Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 20-vuotias ja synnytän pian esikoiseni.

Vierailija
10.09.2016 |

Kysyttävää? Ihmeteltävää?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24 ja avasin juuri illan ensimmäisen siiderin.

Valitse nyt tästä sitten kumpi on kivempaa :D

- 3 lapsen 26v äiti.

Vierailija
22/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä pitäisi kysyä? Onko sinulla jo kokonaan maksettu iso koti kuten minulla oli sinun iässäsi kun sain toisen lapseni?" - "Mkasoitko ihan itse?"

- En ole hän, jolle kysymyksen esitit, mutta vastaan silti, että onko sillä väljä, jos ja / - tai kun on ollut mahdollisuus "maksettu koti." Tässä kohtaa vain huomaan,että maailma on aika epäoikeudenmukainen. Jos siis kuvittelee, että lähes kaiken tulisi  olla valmista ja varmalla pohjalla, enne kuin voi tai on lupa saada lapsia, niin voi olla, että lapsia ei sitten kyllä moni enää kykene saamaan "perinteisellä tavalla." Mutta kiva, jos jollakulla onnekkaalla onnistaa, tai järjestyy muutoin. - Suomi on niin kallis maa, että harva parikymppinen pystyy ostamaan täältä asuntoa pelkästään itse työstään  tienaamilla rahoilla.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi kysyä? Onko sinulla jo kokonaan maksettu iso koti kuten minulla oli sinun iässäsi kun sain toisen lapseni?

Vai että kokonaan maksettu iso oma koti 20-vuotiaana. Tainnut vaan olla jonkun muun maksama. :D

Vierailija
24/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea toivottaa myös 22-vuotiaana äidiksi tullut. Rankka matka, mutta vakuutan, että viisitoista vuotta myöhemmin olet erittäin tyytyväinen ratkaisuun :)

Vierailija
25/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa iässä tein ainokaiseni, joka nyt jo 16v. Elämä hymyilee 😊. Onnea!

Vierailija
26/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Itsekin sain esikoiseni saman ikäisenä. Nyt esikko koulussa ja itse äippälomalla. Voi kuinka helppoa arki onkaan.

Vierailija
27/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! 💕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme