea ikä ei mielestäni ole "ylpeyden aihe" vaikka tottakai elämänkokemus tuo jotain katsantokantaa asioihin. Mielestäni en ole vielä korkeassa iässä ;)

Vierailija
50/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä itse kuvittelisin yli 60-v naisen todennäköisemmin nauttimassa suuseksistä kuin Black Sabbathista :D

Mutta tämä on vain minun mielikuvani, anteeksi jos olen väärässä ;)

Vierailija
51/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä itse kuvittelisin yli 60-v naisen todennäköisemmin nauttimassa suuseksistä kuin Black Sabbathista :D

Mutta tämä on vain minun mielikuvani, anteeksi jos olen väärässä ;)

Näin se vaan menee. Hevimusiikki ei koskaan kuole ja sitä ei kukaan enää osaa tehdä yhtä hyvin kuin ne vanhat jyyrät. Suuseksi taasen on mun mielestäni aika ällöä niin nuorilla kuin vanhoillakin. Sori.

Vierailija
52/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva?

Vierailija
53/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva?

Ai minunko kuvani? No se löytyy Mitäs nyt -palstalta avattaresta 😄

Vierailija
54/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee alkaa selvitä huppelistaan. Mukavia kysymyksiä kuitenkin laitoitte ja hyvää päivänjatkoa itse kullekin. Nyt 🚿

Vierailija
55/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
56/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kivalta tyypiltä ap. Hauskaa päivänjatkoa 😊

Vierailija
57/57 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kivalta tyypiltä ap. Hauskaa päivänjatkoa 😊

Kiitos. Minä olen harmiton tyyppi, enkä tahdo kenellekään pahaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi