Kumpi parempi nimi Mila vai Milla?
Esikoiselle nimeä mietitään.. onko Mila liian tämänhetkinen trendinimi? Mitä mieltä muuten nimistä? Ehdotuksia toiseksi nimeksi?
Kommentit (34)
Mila - ymmärretään Suomen upkopuolellakin. Voisin laittaa toisen tyttäreni nimeksi Milan, jos sellainen vielä siunaantuu :)
Mila on ollut mun suosikki pitkään. Milla on ysärinimi. Milan toiseksi nimeksi jotain suvusta.
Camilla --- Milla. Mila on jotain typerää, joka menee hetkessä ohi. Olisiko Ludmila --- Mila? Jos olet femikommunisti niin Mila on OK.
Milla mielummin. Mila on tosiaan vähän teennäisen oloinen, tekemällä tehty "erilainen" trendinimi. Milla on samalla kaunis pehmeän kuuloinen ja samalla kiva perinteinen nimi. Milassa on myös se, että joskus tulevaisuudessa voi joutua selittelemään puhekielessä: "Olen Mila", -"Ai Milla?", "Mila, yhdellä ällällä."
Täältä ääni Millalle.
Mila on melkoinen wt-nimi. Milla on nätti perusnimi!
Miusta Mila on jotenki enemmän tätäpäivää, freesimpi. :)
Milla. Mila kuulostaa liian joltain. Ei vaan oo kiva anteeksi kaikki Milat :D
Milla on vähän tylsä. Mä tykkään Milasta.
Minä valitsisin tuon Milan. :)
Toisaalta tutustuin vasta aivain upeaan Millaan...:)
Milassa kuitenkin on enemmän särmää. Milla on sellainen pehmoinen ja lämpöinen.:)
Itse valitsisin Millan, koska Milasta on huonoja muistoja.
Mila (ja Jali) kuulostavat, että on r-vika. Millalle ääni täältä.
Mila on jotenkin outo, tekemällä tehty, erikoinen nimi. Milla sopii suomalaiseen suuhun.
Milla on toisaan niin 80-90 -lukua, tule heti mieleen sellainen pörröinen permis ja kivipestyt Levikset!
Milasta tulee mieleen Mila Kunis, ei siis huono. Milla on tosiaan aika ysäri.
Vastauksien perusteella mies taisi olla oikeassa eli Milla on parempi. :D Toiseksi nimeksi saattaa tulla Isabella, koska se on mieheni suvussa ja ihana nimi. Vai rimmaako Milla Isabella liikaa?
En ole tavannut ketään, jolla olisi Mila nimenä. Kuulostaa aika mukavalta nimeltä, joka sopii niin ulkomaalaiseen kuin suomalaiseenkin suuhun - ja oikeastaan ei omaan korvaan kuulosta välttämättä naisen nimeltä, joten sekin on aina plussaa. Milla kuulostaa vanhalta, mutta ei sekään huono nimi ole. Mila kyllä itse haluaisin olla.
Joo ehdottomasti Milla nimi, kuulostaa suloiselta ja pehmeältä. Uskon, että Milla nimi on jatkossa harvinaisempi kun Mila nimi, joten ne ysärivibat unohtuvat pian.
Milla.