Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtava lauantai-ilta taas takana.

Vierailija
11.09.2016 |

Olen 3-kymppinen urheilullinen nuori aikuinen. Oltiin sinkku kavereiden kanssa eilen iltaa viettämässä ravitsemusliikkeessä. Tottahan sitä tyttöjä tulee katseltua, joskos jne. Nykyään vaan joka kerran sama pettymys, kavereilla nappaa, minulla ei. Kavereissa joukossa kaikentyypistä miestä, jopa suht. tukevia ja flaksi käy.

Niin kävi minullakin siihen asti, kun oli paksu hiuspehko. Nykyään kun kirottu kaljuuntuminen on jo edennyt hyvin näkyväksi, ei naiset oikeasti juurikaan edes vilkaise minuun. Loppuilta sitten katsellaan vierestä, kun kaverit kuhertelee kuka minkäkinlaisen naisen kanssa. Olen oikeasti ihan kivannäköinen, hyvässä kunnossa oleva jne. mutta pakko se on uskoa, että ainakin kapakoista miestä hakevat naiset kiinnittää huomiota pelkästään ulkonäköseikkoihin, ok, jos se tukeva röökiä imevä liikunnasta täysin välittämätön mies on parempaa seuraa naisille, niin sittenhän en asialle mitään mahda.

Taas alkaa työviikko todella mahtavissa fiiliksissä, seuraavaa kapakkailtaa surullisena odottava. Se on väistämättä jossain vaiheessa edessä, haluan toki, että minulla on edes näitä miespuolisia kavereita, koska kyllä heidän kanssa kaikkea muutakin hauskaa tehdään, kuin vain kapakoissa juostaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljon naisia joiden mielestä kalju on seksikäs, joten tokkopa siihen liittyy? Millanen oot baarissa? Kyhnötät hiljaa ja tuijotat? Vai sosiaalinen ja nauravainen kavereiden kanssa?

Vierailija
2/20 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kaikki hiukset pois, vedä täyskalju. Parempi ja seksikkäämpi kuin harva hiuspehko jossa pahimmillaan peitellään kaljua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sheivaat pään kuulaksi.

Vierailija
4/20 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kalju on ongelma. Tietysti jotkut naiset eivät pidä, mutta monille aika yhdentekevä juttu, onko miehellä hiuksia. Minulle täysin yhdentekevää. Ilmeisesti luulet, että naiset karttavat sinua kaljuuden takia ja se näkyy sinusta. Mene vain rohkeasti juttelemaan. 

Vierailija
5/20 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pää kuulaksi. Parempi kuin kaljuuntuva pehko. Naiset tykkää täyskaljusta paaaaljon enemmän 😊Mieti nyt esim. Kekkonen 😊

Vierailija
6/20 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas surullista luettavaa. Kun oikein mietin, osittain varmasti pitää paikkansa. Omalta kohdalta voin kuitenkin sanoa, että sinun tyyppisesi miehen ottaisin ilman muuta seurakseni mieluummin, kuin tuon mainitsemasi röökiä imevän ja sille haisevan ja itsestään huolta pitämättömän miestyypin.

Tsemppiä tulevaan viikkoon ja kaikkeen muuhunkin. Kyllä sinunlaiselle miehelle ottajia löytyy, siitä voit olla varma. N27

Vierailija
7/20 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin tulin kirjoittamaan että mimmoinen tukkatyyli sinulla on? Jos oikein korostat leikkauksella tätä arkaa kohtaa itsessäsi niin voi ei! Henkilökohtaisesti tukkatyylillä ei ole väliä vaan se minkälaisen vaikutelman annat itsestäsi. Nyhjötätkö kateellisena vieressä kun kavereilla käy flaksi vai annatko olemuksellasi ymmärtää että hei kiva olla ulkona? Yliyrittäminen näkyy myös joten siinäpä pulma :)

Paa leikaten loputkin hiukset pois niin ei tarvitse murehtia.

Vierailija
8/20 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän paljon naisia joiden mielestä kalju on seksikäs, joten tokkopa siihen liittyy? Millanen oot baarissa? Kyhnötät hiljaa ja tuijotat? Vai sosiaalinen ja nauravainen kavereiden kanssa?

