Taas yksi lauantai-ilta mun elämässä meni hukkaan. Itkettää ja suututtaa!
Juon tässä laatikkoviiniä ja selailen nettiä puhelimella. Surettaa uhan helvetisti. Lauantai-ilta klo 21.55 ja mies kuorsaa tv-huoneen sohvalla. Lapset 5v ja 2v on laitettu nukkumaan ajat sitten. Kone on tiskannut astiat ja huomenna laitan ne kaappiin. Tässä on mun lauantai-ilta, tässä on mun elämä.
Mulla on yliopistotutkinto ja menin naimisiin sen rikkaan ky:läisen kanssa. Luulin et me voidaan saada kaikki: talo Westendistä, kaksi lasta, kaksi autoa, kultainen noutaja ja kesäpaikka Turun saaristossa.
Ja nyt meillä on toi kaikki, mutta mies vasn nukkuu sohvalla eikä parisuhteesta tietoakaan.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua raukkaa:) Aina ei se tee onnelliseksi vaikka olisi mukamas "kaikki hyvin". Itse olen nuori ja sinkku ja tahtoisin lapsen jotta olisi hyva syy olla lahtematta ulos joka viikonloppu. Tai siis en lahdekaan mutta ei tarvitsisi selitella miksi en halua lahtea. Voisi vaan olla lapsen kanssa.
Miksi tämä saa vain alapeukkuja?
Siksi kun perheellisellä ihmisellä ei välttämättä ole tuota valinnanvaraa. Lisäksi joutuu useinkin sanomaan kavereille että ei onnistu koska lapsi.
Aloituksen opetus: Ihminen tavoittelee erilaisia asioita, koska LUULEE, että ne tekevät elämästä jotenkin täydellistä. Sitten kun / jos ihminen saa ne kaikki haluamansa asiat, niin hän huomaakin, ettei elämästä tullutkaan täydellistä, siis vanha filosofinen ongelma.
Jopas on murheet. Aloitus vaikuttaa ennemmin vain lesoilulta. Vaikuttaa, että väkisin piti keksiä jotain draamaa, että saa kerrottua toimeentulostaan jne. "Mulla on kaks lasta, koko kerros kerrostalossa Eirassa, rikas mies, koira, kaks autoo ja lähdetään huomenna Hawajille. Lapset on nukkumassa ja mulla lasi jos toinen viiniä edessä, mutta en vain kestä sitä että mies on mennyt nukkumaan aikaisen lennon takia ja itkettää enkä pääse yli tästä millään, auttakaa!"
Vierailija kirjoitti:
Et kai miehesi tekemisistä ole riippuvainen? Jos mies on kerran kotona ja lasten unta valvomassa, lähde sinä vaikka lenkille, leffaan, kavereille, baariin.. :)
Tosiaan...miksei ap pirauta kenellekään ystävälleen ja lähde vaikka drinkeille sen sijaan että surkuttelee kurjaa kohtaloaan?
Lol meitsillä menee paremmin, vaikka olen muovimattoyksiössä asuva 35-vuotias pitkäaikaistyötön, joka ei ole nussinut 9 vuoteen. :D Kohta salille naisten perseitä katsomaan ja vähän treenaamaankin. Sen jälkeen voisi imuroida ja lähteä haukkaamaan raitista ilmaa tuonne metsän puolelle.
Onneks ei oo varakasta miestä, kallista asuntoa tai mökkiä, mutta kiva koti, auto ja TOIMIVA PARISUHDE, missä puuhataan yhdessä molemmille mieluisia juttuja ja puhalletaan samaa hiileen(: Se olikin tämän provon opetus...
Porvoossa juodaan laatikkoviiniä, ei Westendissä. Joten provo.
On se päivä sunnuntainakin. Enpä keksi muuta neuvoa, kuin että ehkä kannattaa vaalia jatkossa muutakin kuin rahalla saatavaa kivaa. Raha tuo elämään toki turvaa ja hyvät edellytykset mukavaan elämään, mutta se ei automaattisesti tee ihmistä onnelliseksi.
Et taida olla kosketuksissa omaan itseesi ja tunteisiisi. Voit kokeilla käytännössä esimerkiksi millaisen olon saat, kun laitat lenkkitossut jalkaan ja käyt juoksemassa lenkin. Todennäköisesti kehosi saa mukavan hormonipöllähdyksen kovasta liikunnasta ja se olo on ihana! Tee asioita joista saat hyvän olon ja mistä nautit ja tietysti parisuhdekin vaatii hoitoa. Ei suhdekaan rahalla hoidu, vaan yhteisellä tekemisellä ja puhumisella.
Jos olet kimpasta kiinnostunut, laita viestiä.
Lähde sen koiran kanssa lenkille. Sen varmasti innostuu. Sitten sunnuntaina meet joko koiran kanssa tai koko perhe (tosin pienten lasten kanssa voi olla hankalaa) yhdessä sieniretkelle. Toinen voi olla lasten kanssa ihan siinä metsän reunassa ja toinen kiertää koiran kanssa syvemmällä metsässä, jos meette koko porukalla.Eväät voi ottaa reppuun mukaan, niin lapset jaksaa ja metsässä on kiva juoda lämpimät kaakaot/kahvit tai mistä nyt tykkääkin. Kantarelleja on nyt paljon. Mun mies kävi eilen keräämässä ison muovikassillisen kantarelleja, jotka yhdessä putsattiin ja pakastettiin, kun tulin töistä.
Et kai miehesi tekemisistä ole riippuvainen? Jos mies on kerran kotona ja lasten unta valvomassa, lähde sinä vaikka lenkille, leffaan, kavereille, baariin.. :)