Olen 20-vuotias ja synnytän pian esikoiseni.
Kommentit (27)
"Mitä pitäisi kysyä? Onko sinulla jo kokonaan maksettu iso koti kuten minulla oli sinun iässäsi kun sain toisen lapseni?" - "Mkasoitko ihan itse?"
- En ole hän, jolle kysymyksen esitit, mutta vastaan silti, että onko sillä väljä, jos ja / - tai kun on ollut mahdollisuus "maksettu koti." Tässä kohtaa vain huomaan,että maailma on aika epäoikeudenmukainen. Jos siis kuvittelee, että lähes kaiken tulisi olla valmista ja varmalla pohjalla, enne kuin voi tai on lupa saada lapsia, niin voi olla, että lapsia ei sitten kyllä moni enää kykene saamaan "perinteisellä tavalla." Mutta kiva, jos jollakulla onnekkaalla onnistaa, tai järjestyy muutoin. - Suomi on niin kallis maa, että harva parikymppinen pystyy ostamaan täältä asuntoa pelkästään itse työstään tienaamilla rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi kysyä? Onko sinulla jo kokonaan maksettu iso koti kuten minulla oli sinun iässäsi kun sain toisen lapseni?
Vai että kokonaan maksettu iso oma koti 20-vuotiaana. Tainnut vaan olla jonkun muun maksama. :D
Onnea toivottaa myös 22-vuotiaana äidiksi tullut. Rankka matka, mutta vakuutan, että viisitoista vuotta myöhemmin olet erittäin tyytyväinen ratkaisuun :)
Samassa iässä tein ainokaiseni, joka nyt jo 16v. Elämä hymyilee 😊. Onnea!
Onneksi olkoon. Itsekin sain esikoiseni saman ikäisenä. Nyt esikko koulussa ja itse äippälomalla. Voi kuinka helppoa arki onkaan.
Valitse nyt tästä sitten kumpi on kivempaa :D
- 3 lapsen 26v äiti.