Olen hilpeässä huppelissa - kysykää mitä vain :D
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vastauksistasi päätellen tarkoitat "hilpeällä huppelilla" samaa olotilaa kuin mikä Jari Tervolla on kaksi minuuttia ennen kuin hänet kannetaan ulos ravintolasta. Olenko oikeassa?
Vois vaikka ollakin. Tai se tunne Vennamolla, kun se kannettiin eduskunnasta pihalle. Sitä et kuitenkaan voi muistaa.
Ymmärrättekö muijat sen, että känninen yli 6-kymppinen on fiksumpi kuin iso nippu nuoria av-mammoja?
Miksi yli kuusikymppisen pitäisi rajoittaa seksielämäänsä verrattuna vaikkapa 45-vuotiaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yli kuusikymppisen pitäisi rajoittaa seksielämäänsä verrattuna vaikkapa 45-vuotiaaseen?
No ei tietenkään pidä. 6-kymppisellä se ei kuitenkaan ole TOP-3 listalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksistasi päätellen tarkoitat "hilpeällä huppelilla" samaa olotilaa kuin mikä Jari Tervolla on kaksi minuuttia ennen kuin hänet kannetaan ulos ravintolasta. Olenko oikeassa?
Vois vaikka ollakin. Tai se tunne Vennamolla, kun se kannettiin eduskunnasta pihalle. Sitä et kuitenkaan voi muistaa.
Tarkoitatko, että on jotenkin "huono" asia, että en sinun mukaasi voi muistaa sitä, kun Vennamo kannettiin eduskunnasta pihalle? Onko korkea ikä sinusta ylpeyden aihe?
Vierailija kirjoitti:
Millaista heviä kuuntelet?
Jos kuuntelen niin kuuntelen Black Sabbathia. Eilen mentiin Matti&Teppo -linjalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että on jotenkin "huono" asia, että en sinun mukaasi voi muistaa sitä, kun Vennamo kannettiin eduskunnasta pihalle? Onko korkea ikä sinusta ylpeyden aihe?
En tarkoita. Sanojen valinta oli väärä. Korkea ikä ei mielestäni ole "ylpeyden aihe" vaikka tottakai elämänkokemus tuo jotain katsantokantaa asioihin. Mielestäni en ole vielä korkeassa iässä ;)
Jostain syystä itse kuvittelisin yli 60-v naisen todennäköisemmin nauttimassa suuseksistä kuin Black Sabbathista :D
Mutta tämä on vain minun mielikuvani, anteeksi jos olen väärässä ;)
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä itse kuvittelisin yli 60-v naisen todennäköisemmin nauttimassa suuseksistä kuin Black Sabbathista :D
Mutta tämä on vain minun mielikuvani, anteeksi jos olen väärässä ;)
Näin se vaan menee. Hevimusiikki ei koskaan kuole ja sitä ei kukaan enää osaa tehdä yhtä hyvin kuin ne vanhat jyyrät. Suuseksi taasen on mun mielestäni aika ällöä niin nuorilla kuin vanhoillakin. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Kuva?
Ai minunko kuvani? No se löytyy Mitäs nyt -palstalta avattaresta 😄
Aapee alkaa selvitä huppelistaan. Mukavia kysymyksiä kuitenkin laitoitte ja hyvää päivänjatkoa itse kullekin. Nyt 🚿
Vaikutat kivalta tyypiltä ap. Hauskaa päivänjatkoa 😊
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kivalta tyypiltä ap. Hauskaa päivänjatkoa 😊
Kiitos. Minä olen harmiton tyyppi, enkä tahdo kenellekään pahaa :)
Hyvä ystävä: humala on hilpeä, jos koko ajan on kestohymy naamalla.
Suuseksistä sen verran, että eipä kiinnosta enää 60+ ikäisellä 😃 Oliko yllätys?