Ihan yhtä lailla heitän läppää kuin muutkin, en tosiaan "kyhnötä hiljaa ja tuijottele jossain nurkassa". Olen yhtä sosiaalinen ja nauravainen (tosin on tuo nauru varmasti jonkun verran alkanut hyytymään), kuin olin silloinkin, kun oli vielä paksu pehko päässä, kuten aloituksessani kirjoitin. Itseasiassa fyysisesti olen jopa huomattavasti paremmassa kunnossa kuin jokunen vuosi sitten ja silloinhan tuo flaksi kävi kuitenkin. En siis ole mikään älytön lihaskimppu kuitenkaan.

Aika paljon tulee viestiä, ilmeisesti naisilta, että kaikki tukka pois. En siis mitenkään yritä peitellä mitään, eikä sivut ja takaa ole mitenkään ihmeellisesti esillä, vaan parin millin sängellä, että en nyt sitten tiedä, onko sillä jotain vaikutusta, jos nekin vähät vetäisin "nahaksi", tuskin. Ap.

Vierailija
9/20 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan tuossa osasyynä se, että nainen pienessä hiprakassa ja kapakassa hieman himmeä valaistus, niin nämä pulskemmatkin kaverisi sitten näyttävät paremmilta kuin ovatkaan, mutta kaljusi paistaa kuitenkin hämärässäkin kuin pimeällä merellä oleva majakka ja se ohjaa naisia kauemmaksi niinkuin majakka laivoja, mene ja tiedä.

Vierailija
10/20 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin ja olin kihloissa 5 vuotta exäni kanssa. Oltiin kaveripariskunnan kanssa risteilyllä ja istuttiin kannella hienossa auringonpaisteisessa ilmassa. Kaveri se siihen tokaisemaan, että alkaa se sisärengas vahvasti sinullakin paljastumaan, tuli hieman hiljaista ja näin exäni ilmeen hänen katsoessaan tarkemmin päälakeani, muistan sen katseen ikuisesti, siinä oli inhoa. Se tuntui itsestäni tosi pahalta, koska itse rakastin häntä enemmän kuin mitään muuta. Tuota ennen meillä oli todella onnellista yhdessä ja tulevaisuutta suunniteltiin.

Tuon tokaisun jälkeen mikään ei ollut niinkuin ennen, hän muuttui hyvin kylmäksi minua kohtaan, alkoi juoksemaan töiden jälkeen omissa riennoissaan ja lopulta n. parin kuukauden päästä ilmoitti kylmästi, että on löytänyt toisen. Aikoinaan näin ohimennen tuon uuden ihastuksen ja voin taata, että kaljua hänestä ei ainakaan saa varmasti partahöylälläkään. Ap.

Vierailija
11/20 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pää kuulaksi. Parempi kuin kaljuuntuva pehko. Naiset tykkää täyskaljusta paaaaljon enemmän 😊Mieti nyt esim. Kekkonen 😊

No, eiköhän Kekkosessa kiihottanut naisia enemmänkin valta, kuin kalju pää. Komeudesta en sano mitään.

Vierailija
12/20 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs Pipo jos kalju ei kelpaa! Epäilen kyllä, että vika on jossain muussa kuin kaljussa. Sen ei pitäisi haitata, jos olet muuten hottis.

Vierailija
13/20 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin vaan ja kunnon kuva niin käy heti ilmi. Takuulla löytyy seuraa jos naama on muuten siedettävän näköinen.

Vierailija
14/20 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiin vaan ja kunnon kuva niin käy heti ilmi. Takuulla löytyy seuraa jos naama on muuten siedettävän näköinen.

Mikä käy heti ilmi?

Vierailija
15/20 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin ja olin kihloissa 5 vuotta exäni kanssa. Oltiin kaveripariskunnan kanssa risteilyllä ja istuttiin kannella hienossa auringonpaisteisessa ilmassa. Kaveri se siihen tokaisemaan, että alkaa se sisärengas vahvasti sinullakin paljastumaan, tuli hieman hiljaista ja näin exäni ilmeen hänen katsoessaan tarkemmin päälakeani, muistan sen katseen ikuisesti, siinä oli inhoa. Se tuntui itsestäni tosi pahalta, koska itse rakastin häntä enemmän kuin mitään muuta. Tuota ennen meillä oli todella onnellista yhdessä ja tulevaisuutta suunniteltiin.

