Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERosin miehestäni, miten saisin hänet muuttamaan pois yhteisestä kodistamme?

Vierailija
10.09.2016 |

Jätin miesystäväni joidenkin vuosien suhteen jälkeen noin pari viikkoa sitten. Haluaisin, että hän muuttaa pois yhteisestä kodistamme, koska en jaksaisi katsella hänen naamaansa enää ja jotta voisin tuoda uuden ihastukseni käymään kotiini ilman, että eksä on tiellämme. Itse en halua muuttaa, sillä en viitsisi luopua tästä upeasta kodista. Asun vielä eksäni kanssa yhdessä, mutta hän ei vain suostu muuttamaan vaikka mitä tekisin.
Mitä voin tehdä tässä tilanteessa, voinko minä yksinkertaisesti heittää miehen ja hänen kamansa pihalle täältä? Asunto on meidän molempien nimissä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko edes puhuneet että sinä jäät ja hän häipyy?

Vierailija
22/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankitko saman tien uuden vuokranmaksajan. Luultavasti et nimittäin kykene yksin maksamaan asunnon vuokraa, jos mies päättäisikin lähteä. Hanki halvempi ja pienempi asunto, niin taloutesi ei kaadu ensimmäiseen pikkukiveen.

Kyllä minä kykenen yksinkin maksamaan tämän kämpän vuokran, enkä ole uuden miehen kanssa ollenkaan en takia, että vain haluaisin hänestä tänne vuokranmaksajan. Katsotaan nyt ensin, miten juttu lähtee uuden miehen kanssa menemään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö ihastus, että asut vielä exäsi kanssa saman katon alla?

Tietää kyllä, eikä se haittaa häntä juuri yhtään. Minä niin haluaisin tuoda hänet tänne, mutta haluan ensin eksäni pois täältä ettei hän tule väliimme turhaan.

ap

Vierailija
24/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko edes puhuneet että sinä jäät ja hän häipyy?

Olemme puhuneet, mutta ex on niin totaalinen jääräpää ettei hän halua lähteä täältä mihinkään. Olen tarjonnut hänelle huomattavan summan rahaakin siitä hyvästä, että hän pakkaisi kamansa ja poistuisi täältä heti, mutta turhaan.

ap

Vierailija
25/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäjä lähtee. Tilannetta voi muuttaa mahdolliset yhteiset lapset. Miehellä on ihan yhtäläinen oikeus jäädä siihen asuntoon. Sinä olet valinnut, joten sinä lähdet. Tai sitten molemmat.

Vierailija
26/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäjä lähtee. Tilannetta voi muuttaa mahdolliset yhteiset lapset. Miehellä on ihan yhtäläinen oikeus jäädä siihen asuntoon. Sinä olet valinnut, joten sinä lähdet. Tai sitten molemmat.

Ei sen mielestäni tarvitse aina mennä niin, että jättäjä lähtee. Miehellä olisi paljon suuremmat mahdollisuudet saada itselleen uusi asunto kuin minulla.

ap

Vierailija
27/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankit uuden kämpän ja muutat siihen. Että voi olla vaikeaa.

No kun minä nimenomaan en halua uutta kämppää, vaan jäädä tänne.

Oletko kysynyt ex-mieheltäsi mitä mieltä hän on asiasta.

Vierailija
28/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen mielestäni tarvitse aina mennä niin, että jättäjä lähtee. Miehellä olisi paljon suuremmat mahdollisuudet saada itselleen uusi asunto kuin minulla.

ap

Ei toki tarvitse. Mutta jos ex-mies haluaa jäädä niin pitäisikö asiaa sovitella. Voit tietysti tehdä lukkojen vaihdon jos uskallat. Se johtaa ainakin jonkinlaiseen päätökseen kuka saa jäädä asuntoon.

Vierailija
29/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankit uuden kämpän ja muutat siihen. Että voi olla vaikeaa.

No kun minä nimenomaan en halua uutta kämppää, vaan jäädä tänne.

Oletko kysynyt ex-mieheltäsi mitä mieltä hän on asiasta.

Eksä haluaa tietenkin minun lähtevän eikä kulumallakaan suostu itse lähtemään, koska minä jätin hänet. Hän jaksaa vieläkin jauhaa siitä, lopettaisi jo ja muuttaisi pois niin että minäkin voin keskittyä uuteen mieheen kunnolla.

ap

Vierailija
30/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei toki tarvitse. Mutta jos ex-mies haluaa jäädä niin pitäisikö asiaa sovitella. Voit tietysti tehdä lukkojen vaihdon jos uskallat. Se johtaa ainakin jonkinlaiseen päätökseen kuka saa jäädä asuntoon.

Olen yrittänyt kyllä saada miestä ulos täältä, mutta tuloksetta. harkitsen ihan toden teolla nyt lukkojen vaihtoa ja miehen tavaroiden heittämistä ulos täältä. Mies kyllä varmasti keksisi itselleen jonkun majapaikan tai löytäisi uuden asunnon jos vaan viitsisi.

ap

Vierailija
31/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostat todella kamalalle ihmiselle :( Jos olet yhtään reilu, hommaa itsellesi uusi kämppä.

Vierailija
32/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen yrittänyt kyllä saada miestä ulos täältä, mutta tuloksetta. harkitsen ihan toden teolla nyt lukkojen vaihtoa ja miehen tavaroiden heittämistä ulos täältä. Mies kyllä varmasti keksisi itselleen jonkun majapaikan tai löytäisi uuden asunnon jos vaan viitsisi.

ap

Tule sitten kertomaan, mitä poliisi sanoi.

Vierailija
33/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap trolli? Koska jos ei ole niin on ehkä kusipäisin ämyli jota kuunaan on täällä näkynyt. Sen sanon vain, että sun exäsi on viisas mies. Hyvä, kun pääsi susta eroon. Vielä kun lähtisit kämpästä luikkimaan hiivatiin.

Vierailija
34/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tule sitten kertomaan, mitä poliisi sanoi.

Vuokranantajasta puhumattakaan.

Vierailija
35/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASutko hesassa vai missä jos noin kova asuntopula. Kämppiä on ympäri maan paitsi hesassa. Vaikutat kyllä ihan hesalaiselta.

Vierailija
36/37 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eropäätös on kerran tullut sinun puoleltasi,on varmaan silloin ihan kohtuullista,että juuri sinä muutat asunnosta.Sinähän sen eron haluat,ja elämässä nyt vaan syitä ja seuraamuksia,joihin pitää varautua.

Vierailija
37/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo, mutta tällaisessa todellisessa tilanteessa jättäjä lähtee.

Tosin voi olla, että jätetty puoliso lähtee jos tilanne näin jatkuu, että pääsee paskiaisesta pian eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän