Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
10.09.2016 |

Kaveri laittoi mulle tämmösen viestin sen jälkeen kun oltiin puhuttu puhelimessa:
"Tuntuu, että en ehdi näkee sua vähään aikaan, koska olen niin kiireinen. ilmoitan itse sulle, jos haluan nähdä,"

Olin soittanut hänelle siis aiemmin ja en ees ehdottanut näkemistä. Kysyin vain kuulumisia. Hän oli eilen mulla ja kävimme saunassa. Juteltiin niitä näitä ja ilta oli ihan kiva. Hän jopa ihte ehotti näkemistä tänään, jolloin eilen totesin etten varmaan ehdi näkemään. Hän on tähän mennessä soitellut mulle viime viikosta lähtien. Ollaan siis koulututtuja ja nyt kun koulut alkoi hän taas alkoi viime viikolla pitämään y hteyttä

Vastasin tuohon, että "en ole mitään ehdotellutkaan näkeväni, vaan itse oot mulle soitellut".

Jonka jälkeen blockas facebookista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/9 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Teinimeininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ystävyys on förbi. Uusia tulee.

Vierailija
4/9 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi koskaan halunnutkaan olla hänen ystävä. Oltiin vain koulututtuja. Lähinnä miksi hänen pitää erikseen ilmoittaa asiasta noin, vaikken ole mitään tapaamista ees ehdottanut. Onko tuo tyyppi sekaisin?

t. alkuperäinen

Vierailija
5/9 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette taida olla kovin läheisiä kaveruksia? turhaa energiaa menee kummaltakin tuommosten vatvomiseen, kandee unohtaa koko homma.

Vierailija
6/9 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää puhua jostain ehtimisestä, jos kyse on haluamisesta?

Vaikuttaa aika suureellisesta ilmoitukselta pelkkään kiireeseen nähden... En vain ymmärrä, että jos kyse on siitä, että ei sinua halua nähdä, miksi niitä kiireitä pitää mainita, miksi pitää olla noin epäselvä? Vai onko hänellä vain sen LISÄKSI kiire, ettei halua nähdä sinua? Hämmentävää viestintää... Yrittääkö hän tarkoituksella olla jotenkin mystinen, kenties "muka loukkaantunut" jostain ja sinun kontollesi jää murehtia, että mikähän sillä on...

Vai onko tosiaankin pelkkä kiire ja minä ylitulkitsen tuota? :D

Minusta sinun vastauksesi oli vähän tyly. "En ole mitään ehdotellutkaan näkeväni", tuosta voi päätellä, ettei sinua kiinnostakaan nähdä. "Itse olet mulle soitellut", hänelle tuli varmaan sellainen olo, että hänen soittonsa ovat mielestäsi jotain häirintää etkä kaipaa häntä elämääsi tms.

Vähän dramaattista molemmilta. Mutta minullekin on kyllä mysteeri, mitä tuo alkuperäinen viesti oikeasti tarkoitti.

Vierailija
7/9 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi koskaan halunnutkaan olla hänen ystävä. Oltiin vain koulututtuja. Lähinnä miksi hänen pitää erikseen ilmoittaa asiasta noin, vaikken ole mitään tapaamista ees ehdottanut. Onko tuo tyyppi sekaisin?

t. alkuperäinen

Tuo välinpitämättömyytesi häntä kohtaan taisi käydä vastauksestasi aika selville. Voisiko olla, että tuli jo aiemmin sellainen olo hänelle, ettet pidä hänestä (yhtä paljon kuin hän olisi ehkä toivonut), ja halusi suojella itseään jotenkin tuolla, että itse ensin "ei halua nähdä" sinua. Ja hänelle oli varmaan viimeinen niitti, kun kohtelit häntä kuin jotain vaanijaa tuolla vastauksellasi.

Nro 6

Vierailija
8/9 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala ketään kaveria mitenkään mielistelee. Mulla on 2 hyvää ystävää keitä näen aina silloin tällöin ja he riittävät minulle. Siinähän loukkaantuu. Hyvä kun pääsi eroon

alkuperänen

Vierailija
9/9 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ala ketään kaveria mitenkään mielistelee. Mulla on 2 hyvää ystävää keitä näen aina silloin tällöin ja he riittävät minulle. Siinähän loukkaantuu. Hyvä kun pääsi eroon

alkuperänen

Onko mielestäsi tylyyden puute sama asia kuin mielistely? Eli joko olet tyly tai sitten mielistelet, muita vaihtoehtoja ei ole.