Tuon tokaisun jälkeen mikään ei ollut niinkuin ennen, hän muuttui hyvin kylmäksi minua kohtaan, alkoi juoksemaan töiden jälkeen omissa riennoissaan ja lopulta n. parin kuukauden päästä ilmoitti kylmästi, että on löytänyt toisen. Aikoinaan näin ohimennen tuon uuden ihastuksen ja voin taata, että kaljua hänestä ei ainakaan saa varmasti partahöylälläkään. Ap.

Sinulle tuli tuosta trauma ja nyt et pysty olemaan normaalisti kaljuinesi naisten parissa ja sen aistii kehonkielestäsi.

Vierailija
16/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle tuli tuosta trauma ja nyt et pysty olemaan normaalisti kaljuinesi naisten parissa ja sen aistii kehonkielestäsi.

Traumaa ei tullut. Pystyn olemaan naisten parissa kaljuineni täysin normaalisti, enkä usko, että kehonkielestäni pystyy aistimaan yhtään mitään. Työporukassa menee tosi hyvin ja monesti työpippaloissa on jopa eroottista latausta naisten kanssa, jotka tuntevat minut. Lähinnä ongelmana on uudet tuntemattomat daamit, jotka ovat vapailla markkinoilla. Nämä varatut kyllä ovat valmiita vaikka mihin, mutta he eivät minua kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
17/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on naispuoliisia kavereita, niin kysy heiltä mielipidettä parhaimmasta hiustyylistä. Jos kalju on isoin ongelmasi, niin joku saa sinusta hyvän miehen. 

Jos tämä ei ole naisen kirjoittama provo. 

Vierailija
18/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on naispuoliisia kavereita, niin kysy heiltä mielipidettä parhaimmasta hiustyylistä. Jos kalju on isoin ongelmasi, niin joku saa sinusta hyvän miehen. 

Ei todellakaan ole provo. Kiitos tuosta kannustuksestasi, mutta mistähän parhaimmasta hiustyylistä kysyisin, kun hiuksia ei vain ole?

Vierailija
19/20 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole provo. Kiitos tuosta kannustuksestasi, mutta mistähän parhaimmasta hiustyylistä kysyisin, kun hiuksia ei vain ole?

Sori, siis ap. Olen mielestäni hyvin selväjärkinen ja kunnioitan naisia täydestä sydämestäni, mutta tuntuu vain olevan niin, että ihmistä arvotetaan ainakin siitä, onko hiuksia vai ei. Vanhemmat naiset ei ehkä pidä asiaa aivan niin tärkeänä. Toki myönnän, että en minä itsekään aivan kenenkä tahansa matkaan lähtisi, kun kuitenkin olen itse muuten ihan hyvässä kondiksessa, mutta porukassa kun ollaan, niin kastijako on aina, hiukset ja hiuksettomat. 

Myönnän täysin avoimesti, että en kiinnostu naisista, jotka ovat elopainoltaan jotain mitä heidän ei pitäisi olla jne. Mutta vaatimustasoni ei kuitenkaan pitäisi olla aivan mahdoton. Itsestään huolta pitävä, tavallisen näköinen nainen. Mutta nämä sitten valitsevat ne tukalliset, joista en sano sitten enää mitään muuta mitä ovat.

PS. Nynny en ole, nörtti en ole, olen ihan ok. näköinen/kroppainen muuten, mutta se.... hmmm. hiuksettomuus. No joo, kaipa minäkin dumppaisin kaljun naisen, tai toisaalta en välttämättä kuitenkaan.

Vierailija
20/20 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkälaisiin paikkoihin olet eksynyt. Itse tunnen monta hyvinkin kiinnostavaa klanipäätä. Yhteen heistä todella ihastunut, kosintaa odotellessa. N25